Yeni Forma Fiyatı ?


Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



Aldığım kombine 3 formaya denk geliyor nerdeyse. Kombineyi istediği miktarda satamayan yönetimin saçma bir hamlesi.
 
Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



Hayır takım iyi olsa tamam dicem de bu takıma 50 tl bile fazla iken 175 tl çekiyolar formaya hey Allahım ya
 
Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



Oha yönetim oha, gözün doysun. Her transferde 3 kuruşun pazarlığını yap, sonra taraftara 175 liraya forma sat. Siz alıştırdınız bu taraftarı ucuzluğa. Adnan sezgin kendisi alır mı acaba bu fiyata? 3 gün mağaza önünde yatar gene de vermez o 175 lira, 90'a kapatmaya çalışır.
 
Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



Almayalım beyler protesto edelim,ben şahsen yönetim gidene kadar kulübe 5 kuruş kazandırmamak istiyorum.
 
Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



Gsstore'a hep beraber bir mesaj belirleyip aynı mesajı atalım. Bunlar taraftarı yolunacak kaz gibi görüyorlar. Ya da resmen dalga geçiyorlar. Bu açgözlülükle yakında Galatasaraylı olmayı bile haraca bağlar bunlar.
 
Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



Bunlar bizi KAZ olarak görüyor beyler...

175 liraymış...

Hepimiz Sabancı Koçu alırız nasıl olsa demi...?



NAH alırım afedersiniz ama...
 
Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



En azindan bitane yildiz oyuncu alsak R10 gibi gider hemen yarin alirim o formayi ama Kazim gibi adamlar icin ben niye gideyim o formayi hemde öyle bir rakama satin alayim.
 
Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



En azindan bitane yildiz oyuncu alsak R10 gibi gider hemen yarin alirim o formayi ama Kazim gibi adamlar icin ben niye gideyim o formayi hemde öyle bir rakama satin alayim.



Bunlar bu fiyata forma sattıklarına göre transfer bombasını daha patlatmadılar demekki. :D Olsun, kim gelirse gelsin Türkiye'de 175 liraya forma sa-tı-la-maz. Nah satarlar o formayı.
 
Cevap: Yeni Forma Fiyatı ?



Serdar, Mustafa , Ayhan için değil arma için forma için alacaktım ama alsınlar katkat giyinsinler. Ben bu kadar utanmaz yönetim görmedim , ya bunlar çok akıllı yada bizi çok salak görüyorlar.
 
Üst Alt