bizim altyapıdakilerin hepsi onun bunun torpilli zengin züppeleri ,geneli böyle enazından bunuda herkes biliyor zaten

hic kasmaya gerek yok genc canavar gibi oyuncumu istiyorsun git altınordudan 98 dogumlu barıs alıcıyı al

git nimesten umut bozoku al sonra gör bak altyapılar neler yetistiriyormus

barışı birkere görseniz zaten bizim altaypıdakılerin nasıl çöp torpilli bebeler oldugunu anlarsınız ki zaten cocuguda muhtemelen yabancılar kapacak
Bu 2000 jenerasyon öyle torpilli değil.

Fatih Terim'in Türkiye'nin her yerinden özellikle seçtiği gençler. Ayrıca bu torpilli olayı eskilerde kalmış bir durum.

Bütün yaş kategorilerde o övdüğünüz altın Ordu gençlerini ya tokatlıyoruz yada en az berabere kalıyoruz genellikle.

Kemerburgaz tesisleri bitsin orada da inşallah daha iyi seviyeye çıkartır hocamızın önderliğinde alt yapımızı.
 
Bu 2000 jenerasyon öyle torpilli değil.

Fatih Terim'in Türkiye'nin her yerinden özellikle seçtiği gençler. Ayrıca bu torpilli olayı eskilerde kalmış bir durum.

Bütün yaş kategorilerde o övdüğünüz altın Ordu gençlerini ya tokatlıyoruz yada en az berabere kalıyoruz genellikle.

Kemerburgaz tesisleri bitsin orada da inşallah daha iyi seviyeye çıkartır hocamızın önderliğinde alt yapımızı.
bende bu gencleri merak ettigim icin denk geldikce izliyorum teknikleri var misal göbekte oynayan bi cocuk var teknigi cok iyi ama kız gibi fizigi var avrupada 17 yas genc sayılmıyor artık ve a takımda oynuyorlar cünkü fizikleri güclü
bizim cocuklar klasik türk topcusu fizik hic yok fizik kondisyon olmadan istersen zidane hagi tekngini olsun boş laf 2 seneye 3.küme yolunu tutarsın
trabzonun cıkardıgı 2 gence bakalım yusuf ve abdulkadir nasıl fizikleri güclü avrupalı tekniginden ziyade fizigine bakıyor tranfer yaparken
bizim o jenerasyon gördüklerim hepsi kız gibi ama 1 cocuk bile kazansak kardır tabi.
 
Bu 2000 jenerasyon öyle torpilli değil.

Fatih Terim'in Türkiye'nin her yerinden özellikle seçtiği gençler. Ayrıca bu torpilli olayı eskilerde kalmış bir durum.

Bütün yaş kategorilerde o övdüğünüz altın Ordu gençlerini ya tokatlıyoruz yada en az berabere kalıyoruz genellikle.

Kemerburgaz tesisleri bitsin orada da inşallah daha iyi seviyeye çıkartır hocamızın önderliğinde alt yapımızı.
bende bu gencleri merak ettigim icin denk geldikce izliyorum teknikleri var misal göbekte oynayan bi cocuk var teknigi cok iyi ama kız gibi fizigi var avrupada 17 yas genc sayılmıyor artık ve a takımda oynuyorlar cünkü fizikleri güclü
bizim cocuklar klasik türk topcusu fizik hic yok fizik kondisyon olmadan istersen zidane hagi tekngini olsun boş laf 2 seneye 3.küme yolunu tutarsın
trabzonun cıkardıgı 2 gence bakalım yusuf ve abdulkadir nasıl fizikleri güclü avrupalı tekniginden ziyade fizigine bakıyor tranfer yaparken
bizim o jenerasyon gördüklerim hepsi kız gibi ama 1 cocuk bile kazansak kardır tabi.
Fiziki konusunda maalesef katılıyorum sana.
Bu konuda ciddi eksiğimiz mevcut kulüp de.
Emre Çolak Semih Kaya... hepsi bu sorunu yaşadı.
Mustafa kapıda ama geçen gözüme çarptı. Fitnes salonunda extra çalışmalara tabi tutulmaktadır. Ozan daha fizikten gelişmiş az çok ama yetmez.

Gıda beslenme sorunu mevcut ki burada kulüpten destek görmeden madi ve manevi anlamda zor gençlerin işi. Öyle planlı sağlıklı sporcu beslenmesi her ailenin finanse edecek durumda olmaya bilir Türkiye'de. Bide kontrollü ailelere bırakmak da sağlıklı değil bence Türkiye'de bu konuda. Yatalı akademi olmalı aslında.
Okulundan tut yemesi içeceğine kadar her şey gözün önünde olmalı.
Pahalı yatırım olur doğal olarak ama kazancın sonunda milyon Euro'luk seviyelerde olmasını bekliyorsan yatırımı da ona göre yapacaksın kulüp olarak.
 
Degerli dostum @Sergen Zeren de bugunleri gorebilseydi keşke.

Duygulanmamak elde degil.
Ekli dosyayı görüntüle 22115

SM-G610F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
ozanın fizik şu an cok iyi.bacak kasları güçlü.bugün u 17 özetini izledim.solbek halil ibrahim kayayı övüyolardı zaten ama yani cok cok begendim.sagbek berkte müthiş bi gol attı.halilin çalım yetenegi müthiş.gol videoları da var.koyacagım foruma.
 
Degerli dostum @Sergen Zeren de bugunleri gorebilseydi keşke.

Duygulanmamak elde degil.
Ekli dosyayı görüntüle 22115

SM-G610F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
ozanın fizik şu an cok iyi.bacak kasları güçlü.bugün u 17 özetini izledim.solbek halil ibrahim kayayı övüyolardı zaten ama yani cok cok begendim.sagbek berkte müthiş bi gol attı.halilin çalım yetenegi müthiş.gol videoları da var.koyacagım foruma.
Hosgeldin goztepeye yenilirsek arar bulur döverim seni.
Duş alip gir su foruma

SM-G610F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Hosgeldin goztepeye yenilirsek arar bulur döverim seni.
Duş alip gir su foruma

SM-G610F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
bence forum ve GS sözlük bi dus alsın,burda değil ama sosyal medyada aktifim,GSlılarla muhabbetle maç izliyorum.sorun yok.ama herseye ragmen 3-4 gün yazıp ceza alacagım.şampiyonluk için ne gerekiyorsa yapacagım
Saka yapiyorum ceza fln alma kal burda.

SM-G610F cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
zaten mecbur altyapıdan topçu olmalı kadroda bari değsin kötüde oynasa şans vermeliyiz illa iyisi çıkar 1 2 tane.
Hay allah razı olsun cevap yetiştirmeye gelmiştim harb edecektim dakikalarca aynen yazmışın ne diye kiralık verelim? Gidip yerine 1 milyon euroya koray günteri mi alalım...Aynen reis atana rahmet zaten kontenjan gereği bulunması lazım ne meraklıyız para saçmaya sonra nasıl oldu borç diyorsunuz...Ne var asgari ücretle 7-8 topçumuz olsun batıyor mu? Çocuklar mutlu, biz mutlu, aileleri mutlu, takım mutlu az biraz rahat olun 5 dakika oynadı hemen gönderelim...
 
Üst Alt