#36 Bilal Özhan


Bilal_Ozhan.jpg




18 BILAL ÖZHAN



Orta Saha



Doğum Tarihi: 1992-04-29

Uyruk : TC

Kulüp : GALATASARAY
 
Cevap: #18 Bilal ÖZHAN



Tekniği bana çok iyi gibi geldi ve güçlü de. Eğer kendini iyi yetiştirirse çift forvet sisteminde şov yapabilir. Takip etmek lazım tabii..
 
Cevap: #36 Bilal Özhan



Oyuna dahil olan bütün gençlerde bir ışık gördüm. Galatasaray'ın altyapısı iyi değil diyenlere kapak olmuştur umarım yolları açık olsun.
 
Cevap: #36 Bilal Özhan



Bu adam bizim lisedeymiş geçen sene mezun olmuş. Banada geçen gün onu tanıyan bir arkadaş söyledi bizim okuldaydı diye. Artist dik başlı biriydi diye tanımladı.



Yanlış anlamayın arkadaşlar ben sadece söylenenleri söylüyorum yoksa tanımam etmem çocuğu.
 
Cevap: #36 Bilal Özhan



İçerde gençlere şans verilmeli hagi bey günü kurtarma hedefimiz olmamalı gelecğei kurtarma adına birşeyler yapmalıyız kaybetcek birşey kalmadı
 
Cevap: #36 Bilal Özhan



Kalıplı bi oyuncumuz. Fiziği oynamaya müsait. Sarptan bin kat kaliteli belli ediyor kendini. Ama daha yolun çok başında. Gelişmesi lazım. Merkez orta saha gibi oynuyor pek defansif açıdan tam verimli değil
 
Cevap: #36 Bilal Özhan



attığı jeneriklik golleri gördünmü üstad !:D bide yaptığı gol vuruşları ,topa vuruş stili,şutları .adamın ayağı kalite kokuyo. bazen sanki yabancı futbolcu izlenimi veriyo. böyle premier ligden çıkmış gibi :).



Yok gördüm dersem yalan olur. son A2 derbisinde izledim. Çok kabiliyetli gerçekten. Barışı sarpı ipe dizer. Ama defansı mı az yoksa ofansif orta saha mı onu çözemedim
 
Cevap: #36 Bilal Özhan



normalde ofansif ortasaha ama bu pclionun sahibi uğur karaküllükçü daha iyi bilir .eğer defansif yönünüde geliştirirse zaten bizde izleyemeyiz. müthiş yetnekli çünkü :D



uğur yeni yazısı A2 ligi Fener - Gs maçıyla ilgili blogda yer vermiş . Bide oyuncuların bir kısmını analiz etmiş Bilal' le ilgili çok çarpıcı bir not varda beni çok umutlandırdı.
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt