Hepsiburada.com Dolandırıcılığı | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Hepsiburada.com Dolandırıcılığı


Ben bu site üzerinden laptop aldım
45 gün oldu yollamadılar
müşteri hizmetleri çeşitli yalanlarla oyaladı
ürünün başına ne geldi belli değil
sadece ürüne zam geldiğin biliyorum
bunlar muhtemelen kaybetti ya da parayı alıp faize yatırdılar
şimdi de ürünü gönderemezsek müşteri memnuniyeti açısından paranızı iade ederiz diyorlar
dolar da değer kazandı yakında elektroniğe zam gelir
bu dolandırıcılardan uzak durunuz
 
Ülkede Hepsiburada'dan her alışveriş yapanın siparişi 45 gün beklemiyor tek tük oluyor bunlar buradan bir faiz getirisi elde etmesi imkansız komplo teorilerini bırakalım
tabi tek tük oluyor
bu şirketler zaten vergi de kaçırmıyor
yalan dolan da yok
sütten çıkmış ak kaşık
 
Kardeş bizzat e-ticaret işiyle uğraşıyorum. Burada hata, Hepsiburada'dan ziyade, Hepsiburada üzerinden satış yapan satıcıda. Hepsiburada sadece aracı. Ha şöyle bir durum var, satıcı ürününü göndermezse, paran Hepsiburada'nın garantisinde. İlla ki geri öderler. Gecikme yaşandıysa, bu bir problemdir tabi ki. Ama suçlu burada satıcı.
 
Kardeş bizzat e-ticaret işiyle uğraşıyorum. Burada hata, Hepsiburada'dan ziyade, Hepsiburada üzerinden satış yapan satıcıda. Hepsiburada sadece aracı. Ha şöyle bir durum var, satıcı ürününü göndermezse, paran Hepsiburada'nın garantisinde. İlla ki geri öderler. Gecikme yaşandıysa, bu bir problemdir tabi ki. Ama suçlu burada satıcı.
satıcıda olduğunu sanmıyorum çünkü ürünü sipariş ettikten 2 gün sonra hepsijet üzerinden kargo numarası verildi
sonrasında hepsijet bu işi kotaramayınca aras kargoya yönlendirdi (hb müşteri hizmetlerinin verdiği bilgi bu)
o sırada ürün muhtemelen kayboldu
yani satıcı ürünü kargoya verdi, hepsiburadanın kargo firması kargoyu gönderemedi ve ürün o arada kayboldu
dolayısıyla satıcının sorumluluğu yok

şimdi ürünün parasını geri almak da benim işime gelmez
o 45 günde paranın alım gücü düştü
o parayla aldığım laptopun aynısını bile alamıyorum şu an
 
satıcıda olduğunu sanmıyorum çünkü ürünü sipariş ettikten 2 gün sonra hepsijet üzerinden kargo numarası verildi
sonrasında hepsijet bu işi kotaramayınca aras kargoya yönlendirdi (hb müşteri hizmetlerinin verdiği bilgi bu)
o sırada ürün muhtemelen kayboldu
yani satıcı ürünü kargoya verdi, hepsiburadanın kargo firması kargoyu gönderemedi ve ürün o arada kayboldu
dolayısıyla satıcının sorumluluğu yok

şimdi ürünün parasını geri almak da benim işime gelmez
o 45 günde paranın alım gücü düştü
o parayla aldığım laptopun aynısını bile alamıyorum şu an
Ha anladım. O durumda tabi ki suçlu Hepsiburada. Ama para iadesi istersen illa ki yaparlar. İade talep edip etmemek de artık senin tercihin dostum.
 
Hemen şimdi tüketici hakları mahkemesi olmadı cimer olmadı cumhurbaşkanı olmadı Avrupa İnsan hakları mahkemesi
yok yav hiçbir güvencen yok bu ülkede
hakem heyetine yazdım
ama şöyle düşünüyorum
başımıza daha kötü birşey gelse o zaman ne yapacagız
sözleşmeye göre 30 gün içinde göndermeleri gereken ürünü göndermeyip sözleşmeye aykırı davrandılar zaten
ama herhangi bir yaptırım şirketlere yok
 
Üst Alt