Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Sür-107 MER-MAN Şoförü


Arkadaşlar.Bugün silüsümü aldım.1 aralıkta teslim oluyorum.Yalnız Silüste Sür-107 MER-MAN şoförü yazıyor.Yani Mercedes-Man.Ben askerde neci olurum.Bu kamyonlarımı sürcem yoksa acemi birliği olduğu için geçici araçlarmı.



Birde ben pc tamir dükkanında çalışmıştım.Bilgisayar tamirinden de yazılımından da anlıyorum.Yazıcılık mı iyidir askerde şoför mü?
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Arkadaşlar.Bugün silüsümü aldım.1 aralıkta teslim oluyorum.Yalnız Silüste Sür-107 MER-MAN şoförü yazıyor.Yani Mercedes-Man.Ben askerde neci olurum.Bu kamyonlarımı sürcem yoksa acemi birliği olduğu için geçici araçlarmı.



Birde ben pc tamir dükkanında çalışmıştım.Bilgisayar tamirinden de yazılımından da anlıyorum.Yazıcılık mı iyidir askerde şoför mü?


Masa başı iyidir.:D



Usta birliğindede Şoför olursun.



Ayrıca şimdiden Hayırlı Tezkereler Uğurcuğum.Özletme kendini,ilk fırsatta forumda görmek isteriz seni.
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Ayrıca şimdiden Hayırlı Tezkereler Uğurcuğum.Özletme kendini,ilk fırsatta forumda görmek isteriz seni.
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Benim kuzenim, 5 ay kısa dönem askerliğini yazıcı olarak yaptı, sırf oturuyorum demişti. Yazıcılık daha iyidir o zaman :D
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Askerde Mercedes Unimog yada Man Kamyon süreceksin...

Acemilikte ilk önce temel askeri eğitim...

Sonra Branşının eğitimleri verilecek...

Usta birliğinde ise 15 gün Askeri Ehliyet Kursu...

Sonrasında muhtemelen Unimog şöförü olacaksın...

Sana şimdiden tavsiyem uğur...

Eski bir araba teybi bul...:)

Unimoglarda radyo yok...

Lazım olacak demedi deme...:)
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Bende askere gittiğimde şoförüm demiştim. Komutan bana gel arabanın başına geç dediğinde sevinmiştim. Binanın arkasına gittiğimizde bir el arabası birde kürek vardı :) Akşama kadar kum çektirdi bana. Hiç unutmam o günü.
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Şöförsün diye şöför olacaksın diye birşey yok. 15 kişi gitmiştik usta birliğine 2 kişi şöför olmuştu. Hatta bana şu taktikmandan 4 5 tane kitlemeye kalkmışlardı zor kaçtım. :D Bunların bakımını filan yapacaksın herhafta cuma günleri zor iş.



 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Bende askere gittiğimde şoförüm demiştim. Komutan bana gel arabanın başına geç dediğinde sevinmiştim. Binanın arkasına gittiğimizde bir el arabası birde kürek vardı :) Akşama kadar kum çektirdi bana. Hiç unutmam o günü.


Abi çok güzel ya.Gülmekten öldüm. :asd:

Şimdiden hayırlı tezkereler Uğur Doğan abi. :tiphat:
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Abi çok güzel ya.Gülmekten öldüm. :asd:

Şimdiden hayırlı tezkereler Uğur Doğan abi. :tiphat:


Sağol canım kardeşim.K bakmayın beyler internet bağlantım gitti yeni geldi.Herşeyin hayırlısı bakalım.Psikolojik olarak kendimi hazırladım.Şoför ol derlerse olcam yazıcı ol derlerse olcam.Görevden kaçış yok.Ne iş verirlerde yapcaz.Sağolun
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Sakın yazıcı olma...

Benden sana tavsiye...

Rahat-Mahat yalanlarına kanma...

Geceleri uykusuz gündüzleri eller başta durursun...

En güzeli şöför...

Yada o olmadın vasıfsızım de...:)

Ciddiyim sadece Nöbet tutar el ense yaparsın demedi deme...

Uğur benden sana tavsiye...
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Arkadaşlar.Bugün silüsümü aldım.1 aralıkta teslim oluyorum.Yalnız Silüste Sür-107 MER-MAN şoförü yazıyor.Yani Mercedes-Man.Ben askerde neci olurum.Bu kamyonlarımı sürcem yoksa acemi birliği olduğu için geçici araçlarmı.



Birde ben pc tamir dükkanında çalışmıştım.Bilgisayar tamirinden de yazılımından da anlıyorum.Yazıcılık mı iyidir askerde şoför mü?




Hayırlı teskereler Uğur , kazasız belasız biter inşallah , ama birşey dikkatimi çekti düzeltmeden geçemeyeceğim :p





Birliğe teslim olunmaz, birliğe katılırsın, karakola teslim olunur. :eek:
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Şöförsün diye şöför olacaksın diye birşey yok. 15 kişi gitmiştik usta birliğine 2 kişi şöför olmuştu. Hatta bana şu taktikmandan 4 5 tane kitlemeye kalkmışlardı zor kaçtım. :D Bunların bakımını filan yapacaksın herhafta cuma günleri zor iş.



Birde denetlemelere giriyorsun birliğine göre temizle babam temizle.:asd:
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Şöförlüğün iyiyse komutan şöförlüğü (land rover veya sivil araç)şöför ol.Ama man falan verecek olurlarsa uzak dur derim.virajı almak için 3-4 tur döndürmen gerekebilir direksiyonu.Yoksa yazıcı ol daha rahat olursun.Hayırlı tezkereler bu arada.
 
Cevap: Sür-107 MER-MAN Şoförü



Sakın yazıcı olma...

Benden sana tavsiye...

Rahat-Mahat yalanlarına kanma...

Geceleri uykusuz gündüzleri eller başta durursun...

En güzeli şöför...

Yada o olmadın vasıfsızım de...:)

Ciddiyim sadece Nöbet tutar el ense yaparsın demedi deme...

Uğur benden sana tavsiye...
Sağol abi :) Senin dediklerinin benzerini duymuştum bende.Nasip bakalım ne olursak artık



Hayırlı tezkereler kardeşim. Tez git, tez gel.
Sağolasın kanka :D



Hayırlı tezkereler şimdiden. Bende ayın 12'sinde gideceğim. :)


Tşkler Eray.Sen kısa dönemmisin? Uzunların hepsi en geç Aralık sonu teslim oluyor da



Hayırlı teskereler Uğur , kazasız belasız biter inşallah , ama birşey dikkatimi çekti düzeltmeden geçemeyeceğim :p





Birliğe teslim olunmaz, birliğe katılırsın, karakola teslim olunur. :eek:


:D Valla bütün herkes öyle diyo.Teslim olcam diye.Ağız alışkanlığı olmuş.Hem cezaevinden farkı varmı ağa:D Ailenden uzak kalmak zaten sorun:)



Şöförlüğün iyiyse komutan şöförlüğü (land rover veya sivil araç)şöför ol.Ama man falan verecek olurlarsa uzak dur derim.virajı almak için 3-4 tur döndürmen gerekebilir direksiyonu.Yoksa yazıcı ol daha rahat olursun.Hayırlı tezkereler bu arada.


Valla şoförlüğüm çok iyi normalde.Şehir içi trafikte filan sakin kullanırım.Böyle artistliğe kaçar tarafım yok.Seri de kullanırım.Bakalım orası askeriye adamlar ne yapcak bizi allah bilir:D
 
Üst Alt