Tudor Gidecek de Ne Olacak?


Herkesi okuyorum.tuchel sistem takimi yapamaz deniliyor , bielsa aynı sekilde sebeplerden yapamaz deniliyor.Blanc müslüman dusmani en ufak olayda medya yer deniliyor. Terim yonetim istemiyor ee gelmezse ne olacak arkadaşlar ? Hikmet mi tudor mu vallahi tudor ben de gitsin diyorum ama dahada kötü olmayalim?
 
Valla Tudor giderde Terim gelmezse daha beter duruma düseriz ondan eminim. Su saatten sonra Terimin kapisinda aglamayan yönetim Galatasaray menfaatlerini düsünmüyodur.
 
Tudor kalırsa ve rakiplerin hepsi olağanüstü salaklıklar yapmazlarsa 6. falan oluruz en fazla. Bu durumda kim gelirse gelsin Tudor'dan daha kötü bir duruma sokamaz takımı, daha iyi olur mu orasını bilemem.
 
Tudor giderse Terim gelmezse daha kötü falan olmayız. Çünkü normal bir beyne sahip her teknik direktör oyuncuları kendi yerlerinde oynatır. Tudor'un sorunu kafa yapısında. Adam takıntılı biri ve sürekli saçma sapan işler peşinde. Takımın sağ bekini sol kanat bek oynatır, yine ön liberosunu sol kanat oynatır, sağ kanadı ısrarla sağda oynatmaz gider forvet arkasında ve sol taraftar oynatır. Kısaca bu adamdan bir cacık olmaz.
 
Gelecek hocanın Tudor'dan kötü olacağını düşünmüyorum çünkü Tudor gibi saçma sapan sistem değişiklileri yapmayacaktır ve oyuncularla ilişkisini güçlü tutacaktır.
 
Aynı düşüncedeyim. Bunu yollayıp Hikmet Karaman falan gelecekse en azından bunun kendi kurduğu takım oynasın terimin gelmesini zaten istemiyorum. Linç edileceğimi biliyorum ama ben kalmasından yanayım hala
 
Aynı düşüncedeyim. Bunu yollayıp Hikmet Karaman falan gelecekse en azından bunun kendi kurduğu takım oynasın terimin gelmesini zaten istemiyorum. Linç edileceğimi biliyorum ama ben kalmasından yanayım hala
Neden renktas, Tudorun sacmaliklari yüzünden önce güclü takimlarin irzimiza gectigi yetmedi, artik Anadolu takimlarinin irzimiza gecmesini izlemek icin mi?
 
Neden renktas, Tudorun sacmaliklari yüzünden önce güclü takimlarin irzimiza gectigi yetmedi, artik Anadolu takimlarinin irzimiza gecmesini izlemek icin mi?
Yerine random biri geldiğinde de sonuç farklı olmayacağını düşündüğüm için. Belki Hikmet Karaman gibi biri gelip takımı Hamzanın yaptığı gibi şampiyon yapar belki Terim gelir takım yine üst üste şampiyonluklar yaşar bilemem ama ben buna inanmıyorum. Her sene takımın başı sıkıştığında Terim muhabbeti dönmesinden çok sıkıldım. Ayrıca bi hocayla sezon başı anlaşıp ona bi takım kurdurup sonra 15 inci hafta gönderilmesini de doğru bulmuyorum.
 
Aynı düşüncedeyim. Bunu yollayıp Hikmet Karaman falan gelecekse en azından bunun kendi kurduğu takım oynasın terimin gelmesini zaten istemiyorum. Linç edileceğimi biliyorum ama ben kalmasından yanayım hala

Şampiyon olan takımın açık ara önümüzdeki seneleri götürme ihtimali çok yüksek hele ki 2 katına çıkan yayın gelirleriyle beraber şampiyon olamazsak seneye şampiyon olan takımının önünü nasıl keseceğiz. İç içten geçtikten sonra kralı gelse kurtaramaz ekonomik olarak artık şampiyonluk her şeyden kritik o yüzden bu sene olamazsak önümüzdeki 3-4 sene olamayız çünkü ekonomik olarak çökerken şampiyon takım ekonomik olarak dengeyi tutmuş olacak, eskisi gibi ufak rakamlar konuşulmuyor şampiyon takımın 3'ncü sıradaki takıma maddi olarak 80-90 m euro gibi bir rakamla farkı açıyor
 
Son düzenleme:
Yerine random biri geldiğinde de sonuç farklı olmayacağını düşündüğüm için. Belki Hikmet Karaman gibi biri gelip takımı Hamzanın yaptığı gibi şampiyon yapar belki Terim gelir takım yine üst üste şampiyonluklar yaşar bilemem ama ben buna inanmıyorum. Her sene takımın başı sıkıştığında Terim muhabbeti dönmesinden çok sıkıldım. Ayrıca bi hocayla sezon başı anlaşıp ona bi takım kurdurup sonra 15 inci hafta gönderilmesini de doğru bulmuyorum.
Sonucun farkli olmayacagini sen de kabul ediyorsun iste renktas.
Bu gidisin sonu sampiyonluk degil, Tudor veya onun kalibresinde biri ile görünen sonuc bu.
Bunun yanina rakiplerimizin irzimiza gecmesini ekledi sagolsun Tudor.
 
Şampiyon olan takımın açık ara önümüzdeki seneleri götürme ihtimali çok yüksek hele ki 2 katına çıkan yayın gelirleriyle beraber şampiyon olamazsak seneye şampiyon olan takımının önünü nasıl keseceğiz. İç içten geçtikten sonra kralı gelse kurtaramaz ekonomik olarak artık şampiyonluk her şeyden kritik o yüzden bu sene olamazsak önümüzdeki 3-4 sene olamayız çünkü ekonomik olarak çökerken şampiyon takım ekonomik olarak dengeyi tutmuş olacak, eskisi gibi ufak rakamlar konuşulmuyor şampiyon takımın 3'ncü sıradaki takıma maddi olarak 80-90 m euro gibi bir rakamla farkı açıyor
İşte ben bu saatten sonra herhangi bi hocanın takımı daha ileriye götüreceğine inanmıyorum. Her sene oluyor bunlar sezon ortasında yeni hoca yeni sistem yeni alışkanlıklar derken takım daha geri gidiyor geçen sene de yaşandı aynısı Riekernik gittiğinde sadece 5 puan gerideydik.
 
İşte ben bu saatten sonra herhangi bi hocanın takımı daha ileriye götüreceğine inanmıyorum. Her sene oluyor bunlar sezon ortasında yeni hoca yeni sistem yeni alışkanlıklar derken takım daha geri gidiyor geçen sene de yaşandı aynısı Riekernik gittiğinde sadece 5 puan gerideydik.

Yanlış anlama da takımda zaten bir sistem yok malatya, beşiktaş, başakşehir, trabzonspor maçlarında 1 tane pozisyona giremiyorsun ama rakiplere 10'larca net pozisyon veriyorsun sistemi olan takım pozisyon dahi vermez hele ki 3'lü oynarken hiç vermemesi gerekir. Dünyanın neresinde görülmüş ki en iyi stoper'in rahatsızlanmış ve sen ahmet, denayer gibi oyuncularla 3'lü oynamaya çalışıyorsun bunun adı sistem değildir bunun adı bile bile maçı vermektir. Tudor'u şimdiye kadar savunmuş biri olarak söylüyorum ki Tudor bize büyük ihanet etmiştir. Galatasaray deneme tahtası değildir sol bek mevkisinde adam gibi biri yokken sağ tarafta mariano yokken neden 3'lü denenir hiçbir açıklamayı kabul edemem hatta hoca resmen bizle dalga geçiyor derim
 
Degisime girismeden birseylerin düzelmesini beklemek de hayalcilik yani.

Tudor ile olmayacagini hala görmeyen göremeyen varsa ne desem bilemiyorum.
 
