Ronaldo Khedira'nin manitasi keserse


Cevap: Ronaldo Khedira'nin manitasi keserse



Mourinho : 'Öğlum ne bakıyon yan yan kıza, o Khedirayın manitası' diyor galiba.:asd:
 
Cevap: Ronaldo Khedira'nin manitasi keserse



Bunlarin yasami da yasam degil yahu. Ingiltere'de ortaya cikmisti olay. Her kes bir birinin sevgilisini ve ya karisini ayarliyor kendisine. Bu haberden sonra Khedira'ya ne demisler ben en cok onu merak ediyorum. :) Sonucta Khedira tamamen farkli kulturden, boyle olaylari kabullenemez.
 
Cevap: Ronaldo Khedira'nin manitasi keserse



Bunlarin yasami da yasam degil yahu. Ingiltere'de ortaya cikmisti olay. Her kes bir birinin sevgilisini ve ya karisini ayarliyor kendisine. Bu haberden sonra Khedira'ya ne demisler ben en cok onu merak ediyorum. :) Sonucta Khedira tamamen farkli kulturden, boyle olaylari kabullenemez.



Senin manıtan olduğunu bilmiyorduk demişlerdir hocam, güzel kıza bakmak yasak değilki demişlerdir.:D
 
Cevap: Ronaldo Khedira'nin manitasi keserse



Bu kız her gün antremana falan gelirse bunlar küme düşer,direkt transa geçmişler :lol:
 
Cevap: Ronaldo Khedira'nin manitasi keserse



Allah gözünü doyursun len Ronaldo, arkadaş markadaş dinlemiyor herif valla öyle bi bakıyoki versen götürecek yani arkadaşımın aşkı demeyip:D
 
Cevap: Ronaldo Khedira'nin manitasi keserse



Bunlarin yasami da yasam degil yahu. Ingiltere'de ortaya cikmisti olay. Her kes bir birinin sevgilisini ve ya karisini ayarliyor kendisine. Bu haberden sonra Khedira'ya ne demisler ben en cok onu merak ediyorum. :) Sonucta Khedira tamamen farkli kulturden, boyle olaylari kabullenemez.



Khedira Alman sayilir :) Bunlar entel oluyor zamanla, alisiyor. Problem yok kardes, güzele bakmak sevaptir filan demistir.
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt