Tüketici Mağduriyet Başlığı - Sayfa 2 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Tüketici Mağduriyet Başlığı


Sanırım aynı. Çünkü bir ara dsmart kullandım. Modem hiçbir şey değişmeden dsmarta geçtim. Türk telekom a geri dönünce sadece modem değiştirmişlerdi
O zaman dedigim gibi eger sorun binaya gelen kablo da ise sorunun baska bir sunucuya gecsen bile devam eder.
Eger TT su an sorun cikariyor ise dedigim gibi elektrikciler ile bir görüs.
Her elektrikci yapmaz orasi malum ama bu isler ile ugrasan bir elektrikci bulur isen en azindan bina ici yardimci olmaya calisir.
Okudugum kadari ile kozlar TT´nin elinde cünkü ölcüm yapiyorlar ve sorun yok diyorlar, tabii bu bilgi ne kadar dogru bilemem.
Bu yüzden bina icini kontrol edip sorun olmadigini tespit edebilmen önemli.
Bir de elektrikci isine girmeden duvarda ki telefon kutusu ile modem arasinda ki kabloyu yenile.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar az önce Türk Telekom beni aradı. Sorunun kısaca modemden kaynaklandığını söyledi. Sebebi de şu. Ben ilk abone olduğumda adsl sinyali alıyordum. Geçen sene beni aramışlardı ve vdsl'ye yükseltelim iyi hız alırsınız demişlerdi. Kabul ettim.

Şimdi ise arkadaş Modeminiz adsl sinyaliniz vdsl ise modem yorulur iyi sinyal alamazsınız dedi. Mantıklı mı bilemedim; eve gidince modemi kontrol edeceğim eğer adsl modemiyse sinyali adsl'ye çevireceğim ve sorun düzelecek. Artık ne kadar doğru bilmiyorum.

Melih Peker Keramettin TANRIVERDİ Kenan Ünal
 
Arkadaşlar az önce Türk Telekom beni aradı. Sorunun kısaca modemden kaynaklandığını söyledi. Sebebi de şu. Ben ilk abone olduğumda adsl sinyali alıyordum. Geçen sene beni aramışlardı ve vdsl'ye yükseltelim iyi hız alırsınız demişlerdi. Kabul ettim.

Şimdi ise arkadaş Modeminiz adsl sinyaliniz vdsl ise modem yorulur iyi sinyal alamazsınız dedi. Mantıklı mı bilemedim; eve gidince modemi kontrol edeceğim eğer adsl modemiyse sinyali adsl'ye çevireceğim ve sorun düzelecek. Artık ne kadar doğru bilmiyorum.

Melih Peker Keramettin TANRIVERDİ Kenan Ünal

taş yağacak başına

ilk atan ben olacağım
 
Arkadaşlar az önce Türk Telekom beni aradı. Sorunun kısaca modemden kaynaklandığını söyledi. Sebebi de şu. Ben ilk abone olduğumda adsl sinyali alıyordum. Geçen sene beni aramışlardı ve vdsl'ye yükseltelim iyi hız alırsınız demişlerdi. Kabul ettim.

Şimdi ise arkadaş Modeminiz adsl sinyaliniz vdsl ise modem yorulur iyi sinyal alamazsınız dedi. Mantıklı mı bilemedim; eve gidince modemi kontrol edeceğim eğer adsl modemiyse sinyali adsl'ye çevireceğim ve sorun düzelecek. Artık ne kadar doğru bilmiyorum.

@Melih Peker @Keramettin TANRIVERDİ @Kenan Ünal
Senin evde olan cihaz modem degil router.
Modem denen sey router´in icinde olan ve internet baglantisini saglayan mekanizma.
Iki türlü modem var, sadece adsl ile calisan, bir de hem adsl hem de vdsl ile calisan.
Eger hattini gercekten vdsl´e cevirdiler ise bana biraz mantiksiz geldi, cünkü eger modem sadece adsl ile calisan bir modem olsa idi internet hic calismaz idi.

Ama cihazini bilmedigim icin, her ne kadar mantiksiz olsa bile dene bakalim.
Eger düzelir ise tavsiyem modemi vdsl ile calisan bir modem ile degistirmelerini talep et, cünkü evet vdsl daha iyi.
 
Son düzenleme:
Senin evde olan cihaz modem degil router.
Modem denen sey router´in icinde olan ve internet baglantisini saglayan mekanizma.
Iki türlü modem var, sadece adsl ile calisan, bir de hem adsl hem de vdsl ile calisan.
Eger hattini gercekten vdsl´e cevirdiler ise bana biraz mantiksiz geldi, cünkü eger modem sadece adsl ile calisan bir modem olsa idi internet hic calismaz idi.

