Yeni Ford Fiesta Türkiye'ye Gelmek Üzere - Sayfa 2 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Yeni Ford Fiesta Türkiye'ye Gelmek Üzere


Önemi var işte bilmiyorsun demek ki.

WV'nin çoğu üretimi Alman olmasına rağmen Jetta'lar Meksima üretimi ve kalite olarak vasat araçlar.

Bugatii-Ducati-Lamborghini gibi araçlar ise birisi Fransız köken, diğerleri İtalyan kökene dayansalar da, VAG grup ağızlarına sıçtı artık yarı alman yaptı.

Lamborghini hiç bir zaman safkan bir Ferrari gibi olamayacak kısaca. Skoda Çek Cumhuriyeti markasıydı direkt alman artık çünkü VW'nin artıklarıyla yapılan bir marka. Seat keza yine öyle.
Skoda konusunda katılıyorum fakat diğer konularda katılmıyorum. Ne DUCATI'nin, Ne Bentley'in ne de Bugatti'nin en basitinden Alman mühendisliğiyle uzaktan yakından alakası yok. Ne tarz olarak ne de mühendislik olarak. VW Group sadece bu şirketleri kendi çatısı altında topluyor ve özerklik veriyor. Advanced Micro Devices (AMD)'ın Radeon (ekran kartı bölümü) bölümünü ayrı bir şirket haline getirmesi gibi...

Montaj ile üretimi karıştırıyorsun. Iphone da bu mantıkla o zaman Çin malı oluyor. (Gerçi Çin malı konusu apayrı bir tartışma konusudur) AR/GE Cupertino'da yapılır. Parçalar birkaç farklı yerden gelir; ucuz işçilik vs yüzünden Çin, Vietnam gibi ülkelerde birleştirilir.
Japon markası olan Yamaha'nın da gene birçok modeli (en basit YBR) Çin'de birleştirilir.
 
Son düzenleme:
Araba konusunda hiçbiri Japonların yanına yaklaşamıyor. Ancak komfor ve tasarım konusunda eksikleri var. Gerçi uzak doğuluların genel problemi; yıllardır onlarla çalışmış biri olarak adamların düzgün katalog bile tasarladıklarını görmedim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Araba konusunda hiçbiri Japonların yanına yaklaşamıyor. Ancak komfor ve tasarım konusunda eksikleri var. Gerçi uzak doğuluların genel problemi; yıllardır onlarla çalışmış biri olarak adamların düzgün katalog bile tasarladıklarını görmedim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

GTR istisnalardan biri tabii. :)
chargespeed-gtr-full.jpg
 
Skoda konusunda katılıyorum fakat diğer konularda katılmıyorum. Ne DUCATI'nin, Ne Bentley'in ne de Bugatti'nin en basitinden Alman mühendisliğiyle uzaktan yakından alakası yok. Ne tarz olarak ne de mühendislik olarak. VW Group sadece bu şirketleri kendi çatısı altında topluyor ve özerklik veriyor. Advanced Micro Devices (AMD)'ın Radeon (ekran kartı bölümü) bölümünü ayrı bir şirket haline getirmesi gibi...

Montaj ile üretimi karıştırıyorsun. Iphone da bu mantıkla o zaman Çin malı oluyor. (Gerçi Çin malı konusu apayrı bir tartışma konusudur) AR/GE Cupertino'da yapılır. Parçalar birkaç farklı yerden gelir; ucuz işçilik vs yüzünden Çin, Vietnam gibi ülkelerde birleştirilir.
Japon markası olan Yamaha'nın da gene birçok modeli (en basit YBR) Çin'de birleştirilir.

Bentley eskisi gibi İngiliz asaleti taşımıyor, müdahale var. Üretimden bahsetmiyorum. Rolls Royce kadar elit bir marka olamıyor VAG grup yüzünden. Aynı şekilde Lamborghini sürekli yüksek performans da iyi olsa da, bir Ferrari gibi elit olamıyor yine aynı şekilde. Ama bu firmalar önceden bağımsızken daha elit markalardı. Bu uzun bir süreç anlatamam yazarak.

Araba konusunda hiçbiri Japonların yanına yaklaşamıyor. Ancak komfor ve tasarım konusunda eksikleri var. Gerçi uzak doğuluların genel problemi; yıllardır onlarla çalışmış biri olarak adamların düzgün katalog bile tasarladıklarını görmedim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Japon'lar sorunsuzluk dışında ne yapıyor? Hala tam otomatik milattan önce kalma şanzıman kullanıp, 100 yıl öncesi atmosferik motorlardan öteye geçemediler.

Arabalarında hiç bir teknolojik özellik olmadığı gibi, performans ve tüketim, yalıtım-konfor gibi konularda da Avrupa araçlarının fazlasıyla gerisindeler hala.
 
Volkswagen hiç bir zaman Ford mühendisliğine ve kalitesine ulaşamadı ve ulaşamaz da. Almanya'da halk arabası diye satılan bir marka. Sadece Türkiye'de abartılıyor Doğuş yüzünden.


Şimdi tip ve tasarım göreceli şeyler bunları çıkarınca;

Yol tutui, sürüş dinamikleri, sürüş zevki, dayanıklılık, sorunsuzluk, ucuz ve bol yedek parça vs... gibi konularda Ford paramparça eder her model de VW'yi.

