STSL 13/14 H:30 | Beşiktaş 1-1 Fenerbahçe | M.S | 20 Nisan


Bu Besiktas gercekten koy takimi ciddiyim, bize yaziklar olsun eger bunlari 2. yaparsak, adamlarin stadi yok, paralari yok, ust duzey oyuncusu hic yok, 10 mac ceza almislar kadinlar onunde top oynamislar, ve hala 2. siradalar, gercekten adamlara bravo, bu kadroyla bizim ustunde ligi bitirirseler bizimkiler iyi bir dusunsun..
 
Boşverin arkadaşlar bu maç şunu gösterdi Türkiyenin en büyüğü GALATASARAY yarın kuşlar büyük başkanları için ağlamaya başlar



GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
İki maç berabere bitti. Bu durumda ikili averaj dıye bısey yok . Genel averaja bakılıyor. Şu an Fb +18 fazla ama 4 maç ust ıste kazanır ve BJk 4 maç ust uste farklı kazanırsa matematıksel olarak şansı var. O yuzden kesin olmadı.
arkadaşım biri 2-2 biri 1-1 bitti, deplasmanda en çok gol atan bjk olduğu için averaj onda, dediğin gibi olsaydı şuan yer gök şikebahçe şampiyon diye inliyordu, etfrafına bak bakalım bi hiç ses soluk var mı??
 
Elin oğlu 10 kişi maçı çevirecek biz 10 kişi kalınca 4leniyoruz, o değil hala şansımız var ikinciik için .. Ne menem bir lig la bu.
 
arkadaşım biri 2-2 biri 1-1 bitti, deplasmanda en çok gol atan bjk olduğu için averaj onda, dediğin gibi olsaydı şuan yer gök şikebahçe şampiyon diye inliyordu, etfrafına bak bakalım bi hiç ses soluk var mı??


Arkadaşım kuralı senin için aşağıya kopyaladım.



Kural açık. İki takım berabere kalırsa gol fazlasına bakılmıyor. Genel averaja bakılıyor. Yani ilk maçın (3-3) ikinci maçın (1-1) bitmesi BJK'yi üstün yapmıyor. Sen dıyosun ki neden FB şampiyon olmadı ?



Çünkü 4 maç var ve fark 12 ayrıca FB +16 averaj üstün.



Olmaz ama diyelim ki FB 4 maç üst üste yenildi ve BJK bütün maçlarını farklı kazanıp genel averajda da öne gecti o zaman şampiyon BJK oluyor. Yani matematiksel olarak kesinleşmiş bişey olmadıgı ıcın resmi kutlama vs olmadı.



 
Arkadaşım kuralı senin için aşağıya kopyaladım.



Kural açık. İki takım berabere kalırsa gol fazlasına bakılmıyor. Genel averaja bakılıyor. Yani ilk maçın (3-3) ikinci maçın (1-1) bitmesi BJK'yi üstün yapmıyor. Sen dıyosun ki neden FB şampiyon olmadı ?



Çünkü 4 maç var ve fark 12 ayrıca FB +16 averaj üstün.



Olmaz ama diyelim ki FB 4 maç üst üste yenildi ve BJK bütün maçlarını farklı kazanıp genel averajda da öne gecti o zaman şampiyon BJK oluyor. Yani matematiksel olarak kesinleşmiş bişey olmadıgı ıcın resmi kutlama vs olmadı.



anladım puan değil ama averaj kesinleşmediği için diyorsun;)



ayrıca 2. madde çok saçma olmuş,

hem gol averajına bakılır diyor, hem deplasmandaki üstün sayılmaz diyor:D
 
Üst Alt