Opel Astra OPC Tanıtıldı


Cevap: Opel Astra OPC Tanıtıldı



Sanırım doğru. Şimdi ciddi baktım vikipedi de 2004 diyor.



Tamam ikisi de çakma değil :D
 
Cevap: Opel Astra OPC Tanıtıldı



Arabanın tasarımı çok güzel amma:



1-)280hp gücü ön tekerlere veriyorsun,spor araba dediğin arkadan itişli olur.

2-)Devir otomatik şanzıman devri,yapacan DSG gibi çift kavramalı şanzıman koyacan şu arabaya.Manuel vites satmak yakışmaz bu araba için.Easytronic şanzımanları da hayatımda gördüğüm en lesh şanzıman.
 
Cevap: Opel Astra OPC Tanıtıldı



Arabanın tasarımı çok güzel amma:



1-)280hp gücü ön tekerlere veriyorsun,spor araba dediğin arkadan itişli olur.

2-)Devir otomatik şanzıman devri,yapacan DSG gibi çift kavramalı şanzıman koyacan şu arabaya.Manuel vites satmak yakışmaz bu araba için.Easytronic şanzımanları da hayatımda gördüğüm en lesh şanzıman.



Otomatik vites seçeneği Easytronic'in 1 ve 2. vites sorunları yüzünden konulmamıştır bu araca sanırım. Ayrıca DSG'de yine sorunlu bir vites. Şuan fiyat/performans açısından EDC daha iyi.



Önden çekiş, performans için daha iyidir. Bunu araştırabilirsin. Arkadan itiş için ekstra bir şaft gerekiyor ve vites geçişlerinde buna bağlı olarak milisaniye diye tabir edilen zaman kayıpları ve güç kayıpları yaşanıyor. Bmw bile bu yüzden spor M modellerinde artık xDrive teknolojisine geçmeyi hedefliyor %60 arka %40 öne güç şeklinde.
 
Cevap: Opel Astra OPC Tanıtıldı



Emre aga,



Ne BMW xDrive sahip araçlar gördüm,Erciyes'in buzlu çıkışında yolda kalan,ne Hyundai'ler gördüm takır takır çıkan.



Üst seviye bir makine mühendisliği bilgim yok ama önden çekişli arabaların özellikle sert virajlarda ise performansı düşük oluyor.Çünkü dönen ön lastikler,çeken ön lastikler.Üstüne daha fazla bir yük biniyor.Aracın savrulması daha olası gibi.
 
Cevap: Opel Astra OPC Tanıtıldı



Emre aga,



Ne BMW xDrive sahip araçlar gördüm,Erciyes'in buzlu çıkışında yolda kalan,ne Hyundai'ler gördüm takır takır çıkan.



Üst seviye bir makine mühendisliği bilgim yok ama önden çekişli arabaların özellikle sert virajlarda ise performansı düşük oluyor.Çünkü dönen ön lastikler,çeken ön lastikler.Üstüne daha fazla bir yük biniyor.Aracın savrulması daha olası gibi.



Yok önden çekişi savunmuyorum zaten. Yol tutuş olarak arkadan itiş daha iyi diye savunuluyor her zaman için. Ama önden çekiş de dediğim gibi ekstra parça ve güç kaybı yaşatıyor bu tescillenmiş birşey.



Bmw-Hyundai örneğine gelince tamamen şöför ile alakalı olduğunu düşünüyorum.
 
Cevap: Opel Astra OPC Tanıtıldı



Yok önden çekişi savunmuyorum zaten. Yol tutuş olarak arkadan itiş daha iyi diye savunuluyor her zaman için. Ama önden çekiş de dediğim gibi ekstra parça ve güç kaybı yaşatıyor bu tescillenmiş birşey.



Bmw-Hyundai örneğine gelince tamamen şöför ile alakalı olduğunu düşünüyorum.



Valla 1 tane görsem aga sen naaptın derdim de,bunun miktarı 4 olunca dedim aga olmamış.Hepsi'de X6'ydı.



Ha bi de şehir içinde sürekli dümdüz yol gitmediğin için bence virajlarda önden çekişli arabada yaşadığın performans kaybı,arkadan çekişli arabalardaki ekstra parçaların yaşattığı performans kaybından daha azdır.
 
Üst Alt