TKBL 11/12 H:3 | Galatasaray MP 82-63 Beşiktaş | 6 Kasım | Maç Sonucu


be4b6tkbl.jpg




0d413galatasaray-logo.png
v.png
a014cbjk.jpg




d9db6abdi_ipekci_%20spor_salonu.jpg




8ae82Gstv_00.png




Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 11/12 Sezonu 3.Hafta

Galatasaray Medical Park - Beşiktaş

Abdi İpekçi Spor Salonu, İstanbul

6 Kasım

15.00

GSTV
 
Cevap: TKBL 11/12 H:3 | Galatasaray MP - Beşiktaş | 6 Kasım | 15.00 | GSTV



Maça gidiyorsun Yalçın Dümer'i görüyorsun sonra devre arası elinde kahve kasıla kasıla yürüyüşünü görüyorsun,kafayı kaldırıyorsun skorbord var orada Gs Medical Park yazıyor aynen böyle yazıyor ona sinir yapıyorsun sonra Prag'dan takımı 6 saatte getirebilen,iki takımın maçlarını aynı güne alamayan yöneticileri görüyorsun adamlarda gram rahatsızlık umursama yok ona sinirleniyorsun.



Maça gidince ortamı görünce sıkıntı basıyor bir süre gitmemek daha iyi zaten nasıl olsa kazanıyoruz.
 
Cevap: TKBL 11/12 H:3 | Galatasaray MP - Beşiktaş | 6 Kasım | 15.00 | GSTV



Maça gidiyorsun Yalçın Dümer'i görüyorsun sonra devre arası elinde kahve kasıla kasıla yürüyüşünü görüyorsun,kafayı kaldırıyorsun skorbord var orada Gs Medical Park yazıyor aynen böyle yazıyor ona sinir yapıyorsun sonra Prag'dan takımı 6 saatte getirebilen,iki takımın maçlarını aynı güne alamayan yöneticileri görüyorsun adamlarda gram rahatsızlık umursama yok ona sinirleniyorsun.



Maça gidince ortamı görünce sıkıntı basıyor bir süre gitmemek daha iyi zaten nasıl olsa kazanıyoruz.



Yalçın Dümer denen gavatın kulüp üzerinden yaptığı prim acayip derecede sinirimi bozuyor benim de. Geçen sene Hagi'ye küfür etmişti bu yamuk kafalı ayı. Bir ara, "önümüzdeki dönem Adnan Polat'ın listesinde olacağım" falan diyordu, Polat ile arası baya iyiydi. Tam bir yalakaydı, o zaman normal karşılıyordum da hala neden bu görevde anlamıyorum. Neyse Gsbasket biraz hareketlendi. Şubenin saha içindeki kadar iyi olmadığını herkes gördü bir şeyler yapabilirler umarım.
 
Cevap: TKBL 11/12 H:3 | Galatasaray MP - Beşiktaş | 6 Kasım | 15.00 | GSTV



Yalçın benim de nefretim.Maçlarda sürekli sövüyorum kendi çapımda oluyor tabi,kimsenin birşey duyduğu yok.Pankart hazırlayıp Hagi'nin şeyinin tüyü olamıyacağını,haddini bilmesi gerektiğini gözüne gözüne sokmayı çok ama çok istiyorum.
 
Cevap: TKBL 11/12 H:3 | Galatasaray MP - Beşiktaş | 6 Kasım | 15.00 | GSTV



Vallahi Tugay daha yazılmayan yazılamayan çok şey var da neyse işte inşallah el birliğiyle tüm sıkıntıları aşacağız.
 
Cevap: TKBL 11/12 H:3 | Galatasaray MP - Beşiktaş | 6 Kasım | 15.00 | GSTV



Beşiktaşın kadrosunda 12 kişi var 4 u yabancı 2 3 alt yapı genç oyuncular 5 tane Türk oyuncuda Galatasaray forması giymiş oyuncular çok enterasan gerçekten...
 
Cevap: TKBL H:3 | Galatasaray MP - Beşiktaş | 6 Kasım | 15.00 | GSTV



CANLI: Galatasaray Medical Park - Beşiktaş



Galatasaray Medical Park, TKBL üçüncü haftasında Beşiktaş ile karşı karşıya geliyor. Abdi İpekçi Spor Salonu'ndaki mücadelede birinci çeyrek oynanıyor.



Galatasaray Medical Park vs Beşiktaş



10-6



Karşılaşmada birinci çeyreğin bitimine 06:29 var.



resmi site
 
Cevap: TKBL H:3 | Galatasaray MP - Beşiktaş | 6 Kasım | 15.00 | GSTV



Diana Taurasi ve Tina Charles döktürüyor bugün...
 
Cevap: TKBL H:3 | Galatasaray MP - Beşiktaş | 6 Kasım | 15.00 | GSTV



Yeniyoruz.



Beyler bu arada nerden izliyorsunuz maci?
 
Üst Alt