Abdullah Avcı'yı Bir Gün Teknik Direktör Olarak Görmek İster misiniz?


İlerde bir gün Avcı TD olsun mu?

  • Çok isterim,sistem takımı oluruz.

    Kullanılan: 6 35.3%
  • İstemem,başarısız olur.

    Kullanılan: 9 52.9%
  • Kararsızım.

    Kullanılan: 2 11.8%

  • Kullanılan toplam oy
    17
Bir gün gelse de sistem oturtsa şu takıma , der misiniz?
Zira Başakşehir'de oturttuğu sistemi bizde oturtsa çok vahşi bir takım olurduk.

abdullah_avci_8765454.jpg
 
Son düzenleme:
Yav niye Mourinho değil de Avcı :D Bu kadar mı vizyonumuz düştü?
Drogbalar, Sneijderler derken forumda transfer önerilerinde de Deniz Türüç, Emre Akbaba vs vs vs... Tamam iki yıl sonra böyle bir sorunumuz olacak ama ilk önce bir takımı bir ihya edelim sonra bunlara yöneliriz... Yabancı oyuncu önerileri için orta ve alt-orta statüsünde adamlar var(bak üst-orta bile değil). Külüp vizyonuyla beraber, takım ve taraftarda da anormal düşüş var. Her türlü bok püsürüne rağmen yönetim biraz kaliteli adam getirdi de taraftarın dibi düştü :D Yani yönetimdekiler bile vizyonunu arttırdı ama taraftardaki vizyon yerlerde sürünüyor :D
 
istemem irrite edici bir herif.

tudor'a hareketlerini unutmadık.

Tudor'a istifa desek de Galatasaray Teknik Direktörünü ezdirmeyiz.
 
Biraz sığ bir düşünce gibi olacak ancak Başak takımına oturtuğu sistemi 2-3 gömlek daha iyi takımlarda yapsa bildiğin Avrupa 'da en az Dortmund ayarında kulüp olunur.


est renktas sig bir dusunce degil kesinlik ile
kendisine 2-3 gomlek daha iyi takim tesis edebilirmiyiz soru isaretleri olabilir
salt ceyrek gomlek (kol dugmesi falan) ustun bir ekip verebiliriz en fazla
 
0 Td kariyeri olan adamlara şans tanıyorsak Avcı gibi iyi bir hocaya neden olmasın? Çok iyi bir taktisyen ama milli takımda baskıyı kaldıramamıştı, burada kaldırabilecek mi? Orada 0 baskı altında, olabilecek en iyi şartlarda çalışıyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Yav niye Mourinho değil de Avcı :D Bu kadar mı vizyonumuz düştü?
Drogbalar, Sneijderler derken forumda transfer önerilerinde de Deniz Türüç, Emre Akbaba vs vs vs... Tamam iki yıl sonra böyle bir sorunumuz olacak ama ilk önce bir takımı bir ihya edelim sonra bunlara yöneliriz... Yabancı oyuncu önerileri için orta ve alt-orta statüsünde adamlar var(bak üst-orta bile değil). Külüp vizyonuyla beraber, takım ve taraftarda da anormal düşüş var. Her türlü bok püsürüne rağmen yönetim biraz kaliteli adam getirdi de taraftarın dibi düştü :D Yani yönetimdekiler bile vizyonunu arttırdı ama taraftardaki vizyon yerlerde sürünüyor :D

kimi getirecen reis
belhandaya 10 milyon euro verince takim iflas edior
o paralari ingiliz alman ispanyol italyan takimlari kulubun caycisina bahsis olarak vermeye basladi
6-7 sene oncesine gore cok wahim bir yerdeyiz
hangi akli selim td buraya gelip siradan bir ingiliz takiminda harcayabileceginin 5te 1ini harcayip dandik bir ligde gorev yapar ki
lutfen hayali fikirlerimize vizyon kisvesi altinda renktaslarimizin kafasina bir bomba gibi birakmayalim
dunyaya donelim
 
est renktas sig bir dusunce degil kesinlik ile
kendisine 2-3 gomlek daha iyi takim tesis edebilirmiyiz soru isaretleri olabilir
salt ceyrek gomlek (kol dugmesi falan) ustun bir ekip verebiliriz en fazla

Haklısın , bu sene şampiyon olacağımızı düşünüyorum. Ama hala çok savruk bir takımız.Sistemimiz yok hala. O olmayınca şampiyonlukların bir anlamı olmuyor.
 
Üst Alt