Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

ÖSS Yerleştirme Sonuçları Açıklandı !


ÖSYM SONUÇLARI YARIN



Cuma günü açıklanması beklenen ÖSS yerleştirme sonuçları yarın açıklanacak !



ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, ÖSS Yerleştirme sonuçlarının yarın açıklanacağını bildirdi.



Daha önce sonuçların cuma günü açıklanması bekleniyordu. Ancak bu açıklamayla birlikte sonuçların 2 gün erken yani yarın (çarşamba) açıklacağı kesinleşmiş oldu..



Kaynak: Haber3.com


İstedğiniz üniversite/bölüm'ü kazanmanız dileğiyle... :)
 
Cevap: ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor



Bugün abim söyledi. Çok heyecanlandırdı beni, zaman geçmiyor ya :D
 
Cevap: ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor



Puan Sağlam heraLde, bu kadar heyecan yaptıgına göre :)


Evet puan sağlam ama iki tercihten biri gelecek diye düşünüyorum.



Yeni kontenjanlar falan açılmış bir çok



1.700 kişi önümde bir bölüm ve 3000 kişi gerimde diğer bir bölüm 3. ve 4. tercihimi oluşturuyor. 3.'sü gelse uçarım ya. Zamanın geçmesi için kendimi sanal aleme verdim :D
 
Cevap: ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor



inşallah herkes istediği üniversiteye girer arkadaşlar..boğaziçi/bebek kampüs'e yolu düşen olursa beklerim..yardım ederim her türlü.. :D
 
Cevap: ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor



Ben de çok heyecanlıyım :D 4. tercih uludağ tıp 5.tercih çukurova tıp

ikisinden biri gelecek büyük ihtimalle. inşallah bursa olur. maça da gideriz :D
 
Cevap: ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor



İnşallah hepinize en az Uludağ nasip olur dicem de olmuycak .Sistem yanlış.
 
Cevap: ÖSS Yerleştirme Sonuçları Yarın Açıklanıyor



Sonuçlar açıklanmadan önceki 15-20 dakika hayatımın en heyecanlı anlarından biriydi. Sınava girerken, puanımı öğrenirken bile bu kadar heyecanlı olmamıştım. Sizleri paniğe sokmak gibi olmasın da:D
 
Üst Alt