Mutlu Noeller


Cevap: Mutlu Noeller



O noel baba bizim evlere girmeye kalksa ne olduğunu anlamadan odunu yer aile yapısına ters kardeşim gecenin bir vakti ne işi var elin göbekli sakallı adamının evde geyiklerin boynuzuna takıp ibret olsun diye gezdirirler yemin ederim :D
 
Cevap: Mutlu Noeller



Hernekadar eski Pagan bayrami Saturnalianin Hristiyanliga uyarlanmis cakma bi hali olsa da Noel guzel bisey.Gece eglenceden donerken burda eve gidesim yok bir baktim Millet toplanmis kilisede ilahiler soyluyor bir cumbus var hemen gittim sarabimi aldim kafaya dike dike ayinde takildim pederle filan sohbet ettim kafam guzel bunlar hos seyler.. Pedere de ikram etcektim bokunu cikarmiyim dedim.
 
Cevap: Mutlu Noeller



Hernekadar eski Pagan bayrami Saturnalianin Hristiyanliga uyarlanmis cakma bi hali olsa da Noel guzel bisey.Gece eglenceden donerken burda eve gidesim yok bir baktim Millet toplanmis kilisede ilahiler soyluyor bir cumbus var hemen gittim sarabimi aldim kafaya dike dike ayinde takildim pederle filan sohbet ettim kafam guzel bunlar hos seyler.. Pedere de ikram etcektim bokunu cikarmiyim dedim.



aynen öyle. özellikle almanya'da ve cevre ülkelerinde glühwein (sarabin isitilmis hali, icine amaretto falan da koyanlar var) icmek apayri bir olay noel vakti. insanin ici isiniyor. böyle bir hos oluyor mide alkol ve sicaklik birlesince :animation:
 
Cevap: Mutlu Noeller



"İyi bir adam olsam kapıdan girerdim" noel baba



Ahx7WJnCEAAMVHC.jpg




İçiyo muyuz baba.
 
Cevap: Mutlu Noeller



Kutlu olsun. Ayrıca Noel babanın olmadığı gerçeğini kanıtlayan kardeşlerime sevgilerimi yolluyorum. İşlerine gelince nasıl da astroloji-tarih belgeselleri izliyolar.
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt