Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Tudor, Üçlü Savunmadan Vazgeçmiyor!



Trabzonspor'a mağlup olarak zirveye yaklaşma şansını kaybeden Galatasaray'da teknik direktör Igor Tudor maçın analizini yapıyor.


Galatasaray Teknik Direktörü Igor Tudor, milli maç arası nedeniyle takıma 2 gün izin verirken, yardımcılarıyla detaylı bir değerlendirme yaptı.

Stoperde yaşanan sakatlık sıkıntısı nedeniyle Hakan, Chedjou, Serdar ve Koray'dan yararlanamayan sarı kırmızılılar, hafta boyunca Semih, Carole ve Ahmet'ten de yaşadığı hafif sakatlıklardan dolayı tam olarak yararlanamadı.

Igor Tudor, yine de 3'lü savunmadan vazgeçmezken, Semih'in yanında Cavanda ve Carole'ye şans verdi. Tudor, yardımcılarıyla yaptığı toplantıda mağlubiyete rağmen yine de 3'lü savunmayı sezon sonuna kadar sık sık kullanacağını söyledi.

Maçta orta sahada yeteri kadar üretken olamadıklarını düşünen Tudor, kanatlardan yapılan ataklarda da sonuca gidemediklerini tespit etti. Savunmada bireysel hataların önüne geçmek için defans oyuncularını bire bir çalıştırmaya başlayan Tudor, milli maç arasında da bu uygulamaya devam edecek.

Sarı-kırmızılılar 2 günlük iznin ardından Adanaspor maçı hazırlıklarına Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapacağı antrenman ile başlayacak.

NTV
 
Genel olarak bu taktiği beğensem de inat kötü bir şeydir elinde bulunan kadro buna uygun değilse esnek olabilmen lazım.

Gelecek yıl için kesinlikle 3'lü savunmaya uygun oyuncular transfer edilip bu kadro benimsenmeli.
 
3'lü oynamak çok çok ekstra kadron yoksa ahmaklık. Ortaya da rezil bir görüntü çıkıyor zaten.

4'lü oynamak akılcıdır.

Kendi bilir ömrü kısalıyor.
 
Son düzenleme:
Bu sene düzeni devam ettirip seneye 3-4-3 taktiğine göre takım kurmalı

Bence iyi oyuncularla çok başarılı olabileceğimiz bi taktik ama bizim oyuncular bunu oynayamaz

Gerçi bu takımın 4-2-3-1 taktiğiylede bir halt oynadığı yoktu.

Her türlü sıkıntılı durum
 
Arkadaş bu taktiği Juventus Conte-Tudor-Mirkovic-Montero-Zidane-Davids-Zambrotta ile yapıyordu.

Sen Cavanda-Carole-Semih vs... gibi çöplerle deniyorsun tutmayacak, tutmaz.
 
3 stoperimiz sahada bulunabilecek düzeye gelince oynayalım bari Cavanda-Carole falan pozisyon bilgisi yerlerde adamlar sırıtıyorlar ha Semih-Ahmet falan çokmu pozisyon alıyorlar denilirse birşey diyemem stoperlerde çöp.
 
Mevcut Kadro ile 3-4-3 zor oynanır.
Yeni Sezon, yapılan Transferler ile oynar, lakin şimdilik 4lü ile "idare etmek" daha mantıklı.

Gesendet von meinem Nexus 6P mit Tapatalk
 
sikma haberlere inanmayin
reis zaten ts macinda 4luye dondu son 20-25 dk
Yav reis dizilişler falan hikaye

Bu takım 4-2-3-1 oynadı Akhisar,Alanya gibi kek takımlar haricinde hükmettiğimiz,bol pozisyon bulduğumuz tek maç yok.
Bruma şapkadan tavşan çıkarırsa kazanıyorduk,tek taktik ver Bruma'ya idi (At fink'e taktiğinin bi değişiği :D)

Tudor geldiğinde sana demiştim bu kadronun Tudor'u yemesinden korkuyorum diye, maalesef o sona doğru gideriz seri yapıp feneri yenemezse.
Bu kadro dünyadaki bütün hocaları yer. Korkak deniyor ama hücumu benimsediğini söyleyen riek ile bu takım hangi maçı domine etmiş? Edemez! zaten.
En baba hücumcuyum diyen TD getir yine aynı oyun oynanacaktır. Melo hep ileriye seri paslar atardı,diagonal paslarıyla bekleri hücuma taşırdı, şuanki orta saha ileriye top götürene kadar mevsim değişiyor ne hücumu

Korkarım kabak Tudor'un başına patlayacaktır. Basın operasyona başladı çoktan,taraftarda kıvama geldi yavaştan 3-4 maçta hoca gömüyoruz :D

Bu takımın kötü oynamasında Riekerink'inde suçu yoktu fakat onun 20 m € bedelle operasyon yapma fırsatı vardı,Tudor da bu yok.

Mehmet Özbek denen dallamanın transferleri yapmasına ses etmeyen Riekerink'inde bu olanlarda payı var.

Böyle salak bir yönetimin her dediğine eyv dersen başarısızlıkta ilk iş kıçına tekmeyi yersin böyle işte.

Tudor keşke sezon sonu gelseydi.
 
Iyi oyuncular ile 3-4-3 oynarsin, 4-2-3-1 oynarsin, 4-4-2 oynarsin farketmez.

En basit örnek Chelsea veya Bayern...


Bizimkiler hangi formasyon olursa olsun ne oynadiklarini bilmiyor.

Bildigin salak oyuncular. Futbol IQ = 0.
 
____________Muslera_____________
____Semih___Chedjou___Ahmet____
Linnes____Tolga___Selçuk____Garry
______Josue___Eren___Bruma_____
Hoca al sana bu takımdan çıkacak maximum 3 lü savunma takımı
 
Kalan ve gelecek sezon gelecekler için bu taktik ile devam edecekse güzel adam sistemini oturtmak istiyor.Fakat biri de bizdeki kazma bekler ile bu taktiğin işlemeyeceğini anlatmalı.
 
Yav reis dizilişler falan hikaye

Bu takım 4-2-3-1 oynadı Akhisar,Alanya gibi kek takımlar haricinde hükmettiğimiz,bol pozisyon bulduğumuz tek maç yok.
Bruma şapkadan tavşan çıkarırsa kazanıyorduk,tek taktik ver Bruma'ya idi (At fink'e taktiğinin bi değişiği :D)

Tudor geldiğinde sana demiştim bu kadronun Tudor'u yemesinden korkuyorum diye, maalesef o sona doğru gideriz seri yapıp feneri yenemezse.
Bu kadro dünyadaki bütün hocaları yer. Korkak deniyor ama hücumu benimsediğini söyleyen riek ile bu takım hangi maçı domine etmiş? Edemez! zaten.
En baba hücumcuyum diyen TD getir yine aynı oyun oynanacaktır. Melo hep ileriye seri paslar atardı,diagonal paslarıyla bekleri hücuma taşırdı, şuanki orta saha ileriye top götürene kadar mevsim değişiyor ne hücumu

Korkarım kabak Tudor'un başına patlayacaktır. Basın operasyona başladı çoktan,taraftarda kıvama geldi yavaştan 3-4 maçta hoca gömüyoruz :D

Bu takımın kötü oynamasında Riekerink'inde suçu yoktu fakat onun 20 m € bedelle operasyon yapma fırsatı vardı,Tudor da bu yok.

Mehmet Özbek denen dallamanın transferleri yapmasına ses etmeyen Riekerink'inde bu olanlarda payı var.

Böyle salak bir yönetimin her dediğine eyv dersen başarısızlıkta ilk iş kıçına tekmeyi yersin böyle işte.

Tudor keşke sezon sonu gelseydi.

elestirilerin bi kismi dogru bi kismi yanlis
su ana kadar 3lu takimin dogru yaptigi ender seyleri yapmasini daha zor kilmakta. ama herife de illa boyle oynat diyemezsin. iyi ki simdi gelmis takimi taniyip aklindaki fikirleri dogrulama firsati olacak. bence dizilis de kolay degistirebilecegi birsey, sonucta ilk mac 4lu defansla ciktik. son mac da sonlarda 4luye dondu. zaten sayilar onemsiz diyen ve karabukte de 4lu defans cokca oynatmis biri bunu takmaz fazla.
oyun konusunda katiliyorum birsey oynadigimizi sanirim kimse iddia etmez. mesela ilk trabzon macinda guya atak oynayip korkmamistik. sonra butun mac al gulum ver gulum yapip defansi bombos birakarak gulunc 1 gol yemistik. ben de tabi ki bam bam bam oynamamizi istiyorum geride sabirla bekleyen takimi kim ister ki. ama herif yeni gelmis, takim defans fln yapmiyor, fizik yerlerde, su ana yaptiklari takima mesajdir. gelir gelmez ayni takilmaya devam edin sadece biraz daha idman yapacaz dese, topcular iplemezdi adami. zaten dunyanin en rahat tdsiyle rahat bir donem gecirdiler. bir degisiklik olmasi gerekiyordu. sampiyonluk safsatasina da inanmiyorum zira jorla yakin zamanda karabuk ve kayseriye yenildik, takimin bu haliyle 5 macta alacagi max puan 8-9 olabilir zaten reis de 7 aldi
 
Üst Alt