Yanlış anlama da takımda zaten bir sistem yok malatya, beşiktaş, başakşehir, trabzonspor maçlarında 1 tane pozisyona giremiyorsun ama rakiplere 10'larca net pozisyon veriyorsun sistemi olan takım pozisyon dahi vermez hele ki 3'lü oynarken hiç vermemesi gerekir. Dünyanın neresinde görülmüş ki en iyi stoper'in rahatsızlanmış ve sen ahmet, denayer gibi oyuncularla 3'lü oynamaya çalışıyorsun bunun adı sistem değildir bunun adı bile bile maçı vermektir. Tudor'u şimdiye kadar savunmuş biri olarak söylüyorum ki Tudor bize büyük ihanet etmiştir. Galatasaray deneme tahtası değildir sol bek mevkisinde adam gibi biri yokken sağ tarafta mariano yokken neden 3'lü denenir hiçbir açıklamayı kabul edemem hatta hoca resmen bizle dalga geçiyor derim
Zaten ben Tudoru savunmuyorum ben de yaptığı şeyleri doğru bulmuyorum orda sıkıntı yok. Yerine adam akıllı bi hoca gelmezse ki gelmeyecek aynı sıkıntıları başka hocayla yaşayacağız yine küfürler edeceğiz değişen bişey olmayacak
 
Zaten ben Tudoru savunmuyorum ben de yaptığı şeyleri doğru bulmuyorum orda sıkıntı yok. Yerine adam akıllı bi hoca gelmezse ki gelmeyecek aynı sıkıntıları başka hocayla yaşayacağız yine küfürler edeceğiz değişen bişey olmayacak

İşte gelen hoca saçma sapan şeyler denemeyecektir bunu en güzel örneğini hamza gösterdi ne kadar sevmesem de adam o sene hakkını verdi. Bu tarz kan değişimleri her zaman bize iyi gelir yerli hoca olacaksa öncelik Terim de olmalı eğer ki Terim olmazsa Cihat Arslan gibi bir hoca olabilir. Oyuncularla ilişkisi iyi bir hoca olmasının şartı var saha içinde maicon, fernando, belhanda, gomis gibi adamların suratlarından düşen bin parça bunu oluşturan da Tudor zaten şu saatten sonra Tudor kalamaz gelecek hocanın oyunculara yakınlığı şampiyon yapar. İlk haftalar daha oyuncular Tudor'u bile çok tanımıyorken bam bam bam futbol oynuyorlardı ama adamların performansı daha da artacağına Tudor'u tanıdıkça performansları yerlere indi. Terim gelirse şu beğenilmeyen Belhanda bu takımın en büyük kozu olur çünkü Belhanda'nın en büyük problemi mental açıdan onu doğru hocayla buluşturursak herkes laflarını geri alacaktır hatta o yüzden şu ana kadar 1 tane oyuncuya kızmıyorum suç en tepede olunca oyuncular bir şey yapamaz
 
İşte gelen hoca saçma sapan şeyler denemeyecektir bunu en güzel örneğini hamza gösterdi ne kadar sevmesem de adam o sene hakkını verdi. Bu tarz kan değişimleri her zaman bize iyi gelir yerli hoca olacaksa öncelik Terim de olmalı eğer ki Terim olmazsa Cihat Arslan gibi bir hoca olabilir. Oyuncularla ilişkisi iyi bir hoca olmasının şartı var saha içinde maicon, fernando, belhanda, gomis gibi adamların suratlarından düşen bin parça bunu oluşturan da Tudor zaten şu saatten sonra Tudor kalamaz gelecek hocanın oyunculara yakınlığı şampiyon yapar. İlk haftalar daha oyuncular Tudor'u bile çok tanımıyorken bam bam bam futbol oynuyorlardı ama adamların performansı daha da artacağına Tudor'u tanıdıkça performansları yerlere indi. Terim gelirse şu beğenilmeyen Belhanda bu takımın en büyük kozu olur çünkü Belhanda'nın en büyük problemi mental açıdan onu doğru hocayla buluşturursak herkes laflarını geri alacaktır hatta o yüzden şu ana kadar 1 tane oyuncuya kızmıyorum suç en tepede olunca oyuncular bir şey yapamaz
Aslında en büyük sıkıntı en baştan bu takımı Tudora emanet etmek. Geçen sene aynı hatayı yaptın neden yine takımı vasıfsız birine teslim edersin ki? Direk bu zihniyet ve yönetimin değişmesi gerekiyor. Yeni hocayı da getirecek olan bunlar olduğu için biraz da bunlara güvenmiyorum. İnşallah takımımız için en hayırlısı olur
 
Üst Alt