Selçuk İnan'ın İstisnasız Her Duran Topu İç Etmesi


Köşe vuruşu olsun frikik olsun bütün topları etkisiz kullanıyor.Köşe vuruşlarında etkili orta kesemiyor,duran toplarda barajı zor geçiyor veya kalecinin rahat şekilde kurtarabileceği,çelebileceği bir biçimde gönderiyor topu.

Özellikle frikikleri Maicon gibi etkili kullanabilen oyuncumuz varken her topu Selçuk'un sahiplenmesine kıl oluyorum.

Köşe vuruşları da Belhanda'ya ait olmalı o yoksa Feghouli veya Garry kessin ama bu kaptan bozuntusu kullanmasın mümkünse.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Aynı zamanda duran topları xelcuk’a kullandıran yerli sevici fatih terimi unutmayalım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Sadece Selçuk değil ki.

Linnes, Naga, Rod, Feg, Tolga, say sayabildiğin kadar.

Takımın hepsi orta özürlü.

Gerekiyorsa antrenman sonrası özel çalışma yapılmalı, yaptırmayan da şerefsizdir gözümde.

Şaka gibi, milyonluk eşekler, bu kadar zor mu orta açmak?

Selçuk zaten klasik kornerlerde. Çelimsiz bir orta, ön direk.

Alıştık, kıran girsin hepsine!
 
Konu açmak için konu açmayın. Maicon'un kaç frikik golü var ? Selçuk bugün iki tane frikik kullandı. Biri barajda kaldı, tamam ama diğerini kaleci son anda çelmese goldü. Ayrıca duran toplarda kesen kadar, vuran adam da önemli. Bizim takımda Maicon dışında vuran adam yok.
 
Her maç 5 tane korneri hiç ediyo ölü herif,solak yok hele soldan tüm ortalar hiç ediliyor

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
10 kişi daha iyi oynardık. Kendisi de bir halta yaramadığını bildiği için rakip oyuncular arasına gizlenip kaçak oynuyor. Bu adamın en önemli özelliği pas yapabilmesiydi artık onu da yapamıyor. Frikik ? Onu da atamıyor. Orta ? Onu da yapamıyor. E biz bu adamı yılda 4 milyon vererek niye besliyoruz ?
 
maicon kari gibi kusduk, sinirlense herneyse kari gibi trip atti geriyede kosmadi, top oyunda orta sahada yuruyup duruyor. selcuk kullaniyorsa kullaniyor sana noluyo lan maicon.
selcukda kullanmasin frikik dogru, hatta takima girmemeli ayni fikirdeyim
 
Selçuk formsuz olabilir ama bari frikiğini eleştirmeyin be , yıllarca adam gol attı ve en etkili kullanan kişisi takımda maicon iyi ki bi gol attı yani


GSCimbom Forum kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Free kickleri hadi Neyse de kornerde veya orta olacak duran toplarda belhanda gibi usta varken bunun atması rezalet bir durum.
 
Yıllardır denediği buymuş demek ki ön direk konusunda.
Bir 6-7 sene daha bekleriz sonuç almasına ön direk korner konusunda herhalde
 
Üst Alt