Tüketici Mağduriyet Başlığı


abi ilk önce 192.168.1.1 i gir ondan sonra hat durumuna bak
bu resimdeki gibi değerlerin olduğu bir ekran gelmesi lazım


snr margin: değer düşükse kablolarda ve portlarda sıkıntı vardır ideal değer +15
Attainable Net Data Rate: senin hattının ve modeminin desteklediği max hız
Actual Net Data Rate: servis sağlayıcısın sana verdiği max hız

bu değerlere göre sorun kaynağını bulmak daha kolay olabilir
herkes kendince iyi niyetle yardimci olmaya calismis fakat bu alintiladigim kisinin cikis noktasindan hareket et . En basta verdigi adres , modem IP si , sende farkli olabilir , kilavuzda yazar ya da modemin modelini internetten bularak bu IP ye ulasabilirsin ,gayet kolaydir

ardindan modem arayuzune girerek , ki sifre varsa onu yazarak, hatirlamiyorsan modemin uzerinde kurdan ile basilabilecek kucuk bir reset dugmesi marifetiyle yukaridaki tablonun bir benzerine ulasmalisin

burada 3 tane rakam senin icin onemli , bunlar , snr margin, attenuation ve attainable net rate olan satirlar

bu bilgiler finaldir , yani bunlar olmasi gereken son degerlerdir , degerlerim yuksek ya da ideal ama hizim dusuk durumu olamaz

cunku apartmanda da sorun olsa , hattin telekom tarafinda da sorun olsa ,kesin sekilde son etkileyecegi nokta burasidir

ya snr dusuk cikacak (yuksek olmasi gerekir)
ya attenuation yuksek cikacak (dusuk olmasi gerekir)
ya da net rate dusuk cikacak (yuksek olmasi gerekir)

internetteki kusurlar geriye dogru cozulur yani modemde bekledigin degerler yok ise once bir onceye gidersin , daire girisine , orada da duzelmedi mi , apartman girisine

fakat burada yapilacak sey modemi oraya buraya tasimak degil , diger dairelerden senle ayni sekilde hizmet alan var ise onlarla temas ya da diyalog kurmaktir

vdsl asla bahsettigin degerlerde olamaz , artik hepimiz 70-80 mbitlerin altini internetten kabul etmiyoruz , sen ise 2004 senesi degerlerine bile razisin gibi rakamlar yaziyorsun , bu yuzden buna katlanilmaz , gerekli gorusmeleri yaparak duzelttir, fakat once su tabloyu getir buraya
 
c.tesi günleri iş gününe dahilmiş arkadaşlar bunu uzunca bir araştırmadan sonra öğrendim dangalak bir avukat arkadaşım c.tesinin dahil olmadığını söylemişti ancak gidip direkman tüketici hakem heyetinden birisi ile görüştüm yani resmi tatiller ve pazar günleri dışında haftalık iş günü sayısı 6 dır.Teknik servis vs gibi işleriniz olduğunda hesabınızı buna göre yapın.
 
Reis kulaklik fln almistim elektronik aletlerde hep hiyarlik yapiyorlar bir ara kitap alirken de basima gelmisti
Kolay gele
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
 
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
Ödemeyi kredi karti ile mi yaptin?
Eger öyle ise, kredi karti kuruluslari üzerinden de sikayet olabiliyor, ödemeyi geri cekme hizmeti sunanlar bile var.
 
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
müşteri hizmetlerini ara istersen daha net bilgi alırsın büyük ihtimal aldığın fiyata temin edemediler şimdide iptal bekliyorlardır. ama iptal edersende paranı 7 gün içerisinde alırsın eksiksiz 7 gün diyorlarda en kötü 2 günde yatırıyorlar.
idefix (yurt içi kargo sıkıntı )- bkm- kitap yurdu ve klasikleri okuyorsa işkültür sitelerinden yap alışverişlerini fiyatlarına göre
 
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
Yapmak zorundalar
Musaitsen magazalarina gitsene bugun daha saglikli bilgi alabilirsin belki
 
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
maliyetler arttı bu yüzden tedariklerde sıkıntı var

benim de 12 gün oldu ,hala hazırlanıyor modunda.

iptal etmemizi bekliyorlar diye düşünüyorum,sonra fiyatları güncelleyecekler

ben güvenmediğim için kapıda ödemeyi seçmiştim,biraz daha sabredip iptal edeceğim siparişleri
 
Yaparlar yapmasına da nasıl geri dönüş yapmıyorlar yav
Hiçbir bilgi yok. Müşteri hizmetlerini arıyorum, mail atıyorum yok arkadaş. Hani temin aşamasında falan diye mail atsalar bir nebze. Ama o da yok.

Ödemeyi kredi karti ile mi yaptin?
Eger öyle ise, kredi karti kuruluslari üzerinden de sikayet olabiliyor, ödemeyi geri cekme hizmeti sunanlar bile var.
Banka kartıyla yaptım. Tek çekim 3D ile.

müşteri hizmetlerini ara istersen daha net bilgi alırsın büyük ihtimal aldığın fiyata temin edemediler şimdide iptal bekliyorlardır. ama iptal edersende paranı 7 gün içerisinde alırsın eksiksiz 7 gün diyorlarda en kötü 2 günde yatırıyorlar.
idefix (yurt içi kargo sıkıntı )- bkm- kitap yurdu ve klasikleri okuyorsa işkültür sitelerinden yap alışverişlerini fiyatlarına göre
Kaç defa aradım reis, açmıyorlar. D&R'da ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.

Yapmak zorundalar
Musaitsen magazalarina gitsene bugun daha saglikli bilgi alabilirsin belki
Müsait değilim maalesef. Çok canım sıkıldı harbiden ha.

maliyetler arttı bu yüzden tedariklerde sıkıntı var

benim de 12 gün oldu ,hala hazırlanıyor modunda.

iptal etmemizi bekliyorlar diye düşünüyorum,sonra fiyatları güncelleyecekler

ben güvenmediğim için kapıda ödemeyi seçmiştim,biraz daha sabredip iptal edeceğim siparişleri
Bilmiyorum ki ya. Kargoyla beraber 23,49 TL'lik bir ödeme yaptım. Öyle fazla bir şey de değil. Ama can sıkıyor yine.
 
Hiçbir bilgi yok. Müşteri hizmetlerini arıyorum, mail atıyorum yok arkadaş. Hani temin aşamasında falan diye mail atsalar bir nebze. Ama o da yok.



Banka kartıyla yaptım. Tek çekim 3D ile.



Kaç defa aradım reis, açmıyorlar. D&R'da ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.



Müsait değilim maalesef. Çok canım sıkıldı harbiden ha.



Bilmiyorum ki ya. Kargoyla beraber 23,49 TL'lik bir ödeme yaptım. Öyle fazla bir şey de değil. Ama can sıkıyor yine.
iptal et ozaman reis bi iki güne para yatar yatmaması gibi bi imkan olamaz imkanın varsa o verdiğim sitelerden sipariş ver o kitapları cumaya kadar gelir. hatta o sitelerin yakın bi şubesi varsa bugün öğleye kadar versen yarın elinde olur.
 
Hiçbir bilgi yok. Müşteri hizmetlerini arıyorum, mail atıyorum yok arkadaş. Hani temin aşamasında falan diye mail atsalar bir nebze. Ama o da yok.



Banka kartıyla yaptım. Tek çekim 3D ile.



Kaç defa aradım reis, açmıyorlar. D&R'da ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.



Müsait değilim maalesef. Çok canım sıkıldı harbiden ha.



Bilmiyorum ki ya. Kargoyla beraber 23,49 TL'lik bir ödeme yaptım. Öyle fazla bir şey de değil. Ama can sıkıyor yine.
O zaman tek yol var, rus mayfasi ile baglantiya gecip parani cüzzi bir komisyon karsiligi onlara tahsil ettireceksin.
 
Üst Alt