Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Ttnet


Gençler selam herkese.



Şimdi ben baya uzun bir süredir bu TTNET NETLİMİTSİZ pakedi altında satılan,sizin anlayacağınız 8 Mbit'e kadar 25GB kotalı interneti kullanıyorum,ev de santrale çok uzak olmadığından zaman zaman 8 Mbit görsemde ortalama 4-5 Mbit üzerinde seyrediyordu hızım.



Ancak son bir aydır hızım 0.8 Mbit bile değil.Ben İstanbul'da oturuyorum,Avrupa yakası Bakırköy civarında.Bu sorunu Istanbul'da ya da başka şehirlerde yaşayan arkadaşlar var mı demek için açtım.



Zaten şu Smile ADSL kampanyası mantıklı geldi,Galatasarayın LEŞ halinden dolayı Lig TV almayınca Digitürk boş beleş oluyor,net parasına dsmart'ı da beleşe getiriyom.Sonuç olarak merakımdan sordum,sorunu çeken varsa ve/veya sebebini bilip yazan olursa müteşekkir olacağım.
 
Cevap: Ttnet



Doğan gurubundan uzak dur abi. Boş beleş derler sonra parayı kökletirler. Zaten o bedava verdikleri pakette giriş paketi.



Kapatmak için 2 hafta uğraştım smile ı
 
Cevap: Ttnet



Takibinde sikayetvar.com'a girdim,birçok kişinin bu sorundan muzdarip olduğunu gördüm.Telefonla beraber 70 lira para verip 5 kuruşluk hizmet almıyoruz zaar.
 
Cevap: Ttnet



Doğan gurubundan uzak dur abi. Boş beleş derler sonra parayı kökletirler. Zaten o bedava verdikleri pakette giriş paketi.


Valla hocam,1 yıllık tahahütname o bakımdan sıkıntı yok.DSmart'ın en boş hali Digitürk'den daha dolu,Digitürk'de seyredilecek 2 tane müzik kanalı var misal.Doğan grubuna günahımı vermem haklısın ama TTNET+Digitürk her ay 100 lira ödemek artık ileri derecede enayilik olmaya başladı.
 
Cevap: Ttnet



BİRİ ADSL Kullanıyorum mis gibi Modemimi aldım piyasa değeri 300 TL idi modemin. Ve harika hızı ve harika fiyatları var . Müşteri hizmetleride harika . Harika harika harika :asd:
 
Cevap: Ttnet



Valla hocam,1 yıllık tahahütname o bakımdan sıkıntı yok.DSmart'ın en boş hali Digitürk'den daha dolu,Digitürk'de seyredilecek 2 tane müzik kanalı var misal.Doğan grubuna günahımı vermem haklısın ama TTNET+Digitürk her ay 100 lira ödemek artık ileri derecede enayilik olmaya başladı.


O kadar incelemedim ama 2 müzik kanalı için 1 yıl tahahüt değmez bence.
 
Cevap: Ttnet



Ben de bu tarifeye yeni geçtim ama dsl bağlantısı günde en az 1 sefer kopuyor.Modemi açıp kapatıyorum.Önceden böyle bi şey olmazdı.Geçen hafta 1mbit ile bağlandım hep.Bağlantı hızım bu hafta normale döndü.5 mbit civarı bağlanıyorum
 
Cevap: Ttnet



Yok üstad,1Mbit görsem öpüp başıma koyacam.Zaten Şubat 1'de yine iyi gidiyordum,4-5 Mbit civarı hız vardı.Şubat 2'den beri olan hızım sabit ve şu şekilde.



Pinginde sorun yok,hatta bayağı iyi o hıza göre,ama hızın neden düşük anlamadım.Normalde o hızda 100-150 ping falan olması lazımdı.
 
Cevap: Ttnet



O kadar incelemedim ama 2 müzik kanalı için 1 yıl tahahüt değmez bence.


2 müzik kanalı değil demek istediğim.TTNET 59 lira + 10 lira hat parası + 30 TL Digitürk. 99TL oluyor.Televizyon dediğini zaten 24 saat izleyen bir adam değilim,akşamdan akşama 1-2 saat bakarım.Mutfağımda 37 ekran TV var çubuk anten ile çalışıyor,bulduğum ulusal kanal sayısı Digi ile aynı.LCD olunca mecbur oluyor.Artı yazın askere gideceğimden dolayı en düşük parayı da ödemek istiyorum.Yeterli sebepler değil mi :eek:
 
Cevap: Ttnet



2 müzik kanalı değil demek istediğim.TTNET 59 lira + 10 lira hat parası + 30 TL Digitürk. 99TL oluyor.Televizyon dediğini zaten 24 saat izleyen bir adam değilim,akşamdan akşama 1-2 saat bakarım.Mutfağımda 37 ekran TV var çubuk anten ile çalışıyor,bulduğum ulusal kanal sayısı Digi ile aynı.LCD olunca mecbur oluyor.Artı yazın askere gideceğimden dolayı en düşük parayı da ödemek istiyorum.Yeterli sebepler değil mi :eek:


30 TL niye ödüyorsun Digiye ?
 
Cevap: Ttnet



30 TL niye ödüyorsun Digiye ?


9.99TL'lik pakedi yeni abonelere yaptıkları için bizi de böyle kazıklıyorlar.Kaç defa kapatacam diye tehdit etmeme rağmen düşürmedi şerefsizler,aynı paraya daha iyi paketler veriyorlar ama daha aza düşmediler,ona da tahahhüt istiyorlar.LCD olunca kutuya mecbur kalıyorsun,kablo tv tesisatıda yok apartmanda anasını satıyım.
 
Cevap: Ttnet



9.99TL'lik pakedi yeni abonelere yaptıkları için bizi de böyle kazıklıyorlar.Kaç defa kapatacam diye tehdit etmeme rağmen düşürmedi şerefsizler,aynı paraya daha iyi paketler veriyorlar ama daha aza düşmediler,ona da tahahhüt istiyorlar.LCD olunca kutuya mecbur kalıyorsun,kablo tv tesisatıda yok apartmanda anasını satıyım.


Ben istediğim zaman düşerebiliyorum 9.99 pakede. 5 senedir digi üyesiyim.
 
Cevap: Ttnet



Abi sana şöyle söyleyim kafana yattıysa D-Smart + Smile geç abi hemen. Ama smile adsl 'in 8 mbite kadar paketine geçsen bile yine aynı hızı alacaksın. Aynı santrali kullanacağın için.
 
Cevap: Ttnet



Ben istediğim zaman düşerebiliyorum 9.99 pakede. 5 senedir digi üyesiyim.


Anlamadım gitti,neyse Smile'a geçecem heralde,biri Doğansa öbürü Karamehmet zaten al birini vur ötekine.



ŞikayetVar



Burada da benim gibi şikayetçi olan 100lerce insan var aynı konudan.Hani düşürdükleri hızımı yüksetlmeyi unuttular diyecem,bu kadar kişiye aynı zamanlarda denk gelmez.
 
Üst Alt