Mustafa Sarp'tan İlginç Açıklamalar


161220111754044041016_2.jpg




Samsunspor'un yollarını ayırdığı Mustafa Sarp'tan ilginç açıklamalar geldi.




Burak AKIN / ROTAHABER- Samsunspor Kulübü'nün aldığı kararla yollarını ayırdığı futbolculardan Mustafa Sarp twitter hesabından ilginç açıklamalar yaptı.



Ayrılığın ardından verdikleri destek için Galatasaray taraftarına teşekkür eden Sarp, "Samsunspor'a bundan sonraki maçlarda başarılar dilerim ancak pek umutlu değilim. Bu sene küme düşebilirler. Hayırlısı olsun." ifadelerini kullandı.



Mustafa Sarp, transfer konusunda ise "Transfer işleri belli olmaz. Beşiktaş, Trabzonspor veya Fenerbahçe'de oynayabilirim. Galatasaray'a da tekrar dönebilirim." açıklamasını yaptı.



Kaynak
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



Neden kovulduğu belli oluyor reisin,adam uçmuş beyler. :D
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



marsa kadar yolun var mustafa bize gelme yeter ki :D
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



Melo'yu keser bence. Gelsin.



:D
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



Gel reis gel özledik o nefis gollerini.
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



Playstationda bile Galatasaray seni geri almaz,cihaz kabul etmez durumu
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



O fotoğraftaki duruşunla ancak düğünde oynarsın.
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



Bu dünyada para büyük ihtiyac



Mustafa Sarp paraya muhtaç...
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



Ya beyler saka maka bi yana,bu herif kendisini harbiden Melo kalibresinde bi oyuncu saniyor.Hadi burda sakasini yapardik Xarp felan,bakiyorsun,saka degil gercek birden.



Havan batsin yok Gs´e bi daha dönmem felan.Cok da istiyorduk ya :coffee:
 
Cevap: Mustafa Sarp : ''FB, BJK yada TS'a gidebilirim.Galatasaray'a da dönebilirim.''



Ya beyler saka maka bi yana,bu herif kendisini harbiden Melo kalibresinde bi oyuncu saniyor.Hadi burda sakasini yapardik Xarp felan,bakiyorsun,saka degil gercek birden.



Havan batsin yok Gs´e bi daha dönmem felan.Cok da istiyorduk ya :coffee:



Kendini çok klas topcu sanıyor. Cana buna ne yapacağını söylediğinde el hareketi yapmıştı. Melo'ya da yapar. Melo'da ona bişey yapar ama :D
 
Cevap: Mustafa Sarp'tan İlginç Açıklamalar



Mustafa Sarp:The Resistance 2010

Mustafa Sarp:Salvation 2011

Mustafa Sarp: Return of the King
2012



Böylece Mustafa Sarp Trilogy tamamlanıyor:ka21:
 
Cevap: Mustafa Sarp'tan İlginç Açıklamalar



O takımlarda oynayacak kalibredeysen niye anca Samsun aldı seni hayalci Sarp :happynew:
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt