ZTK 14/15 YF | Sivasspor 2-1 Galatasaray | M.S | 19 Mayıs

Tuna Köse

Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
29,665
Tepkime Puanı
4,205
Puanları
433
Semihin pozisyonda dokunmamis bence
 

Yasin Şahane

Cezalı
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
992
Tepkime Puanı
0
Puanları
166
Yaş
33
Kardeşim, sivas bize 3 gol attımı? 3-1 yendidemi haketmiş oluyorlar finali? 3 gol atsaydın o zaman haklıydın finali haketmiştin derdik tartışırdık. 3 gol atamayıp 2 gol atıyorsan finali haketmedin demektir. 4 yedin çünkü ilk maçta.

Bu kadar sızlanmayın hem finalde sizin yatak arkadaşınızla oynayacaz, yabancıyla değil
 

Tuna Köse

Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
29,665
Tepkime Puanı
4,205
Puanları
433
Bak itlere bak batuhan semih pozisyonuna hic gitmedi tarafsiz a-spor ve erman
 

Gamze Deniz

Bölüm Moderatörü
Tecrübeli Üye
Katılım
7 Tem 2012
Mesajlar
2,872
Tepkime Puanı
44
Puanları
213
Böyle yenmek daha zevkli oldu :D
 

Tuna Köse

Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
29,665
Tepkime Puanı
4,205
Puanları
433
Sana ne lan erman ronaldinho pas verirken ooo diye zevke gelirsin. Futbol.bu zevk ve kandirma oyunu it. Sana ne disari vuruyormus gibi davraniyomus yapma cezayi rakip verirmis yok ya
 

Tuna Köse

Şef Gümüş Kıvrım
Katılım
9 Haz 2011
Mesajlar
29,665
Tepkime Puanı
4,205
Puanları
433
Ve bekledigim.gibi batuhanin pozisyonu konusulmadi bile.
Kimse objektifim.ayagi falan yapmasin.

Haksiz penaltiysa oh olsun.
 

fatih iltemiz

Sarı Üye
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
82
Tepkime Puanı
0
Puanları
156
Yaş
29
Penaltı penaltı değildi
elenmeyi hakettik
tüm suç hamzanın.
hamza hoca hatalar yaptı ama müdahale bal gibi penaltıydı
ayrıca burda hamza hocayı gömmeye de gerek yok bir umut ısrarından vazgeçsin bi de gereksiz yere takımı geriye yaslamasın şu iki haftayı atlatalım gerisini ayrıntısıyla konuşuruz yeterliliklerini..
 

Murat Saylak

Süper Moderatör
Yönetici
Süper Moderatör
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
85,445
Tepkime Puanı
14,075
Puanları
523
60 tan Sonra.


Umut-Bruma
Pandev- Sinan

Değişikliği

75'ten sonra,

Yekta-Hakan Değişikliği gelse maçı 0-2 falan kazanırdık sanırım.
Devrede Olcan ve Umut'un yerine Sinan+ Bruma girseydi kesinlikle öyle olurdu.
 

Yasin Şahane

Cezalı
Katılım
4 Ağu 2012
Mesajlar
992
Tepkime Puanı
0
Puanları
166
Yaş
33
Moderatör tarafında düzenlendi:

Refik Y. AKKÜLAH

Baba Gündüz
Katılım
8 Ara 2008
Mesajlar
37,125
Tepkime Puanı
6,909
Puanları
573
Yaş
32
sol ayağı olsa neyse de sağ ayağına darbe bana göre hiç yok

neyse iyi oldu böyle turlamak konuşsun dursun gvtlar
 

Melih Sönmez

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
27,317
Tepkime Puanı
6,067
Puanları
478
Yahu kimseyi aklamak zorunda değiliz. Bedava kazandıkları penaltılara saysınlar. Bu kadar basit
 
Üst Alt