STSL 13/14 H:26 | Beşiktaş 3-0 Akhisar Bld. Spor | MS | 23 Mart

Murat Kara

Yangın Team
Taçsız Kral
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
48,742
Tepkime Puanı
14,141
Puanları
573
Bjk bizden cok daha iyi bir takım.
 

Murat Oktay

Aslan Üye
Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
6,560
Tepkime Puanı
0
Puanları
211
Yaş
35
taktik deha ve büyük başkan varken korkmayın
 

Fatih Hacı

Taçsız Kral
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
43,785
Tepkime Puanı
5,281
Puanları
523
bjk bizden çok daha iyi bir takım. Bu bir gercek. Kalite ayaklardan söz etmiyorum. Takımlar, yardımlaşma, mücadele anlamda ve saire.

Bunlar kadar değil de yarısı kadar takım ola bilsek uzak ara şampionduk ama nerdeeee
 

Bora Akıncı

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
11,406
Tepkime Puanı
230
Puanları
268
Daum da Bursa'dan ayrılmış, hadi bakalım, Türkiye Kupası'nda kesin finale çıkarız diyordum şimdi o da şüpheli artık.
 

Burak Keskin

10 Numara!
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
10,610
Tepkime Puanı
247
Puanları
268
Mancini Beşiktaş'ın başında olsa küme düşerdi.Kesin.
 

Ahmet Güzel

Parçalı Üye
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
1,566
Tepkime Puanı
0
Puanları
186
Yaş
29
LİG BİTENE KADAR BU FORUMA GİRMEYECEM.AND OLSUN!!!

PSİKOLOJİM BOZULDU YAA
 

Cengizhan Kaya

10 Numara!
Katılım
23 Ocak 2010
Mesajlar
17,983
Tepkime Puanı
3,850
Puanları
358
Yaş
37
Konum
****
O değil de bizden iyi dediğiniz eziktaşı her sene içerde dışarda tokatlıyoruz rizeyi antalyayı kayseriyi akhisarı yenemiyoruz ama bu tinercileri çok kolay yeniyoruz 90 bin kişinin önün de yine yeniyoruz vala yazık adamlara





iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 

Ahmet Güzel

Parçalı Üye
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
1,566
Tepkime Puanı
0
Puanları
186
Yaş
29
LİG BİTENE KADAR BU FORUMA GİRMEYECEM.AND OLSUN!!!

PSİKOLOJİM BOZULDU YAA
 

Sinan Arslan

Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
26,340
Tepkime Puanı
156
Puanları
393
Yaş
29
Stadı olmayan doğru dürüst kadrosu olmayan belki maaşlarında sorun yaşayan bir Beşiktaş önümüze geçiyorsa

Bizim oyuncularımızın ve teknik heyetimizin utanması lazım!
 

Ufuk Erten

Aslan Üye
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
9,993
Tepkime Puanı
80
Puanları
273
bilic bizde olsa idi suan fenerin 3 puan arkasidaydik.
 

Emrah Kaya

Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
20 Haz 2009
Mesajlar
23,468
Tepkime Puanı
0
Puanları
326
Yaş
35
Elbette rakibi değil ama kalitesi kendisinden bu derece yüksek takımlara karşı da biraz daha dengeli oynamasını beklerdim açıkçası. Hiç doğru bir oyun şekli değil bu.


Valla öyle düşünmüyorum bende. Bizden ya da şikecilerin 3-5 yiyip ertesi hafta gidip karabük'e ya da rize'ye 3-4 atıyorlar. Bence daha doğru olanı yapıyorlar.
 

Bora Akıncı

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
11,406
Tepkime Puanı
230
Puanları
268
Valla öyle düşünmüyorum bende. Bizden ya da şikecilerin 3-5 yiyip ertesi hafta gidip karabük'e ya da rize'ye 3-4 atıyorlar. Bence daha doğru olanı yapıyorlar.


Son 5 maçta bi Bursa'yı yenmişler o da 2-1. Yani öyle 3'lük 4'lük yapmıyorlar kimseyi, bir tek Trabzon ve Kasımpaşa'ya 4 attılar, ki onlar da biraz tesadüfi. Ha anadolu takımlarına bu futbolu oynarlar o normal. Sonuçta kaliteler hemen hemen eşit. Ama İstanbul deplasmanlarında hezimetlerin biri gelir diğeri gider böyle.
 

Murat Menemen

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
30 Tem 2009
Mesajlar
19,359
Tepkime Puanı
108
Puanları
318
Yaş
29
Tebrik etmek lazım. Bu sene müthiş işler yapıyorlar.
 
Üst Alt