Wayne Bridge: "Mancini'den nefret ediyorum" | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Wayne Bridge: "Mancini'den nefret ediyorum"

Bridge-F365-Mancini.jpg

Eski Manchester City oyuncusu Wayne Bridge, Mancini'den nefret ettiğini ve Roberto Mancini'ye olan nefreti nedeniyle İtalya'nın EURO 2020'de İngiltere'ye karşı kazandığı final zaferini sindirmekte zorlandığını söyledi.

Bridge, Mancini'nin antrenman yöntemlerini eleştirdi ve artık kendisine Avrupa Şampiyonu diyebilen 56 yaşındaki oyuncuya karşı hala bir kin beslediğini itiraf etti .

Wayne Bridge: "Bu beni gerçekten üzdü çünkü Mancini'den nefret ediyorum, herkes onu sevmediğimi biliyor. Onun yaşadığım en kötü oyuncu olduğunu söyleyemem ama taktiksel olarak o kadar da iyi değil"

Wayne Bridge: "Ailem sadece İngiltere için değil, Mancini'nin kaybetmesi için de tezahürat yapıyorlardı, bu yüzden bizi daha çok üzdü."

Wayne Bridge: "Onu hiçbir zaman gerçekten yönetici olarak almadım. Ligi kazanırken Manchester City'de yaptıklarına borçluyuz, bu yüzden City taraftarları onu sevecek, ancak oyunculara ve sahip olduğu kadroya bakarsanız, kazanan o oldu, bir yönetici olarak değil."

Wayne Bridge: "Onunla performansım düştü. Birkaç ay oradaydım ve antrenmandan hiç hoşlanmadım."

Wayne Bridge: "Ailem sadece İngiltere için değil, Mancini'nin kaybetmesi için de tezahürat yapıyorlardı, bu yüzden bizi daha çok üzdü."

Bu ne kadar zavallıca bir zihniyettir ya...

Bridge even went as far as to discredit Mancini’s Premier League title win, claiming it was the players’ success, not his.

“All credit to what he did at Manchester City when winning the league, so City fans will love him, but if you look at the players and the squad that he had, that’s what won it, not him as a manager,” he said.

“I fell out with him. I was there for a few months and we got on well but I didn’t enjoy training at all.

“We did team shape against mannequins and as a full-back we’re told ‘you’re going to pass it to him or to him, if you pass it there then run that way, if you pass it to him go that way,’ you’d have two options and that was it and playing against mannequins isn’t football.

“[Craig] Bellamy was trying to ask a question ‘what happens if this happens in a game,’ and Mancini would say ‘shut up, be quiet’ and in the end he sent him home and he wouldn’t have him back at training.

“As a manager, I really don’t get it.”

🧐🤨

Üst Alt