Once Upon a Time in Hollywood (23 Ağustos 2019) - Sayfa 4 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Duz adam olarak filmin adi ile film uyusuyor ,donem filmi olarak guzel,ilgimi ceken yapimlar bu tarz sinema ,velakin (ki benim hatam olabilir) cekim zamani Manson ,polansky,cinayet konulari hortladigi icin ,gidisati o yonde daha vurgulu bekliyordum .tunelin ucu bombok bir yere cikti.
Zaten filmi ya seven var yada hic sevmeyen,ortada birakmamis .bradin hattrina daha sonra bir daha izlerim
Leo bayiyor artik,bazen film oldugunu belli eden bir rol almali ,asiri derecede iyi oynamaya baslarken tamamen rol kesmeye basliyor,gercekci bir iticilik peydsh ediyor bende.sempatik gelmemeye basladi.belkide o yuzden begenmedim


———-
Golcao!!
 
Pek iyi değildi maalesef beklentilerimi karşılamadı. Brad Pitt ile Dicaprio karşımda konuşsalar yine izlerim oyunculuklara tabiki söyleyecek lafım yok ama senaryo tırttı filmin konusu yoktu yav bi yerde patlayacak bişey olacak diye diye bitirdik 3 saati. Müthiş diyaloglar falan da yoktu öyle. Hayal kırıklığına uğradım film öncesi beklentilerimi düşününce.

CLT-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Filmi izlemedim ama Tarantino da bizim Zeki Demirkubuz gibi Reservoir Dogs ve Pulp Fiction'la kariyeri zirveden başlatıp o seviyeye bir daha çıkamayan yönetmenlerdendir benim için. Hele Rezervuer Köpekleri Sidney Lumet'nin Network'üyle birlikte hayatımda gördüğüm en güçlü senaryo, en tiyatral film olabilir. Sonra yeni gelişen sinema tekniklerine çok iyi adapte olsa da senaryo ve hikayede o kıvamı tutturamadı. Bizim Nuri Bilge kadar kariyerine vasat filmlerle başlayıp her çektiği filmde hem senaryoda, hem de çekimde ustalaşan sinemacı görmedim.
 
Filmi izlemedim ama Tarantino da bizim Zeki Demirkubuz gibi Reservoir Dogs ve Pulp Fiction'la kariyeri zirveden başlatıp o seviyeye bir daha çıkamayan yönetmenlerdendir benim için. Hele Rezervuer Köpekleri Sidney Lumet'nin Network'üyle birlikte hayatımda gördüğüm en güçlü senaryo, en tiyatral film olabilir. Sonra yeni gelişen sinema tekniklerine çok iyi adapte olsa da senaryo ve hikayede o kıvamı tutturamadı. Bizim Nuri Bilge kadar kariyerine vasat filmlerle başlayıp her çektiği filmde hem senaryoda, hem de çekimde ustalaşan sinemacı görmedim.
Bahsettiğin filmlere Kill Bill'i de ekleyebiliriz. Genel olarak düşüncene katılıyorum. İlk filmlerinin devamında ilk filmleri gibi kült filmler yapamadı. Kötü filmleri de yok sonrasında ama olmadı bir türlü.
 
Filmi izlemedim ama Tarantino da bizim Zeki Demirkubuz gibi Reservoir Dogs ve Pulp Fiction'la kariyeri zirveden başlatıp o seviyeye bir daha çıkamayan yönetmenlerdendir benim için. Hele Rezervuer Köpekleri Sidney Lumet'nin Network'üyle birlikte hayatımda gördüğüm en güçlü senaryo, en tiyatral film olabilir. Sonra yeni gelişen sinema tekniklerine çok iyi adapte olsa da senaryo ve hikayede o kıvamı tutturamadı. Bizim Nuri Bilge kadar kariyerine vasat filmlerle başlayıp her çektiği filmde hem senaryoda, hem de çekimde ustalaşan sinemacı görmedim.

NBC'de yavaş yavaş söylediğin çizgide ilerliyor. Bir Zamanlar Anadolu'da filmi onun için zirvedir. Kış Uykusu her ne kadar ödül kazanmış olsa da Bir Zamanlar Anadolu'da filminin gerisinde. Keza Ahlat Ağacı da öyle. Çıtayı çok yükseğe koyunca aynı seviyeye kolay kolay ulaşılamıyor.
 
images
 
Üst Alt