Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

# Turgut Doğan Şahin


G.Saray, Turgut Doğan'a talip olunca...

Melih Gökçek, twitter hesabına, “A.Gücü’nün sadece Turgut'un parasını ödemesinde bir tuhaflık olduğunu anlamıştım” dedi.



Gökçek, “Şimdiden G.Saray’ı ve kamuoyunu uyarıyorum. Bu olayın peşini kesinlikle bırakmayız” diye yazdı.



G.Saray Teknik Direktörü Fatih Terim'in ara transfer listesindeki 1 numaralı ismin Ankaragücülü Turgut Doğan Şahin olduğu ortaya çıkarken, bu durumu öğrenen Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in twitter mesajları ortalığı karıştırdı.



Öncelikle sağ ve sol kanatlara takviye yapma kararı alan Terim'in, Kayserispor'dan Nordin Amrabat, Manisaspor'dan Yiğit Gökoğlan ve Gaziantep-spor'dan Olcan Adın ile ilgilendiği daha önce medyada yer almıştı. Önceki akşam Ankaragücü'nden Turgut Doğan Şahin'in de transfer listesinde olduğu futbol çevrelerinde konuşulmaya başlandı. Bir dönem oğlu Ahmet Gökçek'in de başkanlığını yaptığı sarı lacivertli kulübün Turgut Doğan için Galatasaray ile görüştüğünü öğrenen Melih Gökçek, twitter hesabından Ankaragücü yönetimine verdi veriştirdi.



Yabancıların tamamı dahil birçok futbolcusunu 'para ödemediği için' kaybeden Başkent ekibinin sadece Turgut Doğan'ın alacaklarını yatırdığına dikkat çeken Melih Gökçek, bu olayın takipçisi olacağını söyledi. Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı, twitter'ından şu mesajları verdi:



Bunlar seni satacaklar



“Ankaragücü'nde hiçbir futbolcunun parası yatırılmazken, sadece Turgut Şahin'in 275 bin TL bedeli yatırılınca, işin içinde bir tuhaflık olduğunu anlamıştım. Öğrendim ki, Turgut'a Galatasaray talip. Parayı veren kişi Turgut'un transferinden gelecek paraya göz dikmemeli. Bilenler bilir, daha öncelerdeki gelen yönetim, Boluspor'dan aldıkları Gökhan'ı (Emreciksin) FB'ye satarken 1 milyon Euro ortadan kaybolmuştu. Şimdiden Galatasaray'ı uyarıyorum. Bu olayın peşini kesinlikle bırakmayız. Ankaragücü'nde kimse buradan bir çıkar düşünmesin. Turgut a da tavsiyem, çık sonuna kadar oyna. Bunlar seni satmak için para verdiler. İkinci taksitini ödemezler. Zaten serbest kalırsın. Bu suretle herkes işin gerçek yüzünü görür.”



Hani ben serbest kalacaktım



Ankaragücü cephesinden alınan bilgiler, Galatasaray'ın Turgut Doğan Şahin ile ön anlaşma yaptığı doğrultusunda... 275 bin liralık alacağının son anda yatırılmasıyla serbest kalmaktan kurtulan 23 yaşındaki futbolcunun konuyla ilgili olarak kulüp başkanı Sami Altınyuva ile yaptığı görüşmelerde ilginç diyalogların yaşandığı öğrenildi...



Turgut, ihtar çektiği 275 bin lira banka hesabına yatırılmadan bir gün önce Altınyuva'ya, “Başkan, paramı yatırmadınız. Ben gitmek istiyorum” dedi. Altınyuva, “Kalan iki maçı da oyna. Bunları kazanalım, gitmene engel olmayacağım” cevabını verdi. Bu konuşmanın 24 saat sonrasında, Turgut'un alacakları banka hesabına yatırılır. Ertesi gün futbolcu, Altınyuva'ya gidip, “Başkan hani serbest kalacaktım. Şimdiye kadar yatırmadığınız param, ne oldu da birden bankaya yattı?” diye sitem etti. Altınyuva'nın cevabı son derece şaşırtıcı oldu: “Vallahi benim haberim yok. Ama duydum ki, senin paran yatırılmış. Yine de sana yardımcı olmaya çalışacağım.”



Sezon başında da sorun yaşadı



Turgut ile A.Gücü arasında sezon başında yine sözleşme krizi yaşanmıştı. 100 bin liralık alacağını 137 bin lira zanneden Turgut, bu parayı alamayınca sözleşmesini tek taraflı feshetmişti. Genç futbolcu, daha sonra yöneticilerin uyarısı üzerine yeni mukavele imzalamıştı.



NtvSpor'da spor servisini izlerken Mehmet Demirkol şöyle bir şey söyledi Fatih Terim bi forvet yaratmak istiyormuş o da Turgut Doğan 'mış dedi , bu oyuncuyla baya baya ilgileniyoruz , Peki nasıl bir oyuncu bu Turgut Doğan görüşlerinizi alalım...



Not:Fenerbahçe-Ankaragücü maçında izledim diye hatırlıyorum , hiç beğenmemiştim


 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Kulubler birliginde anlasma yapılmıs özgür cek ve ugur ucarı kimse almıcakmıs tüm takımlar sözbirligi etmişler bizimkilerde turgut icin anlasmıs olabilir diyorlar ntvspor ve kanal a spor servisi
 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Turgut ve Yiğit gökoğlan hakketen çok vasat oyuncular.Yigiti kaç kere izledim bi kerede aydından bi fazlasını görmedim
 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Fatih Terim gercekten istiyor mu bilmiyoruz ama Fatih Terim yerli futbolcuda yanilmaz. Istedigi her futbolcuya eyvallah. Bugüne kadar yerli futbolcuda yanildigini görmedim.
 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Çocuk Ankaragücü'ne uyum sağlayamadı. Samsun'u Bank Asya'da tutan Turgut'tur.
 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Turgut Doğan Şahin: "Acemilik dönemim bitti" - TamSaha Detay Sayfası TFF GSlıymış.



''Süper Lig'deki ilk maçımdı. Heyecandan hiçbir şey hissedemedim o an açıkçası. Çok şaşırmıştım. İlk maçımda gol attığım ancak maçtan sonra aklıma geldi. Fark edince de çok mutlu oldum. Küçükken Galatasaray taraftarıydım. Çocukluğumda tuttuğum takıma gol atmak da ayrı bir duygu oldu benim için.''



turgut yetenekli bi oyuncu onu söyleyenler diyo bunu. ben ise kısa süreli izlememe rağmen hep bi şekilde dikkatimi çekti.çalım atan ,hızlı bi forvet.
 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Yahu arkadaş yerlide bu kadar düşünmeye gerek yok.Alırsın baktın olmadı yollarsın.S.Özkan gibi mesela



Alıp bakarız, tutarsa biz karlı çıkarız.Dediğim gibi bu kadar düşünmeye analiz yapmaya gerek yok.Bonservis bile vermeye biliriz
 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Alınmalı.23 yasında ve gayet kaliteli bi eleman.Gokoglanı gec,Dogan isabet olur:ka21:
 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Özellikle Eskişehir maçına bir bakın nasıl bir potansiyeli olduğunu görebilirsiniz , özellikle kanat sıkıntımız olduğu günlerde bu tarz oyuncular çok rahat şans bulabilir.
 
Cevap: # Turgut Doğan Şahin



Hiç dikkat etmedim gözümede hiç çarpmadı. Çok iyi oyuncu ben mi farkedemedim , yoksa bu oyuncuda gördüğüm yanii göremediğim doğrumu.??
 
Üst Alt