Tezahürat Önerileri


Gündeme dair, TFF, şikeciler, Lube dengesizi başta olmak üzere küfür içermeyen yeni tezahüratlarınızı (melodi yada şarkısını da belirtin lütfen) bizimle paylaşabilirsiniz.



Bakarsınız tribünde sizin bestenizi söyleriz. ;)
 
Cevap: Tezahürat Önerileri



:happynew:



[video=youtube;BLLpHLEEyCE]https://www.youtube.com/watch?v=BLLpHLEEyCE&feature=related[/video]​
 
Cevap: Tezahürat Önerileri



Fenerasyon şike ile ilgili tezahüratları küfür kapsamına alıyormuş.



Onların istediği gibi sessiz koyun olmayacağımız için, bundan sonra her 4 maçta 1 sahamız kapanacaktır.:(



Yaratıcı (küfür ve şike ile ilgili ifade içermeyen ama onu çağrıştıran) tezahüratlar ile bu oyunu delmeye çalışabiliriz. Önerilerinizi bekliyoruz.
 
Cevap: Tezahürat Önerileri



Su metrisin onu.... sarkiyla birsey cikabilir :D



zaten illam sike lafini kullanmaya gerek yok tonla sey yapilabilir bu konuda..
 
Cevap: Tezahürat Önerileri



Bu Sezon cok dikkatli olmaliyiz.. Adamlar Tetikte bekliyor Galatasaray´a ceza vermek icin... Sike Tezahurati icin benden öneri.. :)



40-50 000 kisi hep birlikte Siki Siki Baba´yi söyleyelim :D



[video=youtube;NSDc9dJX5J4]https://www.youtube.com/watch?v=NSDc9dJX5J4[/video]
 
Cevap: Tezahürat Önerileri



Tarlayı sürdünüz mü?

Üstünü örttünüz mü?

Yeşillenmiş başaklar,

Sizi gidi yavşaklar



İçimden geldi. Melodi falan yok. :D
 
Cevap: Tezahürat Önerileri



Beyler su sarkiya güzel sözler yazarsak müthis ötesi olur.

Sözler falan uyarsa gercekten efsanemiz olur, cok güzel melodisi var.

Ugrasabilecek biri olsa keske..



[video=youtube;u_tORtmKIjE]https://www.youtube.com/watch?v=u_tORtmKIjE[/video]
 
Cevap: Tezahürat Önerileri



Tarlayı sürdünüz mü?

Üstünü örttünüz mü?

Yeşillenmiş başaklar,

Sizi gidi yavşaklar



İçimden geldi. Melodi falan yok. :D



[video=youtube;MqycetQZVZE]https://www.youtube.com/watch?v=MqycetQZVZE&feature=related[/video]

Tarlayı sürdünüz mü? 2X

Üstünü örttünüz mü?

Yeşillenmiş başaklar, 2X

Sizi gidi yavşaklar



Ayni melodiyle soylersek videodaki gibi super oliyo beyler :D.. Izlerken bi mirildanin kafiyeli soyleyince muhtesem oliyo.. Gerekli kisilere bildirirsek tum stad soyleriz.
 
Cevap: Tezahürat Önerileri



Tarlayı sürdünüz mü?

Üstünü örttünüz mü?

Tarlayı sürdünüz mü?

Üstünü örttünüz mü?

Yeşillenmiş başaklar,

Sizi gidi yavşaklar

Yeşillenmiş başaklar,

Sizi gidi yavşaklar.....

Lay lay lay lay lay lay lay laaaayy lay la...



Boyle olcak yani :D super olur bence....
 
Üst Alt