Kaldı ki daha Ford'un Mustang-GT-F serisi ve Edge gibi araçlarını katmıyorum işin içine.

Sende amma yaptın ha. Volkswagen Almanya'da halk arabası da Ford ABD'de üst klas arabası mı ? Tabiki değil.

İkisinin arasında kalsam ben de doktor gibi Volkswagen tercih ederim.
 
Sende amma yaptın ha. Volkswagen Almanya'da halk arabası da Ford ABD'de üst klas arabası mı ? Tabiki değil.

İkisinin arasında kalsam ben de doktor gibi Volkswagen tercih ederim.

Arabadan anlamayanların tercihi genelde VW olmuştur.

Ford ABD'de üst düzey araçları da olan bir firma. Dediğim gibi F-GT-Mustang-Fusion Vignale gibi araçlarının VW'de karşılığı yok.
 
Arabadan anlamayanların tercihi genelde VW olmuştur.

Ford ABD'de üst düzey araçları da olan bir firma. Dediğim gibi F-GT-Mustang-Fusion Vignale gibi araçlarının VW'de karşılığı yok.

Teşekkürler.

VW'nin o araçlarda Ford'u karşılamıyor oluşu aynı düzey araçlarının Ford'tan kötü olduğu anlamına gelmez ki.

Hoş ikisi de tercihim değil zaten, ek olarak arabalardan da anlamam, sadece alacağım zaman ilgilenirim gider test sürüşü yapar alırım Elalemin zevkine uymak zorunda değilim zira.
 
Teşekkürler.

VW'nin o araçlarda Ford'u karşılamıyor oluşu aynı düzey araçlarının Ford'tan kötü olduğu anlamına gelmez ki.

Hoş ikisi de tercihim değil zaten, ek olarak arabalardan da anlamam, sadece alacağım zaman ilgilenirim gider test sürüşü yapar alırım Elalemin zevkine uymak zorunda değilim zira.

Dediğim gibi araba sürmekten zevk alan birisi VW'den nefret eder. Gerisi detaylı konuşulur. Tamamen yapay ve dandik arabalar üretiyorlar. Ama bizim ülkede pavyonculuk meşhur olduğu için ambiyans led aydınlatması ve dokunmatik ekran cezbediyor milleti.
 
Dediğim gibi araba sürmekten zevk alan birisi VW'den nefret eder. Gerisi detaylı konuşulur. Tamamen yapay ve dandik arabalar üretiyorlar. Ama bizim ülkede pavyonculuk meşhur olduğu için ambiyans led aydınlatması ve dokunmatik ekran cezbediyor milleti.

Öyle deme ağbiiii tok kapı sesi var arabada.
VW'nin kesinlikle balon bir marka olduğu konusunda hemfikiriz.
 
Bentley eskisi gibi İngiliz asaleti taşımıyor, müdahale var. Üretimden bahsetmiyorum. Rolls Royce kadar elit bir marka olamıyor VAG grup yüzünden. Aynı şekilde Lamborghini sürekli yüksek performans da iyi olsa da, bir Ferrari gibi elit olamıyor yine aynı şekilde. Ama bu firmalar önceden bağımsızken daha elit markalardı. Bu uzun bir süreç anlatamam yazarak.



Japon'lar sorunsuzluk dışında ne yapıyor? Hala tam otomatik milattan önce kalma şanzıman kullanıp, 100 yıl öncesi atmosferik motorlardan öteye geçemediler.

Arabalarında hiç bir teknolojik özellik olmadığı gibi, performans ve tüketim, yalıtım-konfor gibi konularda da Avrupa araçlarının fazlasıyla gerisindeler hala.
Teknoloji derken ? mazda 3 power paketini incelemeni tavsiye ederim. Başka markalarda c segmentinde para verip alamiyacagin özellikler bu araçta 3 yıl önce standart donanım olarak verildi.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Teknoloji derken ������ mazda 3 power paketini incelemeni tavsiye ederim. Başka markalarda c segmentinde para verip alamiyacagin özellikler bu araçta 3 yıl önce standart donanım olarak verildi.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Japonlar candır. Parçası ucuz, sorun çıkartmıyor, sağlam... Gidip pistte yarışmayacaksan aile için biçilmiş kaftan.
Gerçi ben sıfır arabaya 100-130K verdikten sonra gider tertemiz 2. el Mercedes çekerim o ayrı konu. Sıfır araba almak mantıksız geliyor bana...
 
Hala teknolojiyi dokunmatik ekrandan ibaret sananlar var.

Atmosferik motorlu verimsiz gitmeyen ve çok yakan Mazda 3'ün her yeri teknolojik olsa ne yazar?

Adam 2017 yılında hala 1.5 atmosferik 120hp ve 2.0 150-160hp verimsiz atmosferik motorlu araç satıyor.

Kaldı ki yalıtım ve süspansiyon olarak da rezalet bir araç yine. Boya kalitesi zaten Anadol seviyesinde 1 sene de solma, güneş yanığı ve pul pul dökülme gibi enterasan boya sorunları var.

Binmesek yutacağız, Mazda sadece internet forumlarının efsanesidir, gerçeğe gelince kimse almaz.


Mazda 3'ün Avrupa'lı rakiplerine bak arada dağlar kadar fark var.
 
Üst Alt