Ama cihazini bilmedigim icin, her ne kadar mantiksiz olsa bile dene bakalim.
Eger düzelir ise tavsiyem modemi vdsl ile calisan bir modem ile degistirmelerini talep et, cünkü evet vdsl daha iyi.
yeri gelmişken meraktan sorayım.

Superonline fiber huwaei modem/router veriyor.

Bir tane aparat optik kabloya bağlandıktan sonra bu router görünümlü cihaza ethernet çıkışı veriyor sonra da bu huwaei ile interneti gigabit port yada wifi ile dağıtıyorsun.Yani optik kablo direk bu modeme girmiyor.

Ben dışardan bir vdsl modem yada router alsam bu huwaei yerine kullanabilir miyim?

Yoksa alacağım router'ı ethernetten buna bağlayıp öyle mi kullanmalıyım?

superonline fiber modem ayarlarında denetim açısından diğer marka modemlere izin yada destek vermiyor diyorlardı ama ne kadar doğru bilmiyorum.
 
Arkadaşlar az önce Türk Telekom beni aradı. Sorunun kısaca modemden kaynaklandığını söyledi. Sebebi de şu. Ben ilk abone olduğumda adsl sinyali alıyordum. Geçen sene beni aramışlardı ve vdsl'ye yükseltelim iyi hız alırsınız demişlerdi. Kabul ettim.

Şimdi ise arkadaş Modeminiz adsl sinyaliniz vdsl ise modem yorulur iyi sinyal alamazsınız dedi. Mantıklı mı bilemedim; eve gidince modemi kontrol edeceğim eğer adsl modemiyse sinyali adsl'ye çevireceğim ve sorun düzelecek. Artık ne kadar doğru bilmiyorum.

@Melih Peker @Keramettin TANRIVERDİ @Kenan Ünal

Geçen seneden beri mi var yavaşlık peki önceden de yavaş mıydı?

Yorma olayı palavra çoğu modemde vdsl var artık zaten, sen gerçekten vdsl sinyali gelip gelmediğini kontrol et bir, adsl2 falan da geliyor olabilir, modem arayüzüne ulaş orada gözüküyordur bunlar.
 
yeri gelmişken meraktan sorayım.

Superonline fiber huwaei modem/router veriyor.

Bir tane aparat optik kabloya bağlandıktan sonra bu router görünümlü cihaza ethernet çıkışı veriyor sonra da bu huwaei ile interneti gigabit port yada wifi ile dağıtıyorsun.Yani optik kablo direk bu modeme girmiyor.

Ben dışardan bir vdsl modem yada router alsam bu huwaei yerine kullanabilir miyim?

Yoksa alacağım router'ı ethernetten buna bağlayıp öyle mi kullanmalıyım?

superonline fiber modem ayarlarında denetim açısından diğer marka modemlere izin yada destek vermiyor diyorlardı ama ne kadar doğru bilmiyorum.
Huawei router´in hangi girisine gidiyor aparat dan gelen ethernet kablosu?
Bir de kullanici bilgilerini huawei routera sen mi girdin?

- - - Flood Önleme Sistemine yakalandınız :) - - -
@Mustafa Kaya
Anlamiyorum pek diyor ve kabul eder isen ben sana teamviewer üzerinden yardimci olmaya calisirim.
 
Huawei router´in hangi girisine gidiyor aparat dan gelen ethernet kablosu?
Bir de kullanici bilgilerini huawei routera sen mi girdin?

- - - Flood Önleme Sistemine yakalandınız :) - - -
@Mustafa Kaya
Anlamiyorum pek diyor ve kabul eder isen ben sana teamviewer üzerinden yardimci olmaya calisirim.
WAN girişi mavi olan

HG253Sonecikan.jpg
 
WAN girişi mavi olan

HG253Sonecikan.jpg
O zaman teknik olarak baska bir router ile calismasi lazim, sorun olacagini düsünmüyorum
WAN girisi demek, internet baglantisini o aparat degil, router´in kendi modemi yapiyor demek.
Tabii önemli olan internet kullanici, baglanti bilgileri.
Bazi sirketler bu bilgileri müsteriye vermiyorlar, cünkü kendi verdikleri router otomatik olarak sunucuya baglanip bu bilgileri sunucu dan aliyor.
Veyahut gelen teknik ekip bilgileri giriyor ama müsteriye vermiyor.
Bu bilgiler olmadan alacagin router ile internet baglantisini saglayamazsin.
 
abi ilk önce 192.168.1.1 i gir ondan sonra hat durumuna bak
bu resimdeki gibi değerlerin olduğu bir ekran gelmesi lazım
adsl_zpskrn0prji.png


snr margin: değer düşükse kablolarda ve portlarda sıkıntı vardır ideal değer +15
Attainable Net Data Rate: senin hattının ve modeminin desteklediği max hız
Actual Net Data Rate: servis sağlayıcısın sana verdiği max hız

bu değerlere göre sorun kaynağını bulmak daha kolay olabilir
 
Geçen seneden beri mi var yavaşlık peki önceden de yavaş mıydı?

Yorma olayı palavra çoğu modemde vdsl var artık zaten, sen gerçekten vdsl sinyali gelip gelmediğini kontrol et bir, adsl2 falan da geliyor olabilir, modem arayüzüne ulaş orada gözüküyordur bunlar.

Bu yavaşlığı ben yazdan beri fark ettim. Evet geçen seneden beri olabilir. Havaların soğumasıyla evde daha çok vakit geçirip interneti kullanınca anladım. Bana adamın söylediği mantıklı geldi. Deneyeceğim akşam

@Mustafa Kaya
Anlamiyorum pek diyor ve kabul eder isen ben sana teamviewer üzerinden yardimci olmaya calisirim.

Bi bakalım çözemezsem yardım isterim Kenancığım çok teşekkürler :hat:
 
Bu yavaşlığı ben yazdan beri fark ettim. Evet geçen seneden beri olabilir. Havaların soğumasıyla evde daha çok vakit geçirip interneti kullanınca anladım. Bana adamın söylediği mantıklı geldi. Deneyeceğim akşam



Bi bakalım çözemezsem yardım isterim Kenancığım çok teşekkürler :hat:
Bu arada sonuç alamazsan sosyal medyada yada daha iyisi şikayetvar gibi bir platformda paylaş sonra da biz copy paste email atarız genelde böyle spam edince daha çabuk dönüyorlar.Tabii bizim doktor grubundan binlerce mail gidiyor burda o kadar olmasa da 20 -30 kişi destek çıksa gene fark yaratırız.
 
abi ilk önce 192.168.1.1 i gir ondan sonra hat durumuna bak
bu resimdeki gibi değerlerin olduğu bir ekran gelmesi lazım
adsl_zpskrn0prji.png


snr margin: değer düşükse kablolarda ve portlarda sıkıntı vardır ideal değer +15
Attainable Net Data Rate: senin hattının ve modeminin desteklediği max hız
Actual Net Data Rate: servis sağlayıcısın sana verdiği max hız

bu değerlere göre sorun kaynağını bulmak daha kolay olabilir

Akşam eve geçince bunu da kontrol edeceğim teşekkürler, sağolasınız :hat:

Bu arada sonuç alamazsan sosyal medyada yada daha iyisi şikayetvar gibi bir platformda paylaş sonra da biz copy paste email atarız genelde böyle spam edince daha çabuk dönüyorlar.Tabii bizim doktor grubundan binlerce mail gidiyor burda o kadar olmasa da 20 -30 kişi destek çıksa gene fark yaratırız.

Zaten Twitter'dan türk telekom teknik desteğe twit attım. Aradılar ADSL ve VDSL çakışma konusunu o anlattı. Akşam eve geçtiğimde modemi inceledikten sonra her şey netleşecektir. Gerçekten teşekkür ederim. Çözülmezse aynen dediğin şeyi yaparız doktor bey
 
Benim de şikayetim maalesef gsstorela ilgili ama 1 yıllık falan üstüne düşmedim yüksek bir mebla olmadığı için...Gelen ürün önce hatalı geldi sonra bedeni uymayınca değişime yolladım ne iade geldi ne ürün geldi... Kaç kez görüştüm storela yetersiz kaldılar..Özellikle indirim olan zamanlarda dikkat edin ben üstüne düşmediğim için çok birşey söylemek istemiyorum ama koskoca Gs kulübünü temsil eden insanların biraz daha titiz olması lazım
 
Benim de şikayetim maalesef gsstorela ilgili ama 1 yıllık falan üstüne düşmedim yüksek bir mebla olmadığı için...Gelen ürün önce hatalı geldi sonra bedeni uymayınca değişime yolladım ne iade geldi ne ürün geldi... Kaç kez görüştüm storela yetersiz kaldılar..Özellikle indirim olan zamanlarda dikkat edin ben üstüne düşmediğim için çok birşey söylemek istemiyorum ama koskoca Gs kulübünü temsil eden insanların biraz daha titiz olması lazım
bir daha böyle bir tecrübe yaşarsan söyle renkdaş üzerine gideriz.
 
Benim de şikayetim maalesef gsstorela ilgili ama 1 yıllık falan üstüne düşmedim yüksek bir mebla olmadığı için...Gelen ürün önce hatalı geldi sonra bedeni uymayınca değişime yolladım ne iade geldi ne ürün geldi... Kaç kez görüştüm storela yetersiz kaldılar..Özellikle indirim olan zamanlarda dikkat edin ben üstüne düşmediğim için çok birşey söylemek istemiyorum ama koskoca Gs kulübünü temsil eden insanların biraz daha titiz olması lazım

Ürünleri telefonla mı aldın, internet mağazasından mı?
 
Üst Alt