Tüketici Mağduriyet Başlığı

Sinan Bilgin

Cezalı
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
25,822
Tepkime Puanı
5,288
Puanları
478
Konum
Galatasaray SK Kongre Uyesi
abi ilk önce 192.168.1.1 i gir ondan sonra hat durumuna bak
bu resimdeki gibi değerlerin olduğu bir ekran gelmesi lazım


snr margin: değer düşükse kablolarda ve portlarda sıkıntı vardır ideal değer +15
Attainable Net Data Rate: senin hattının ve modeminin desteklediği max hız
Actual Net Data Rate: servis sağlayıcısın sana verdiği max hız

bu değerlere göre sorun kaynağını bulmak daha kolay olabilir
herkes kendince iyi niyetle yardimci olmaya calismis fakat bu alintiladigim kisinin cikis noktasindan hareket et . En basta verdigi adres , modem IP si , sende farkli olabilir , kilavuzda yazar ya da modemin modelini internetten bularak bu IP ye ulasabilirsin ,gayet kolaydir

ardindan modem arayuzune girerek , ki sifre varsa onu yazarak, hatirlamiyorsan modemin uzerinde kurdan ile basilabilecek kucuk bir reset dugmesi marifetiyle yukaridaki tablonun bir benzerine ulasmalisin

burada 3 tane rakam senin icin onemli , bunlar , snr margin, attenuation ve attainable net rate olan satirlar

bu bilgiler finaldir , yani bunlar olmasi gereken son degerlerdir , degerlerim yuksek ya da ideal ama hizim dusuk durumu olamaz

cunku apartmanda da sorun olsa , hattin telekom tarafinda da sorun olsa ,kesin sekilde son etkileyecegi nokta burasidir

ya snr dusuk cikacak (yuksek olmasi gerekir)
ya attenuation yuksek cikacak (dusuk olmasi gerekir)
ya da net rate dusuk cikacak (yuksek olmasi gerekir)

internetteki kusurlar geriye dogru cozulur yani modemde bekledigin degerler yok ise once bir onceye gidersin , daire girisine , orada da duzelmedi mi , apartman girisine

fakat burada yapilacak sey modemi oraya buraya tasimak degil , diger dairelerden senle ayni sekilde hizmet alan var ise onlarla temas ya da diyalog kurmaktir

vdsl asla bahsettigin degerlerde olamaz , artik hepimiz 70-80 mbitlerin altini internetten kabul etmiyoruz , sen ise 2004 senesi degerlerine bile razisin gibi rakamlar yaziyorsun , bu yuzden buna katlanilmaz , gerekli gorusmeleri yaparak duzelttir, fakat once su tabloyu getir buraya
 

Serkan Sabri

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
9,267
Tepkime Puanı
1,256
Puanları
378
Konum
Ankara
c.tesi günleri iş gününe dahilmiş arkadaşlar bunu uzunca bir araştırmadan sonra öğrendim dangalak bir avukat arkadaşım c.tesinin dahil olmadığını söylemişti ancak gidip direkman tüketici hakem heyetinden birisi ile görüştüm yani resmi tatiller ve pazar günleri dışında haftalık iş günü sayısı 6 dır.Teknik servis vs gibi işleriniz olduğunda hesabınızı buna göre yapın.
 

Gökhan Sancak

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
12 Haz 2011
Mesajlar
58,914
Tepkime Puanı
4,219
Puanları
478
Yaş
27
Konum
Marseille
08.10.2018 tarihinde D&R'dan 2 kitap siparişi vermiştim. Ayın 11'i oldu ama hala "sipariş hazırlanıyor" diyor.

Mağdurum.
 

Yusuf Kara

Cezalı
Katılım
4 Tem 2012
Mesajlar
22,783
Tepkime Puanı
13,748
Puanları
438
Konum
.
08.10.2018 tarihinde D&R'dan 2 kitap siparişi vermiştim. Ayın 11'i oldu ama hala "sipariş hazırlanıyor" diyor.

Mağdurum.
Ellerinde olmayan urunu stok var gibi gosterip satisa sunuyorlar
Yillardir boyleler.
Temin etmeye calisiyorlardir sımdi kolay gelsin :D
Bir haftaya belli ya iptal olur yada kargoya verilir
 

Gökhan Sancak

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
12 Haz 2011
Mesajlar
58,914
Tepkime Puanı
4,219
Puanları
478
Yaş
27
Konum
Marseille
Ellerinde olmayan urunu stok var gibi gosterip satisa sunuyorlar
Yillardir boyleler.
Temin etmeye calisiyorlardir sımdi kolay gelsin :D
Bir haftaya belli ya iptal olur yada kargoya verilir
Çok alışveriş ederim D&R'dan, bugüne kadar böyle bir şey yaşamamıştım. Bu ilk oluyor.

Umarım yarın gelir.
 

Gökhan Sancak

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
12 Haz 2011
Mesajlar
58,914
Tepkime Puanı
4,219
Puanları
478
Yaş
27
Konum
Marseille
Reis kulaklik fln almistim elektronik aletlerde hep hiyarlik yapiyorlar bir ara kitap alirken de basima gelmisti
Kolay gele
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
 

Keramettin TANRIVERDİ

"Bizi sevenleri üzmeyelim baba"
Yönetici
Administrator
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
53,624
Tepkime Puanı
40,287
Puanları
573
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
Yaparlar yapmasına da nasıl geri dönüş yapmıyorlar yav
 

Kenan Ünal

Cezalı
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
37,217
Tepkime Puanı
12,215
Puanları
523
Yaş
34
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
Ödemeyi kredi karti ile mi yaptin?
Eger öyle ise, kredi karti kuruluslari üzerinden de sikayet olabiliyor, ödemeyi geri cekme hizmeti sunanlar bile var.
 

Osman SEDEN

İvan Bebek, Damir Javor
Taçsız Kral
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
46,343
Tepkime Puanı
12,441
Puanları
523
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
müşteri hizmetlerini ara istersen daha net bilgi alırsın büyük ihtimal aldığın fiyata temin edemediler şimdide iptal bekliyorlardır. ama iptal edersende paranı 7 gün içerisinde alırsın eksiksiz 7 gün diyorlarda en kötü 2 günde yatırıyorlar.
idefix (yurt içi kargo sıkıntı )- bkm- kitap yurdu ve klasikleri okuyorsa işkültür sitelerinden yap alışverişlerini fiyatlarına göre
 

Yusuf Kara

Cezalı
Katılım
4 Tem 2012
Mesajlar
22,783
Tepkime Puanı
13,748
Puanları
438
Konum
.
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
Yapmak zorundalar
Musaitsen magazalarina gitsene bugun daha saglikli bilgi alabilirsin belki
 

Sertan Nalbant

Aslan Üye
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
9,738
Tepkime Puanı
4,440
Puanları
288
Yav bugün tam 9 gün oldu. Hala "Siparişiniz Hazırlanıyor" durumunda.

Arıyorum açan yok, mail atıyorum döne yok, şikayet var'a konu açtım cevap veren yok. N'apayım sence? Siparişi iptal etsem geri ödemeyi hemen yaparlar mı sence?
maliyetler arttı bu yüzden tedariklerde sıkıntı var

benim de 12 gün oldu ,hala hazırlanıyor modunda.

iptal etmemizi bekliyorlar diye düşünüyorum,sonra fiyatları güncelleyecekler

ben güvenmediğim için kapıda ödemeyi seçmiştim,biraz daha sabredip iptal edeceğim siparişleri
 

Gökhan Sancak

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
12 Haz 2011
Mesajlar
58,914
Tepkime Puanı
4,219
Puanları
478
Yaş
27
Konum
Marseille
Yaparlar yapmasına da nasıl geri dönüş yapmıyorlar yav
Hiçbir bilgi yok. Müşteri hizmetlerini arıyorum, mail atıyorum yok arkadaş. Hani temin aşamasında falan diye mail atsalar bir nebze. Ama o da yok.

Ödemeyi kredi karti ile mi yaptin?
Eger öyle ise, kredi karti kuruluslari üzerinden de sikayet olabiliyor, ödemeyi geri cekme hizmeti sunanlar bile var.
Banka kartıyla yaptım. Tek çekim 3D ile.

müşteri hizmetlerini ara istersen daha net bilgi alırsın büyük ihtimal aldığın fiyata temin edemediler şimdide iptal bekliyorlardır. ama iptal edersende paranı 7 gün içerisinde alırsın eksiksiz 7 gün diyorlarda en kötü 2 günde yatırıyorlar.
idefix (yurt içi kargo sıkıntı )- bkm- kitap yurdu ve klasikleri okuyorsa işkültür sitelerinden yap alışverişlerini fiyatlarına göre
Kaç defa aradım reis, açmıyorlar. D&R'da ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.

Yapmak zorundalar
Musaitsen magazalarina gitsene bugun daha saglikli bilgi alabilirsin belki
Müsait değilim maalesef. Çok canım sıkıldı harbiden ha.

maliyetler arttı bu yüzden tedariklerde sıkıntı var

benim de 12 gün oldu ,hala hazırlanıyor modunda.

iptal etmemizi bekliyorlar diye düşünüyorum,sonra fiyatları güncelleyecekler

ben güvenmediğim için kapıda ödemeyi seçmiştim,biraz daha sabredip iptal edeceğim siparişleri
Bilmiyorum ki ya. Kargoyla beraber 23,49 TL'lik bir ödeme yaptım. Öyle fazla bir şey de değil. Ama can sıkıyor yine.
 

Osman SEDEN

İvan Bebek, Damir Javor
Taçsız Kral
Katılım
27 Ocak 2010
Mesajlar
46,343
Tepkime Puanı
12,441
Puanları
523
Hiçbir bilgi yok. Müşteri hizmetlerini arıyorum, mail atıyorum yok arkadaş. Hani temin aşamasında falan diye mail atsalar bir nebze. Ama o da yok.



Banka kartıyla yaptım. Tek çekim 3D ile.



Kaç defa aradım reis, açmıyorlar. D&R'da ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.



Müsait değilim maalesef. Çok canım sıkıldı harbiden ha.



Bilmiyorum ki ya. Kargoyla beraber 23,49 TL'lik bir ödeme yaptım. Öyle fazla bir şey de değil. Ama can sıkıyor yine.
iptal et ozaman reis bi iki güne para yatar yatmaması gibi bi imkan olamaz imkanın varsa o verdiğim sitelerden sipariş ver o kitapları cumaya kadar gelir. hatta o sitelerin yakın bi şubesi varsa bugün öğleye kadar versen yarın elinde olur.
 

Kenan Ünal

Cezalı
Katılım
5 May 2013
Mesajlar
37,217
Tepkime Puanı
12,215
Puanları
523
Yaş
34
Hiçbir bilgi yok. Müşteri hizmetlerini arıyorum, mail atıyorum yok arkadaş. Hani temin aşamasında falan diye mail atsalar bir nebze. Ama o da yok.



Banka kartıyla yaptım. Tek çekim 3D ile.



Kaç defa aradım reis, açmıyorlar. D&R'da ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.



Müsait değilim maalesef. Çok canım sıkıldı harbiden ha.



Bilmiyorum ki ya. Kargoyla beraber 23,49 TL'lik bir ödeme yaptım. Öyle fazla bir şey de değil. Ama can sıkıyor yine.
O zaman tek yol var, rus mayfasi ile baglantiya gecip parani cüzzi bir komisyon karsiligi onlara tahsil ettireceksin.
 

Gökhan Sancak

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
12 Haz 2011
Mesajlar
58,914
Tepkime Puanı
4,219
Puanları
478
Yaş
27
Konum
Marseille
iptal et ozaman reis bi iki güne para yatar yatmaması gibi bi imkan olamaz imkanın varsa o verdiğim sitelerden sipariş ver o kitapları cumaya kadar gelir. hatta o sitelerin yakın bi şubesi varsa bugün öğleye kadar versen yarın elinde olur.
Sitede belirtildiği gibi iptal işlemini yaptım. Bakalım ne olacak.
 
Üst Alt