Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu | Ekim'de


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Evet beyler...

Bizim geçen seneki fantasy basketball sezonumuzun bu sene ne zaman düzenleneceğini merak etmekteyim...

Murat Kara ligi kursun...

Herkes draftı beklesin bari...:D
 
Cevap: Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu



Sezonun başlamasına daha aylar var :D Yahoo da oyunu açmamış henüz. Sezonun başlamasından bir hafta önce falan açarlar.
 
Cevap: Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu



olm bişi demedik ne yapıyoruz planlama nedir diye sordum...

hem milletinde haberi olsun dedim la fenamı...:)
 
Cevap: Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu



Ben belli kurallar getirilmediği sürece dahil olmayacağım.



Herkese açık bir lig pekala oluşturulsun ama ben kendi dahil olmak istediğim ligin belli başlı ligi tamamiyle takip edip oyundan 1 ay sonra cıvımayan insanlardan oluşmasını talep edeceğim, geçen sene bazı sorunlar yaşatan ya da kendilerinin yeterince basketbol takip ettiği samimiyetine inanamadığımız insanların da böyle bir ligde bulunmaması gerekecek pek tabii.
 
Cevap: Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu



gecen sefer hangisi olsun denmisti? roseriera mi neydi o olsun



bi de sut yuzdesi de dahil olsun bu kez
 
Cevap: Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu



head to head , head to head points ( bizimkisi buydu ) bi de roseira diye bir sey vardi. gecen sene o olsun demistik. yeni kurarken roseirayi deneyelim.



head to head de biraz adaletsizlik var mesela benim 10 oyuncum oynuyor rakibin 15 gibi. roseira sanirim lig gibi puan durumu seklinde
 
Cevap: Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu



Head to Head Murat'ın önerisiydi sonradan değiştirmemiştik...

League gibi olursa nasıl olacak ki Arda...?
 
Cevap: Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu



Ben de burdayım tabii de daha 2 ay var, bu ne heyecan Alemdar abi. Yine sonlarda olcan nasıl olsa :D
 
Cevap: Yahoo Fantasy Basketball 2012-2013 Organizasyonu



NBA ile ilgilenenler az çok belli, onları alırız. 2 ay sonraya kim öle kim kala tabi :eek:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt