Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Aziz Yıldırım'ın Motosikletli ile Tartışması


Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, aracını trafikte tartıştığı motosiklet sürücüsünün önüne kırdı. Motosiklet sürücüsüne ağır hakaretlerde bulunan Yıldırım'ın ve korumalarının tartışma anları kask kamerasına yansıdı.
Üsküdar Kuşbakışı Caddesi üzerinde motosikletiyle seyir halinde giden Engin Ergan, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın aniden sinyal vermeden önüne kırmasıyla panik yaşadı.

Yıldırım'ın kullandığı araca yaklaşan Ergan, Aziz Yıldırım'a sinyal vermesi gerektiğini söyledi. Ergan'ın tepki gösterdiği Yıldırım ilk önce, aracının camını açarak küfür etmeye başladı. Aziz Yıldırım ardından kullandığı otomobilini motosikletlinin üzerine kırarak aracını durdurdu. Yıldırım daha sonra Ergan'a "Ne sinyali lan. Arabalar önümde görmüyorsun. Arabalar önüme giriyor sen sinyalden bahsediyorsun" dedi.
Bu sırada arkadaki bir otomobilden inen Aziz Yıldırım'ın korumaları devreye girdi. Korumalar Ergan'a sert bir şekilde bağırarak, "Biz gideceğiz ondan sonra çıkacaksın buradan" dediler. Ardından Aziz Yıldırım aracıyla yoluna devam etti.

Tüm bu yaşanalar sonrası motosiklet sürücüsü Engin Ergan, yaşadıklarını anlattı. Ergan şöyle konuştu;

"İşe giderken bir aracın sinyal vermeden yola girdi. ‘Neden sinyal vermiyorsun, benim hayatımı riske atıyorsun’ dedim. Açıklama bekledim kendisinden sert bir tepki gördüm. Korumaları tarafından tehdit edildim. Yol hakkının kendilerinde olduğunu onlar gittikten sonra devam edebileceğimi söylediler. Hem hayatımı riske attılar hem de beni tehdit ettiler. Benim korkuyla dolaşmama neden oldular. Motorcu arkadaşlara dikkat etsinler. Sinyal çok önemli. Şoförlerinin hangi yola gideceğini bilemem. Sinyal vermeleri gerekiyor. Ben de ona göre tedbirimi alayım. Bizim hayatımızı kimsenin riske atmaya hakkı yok"

turkfutbol

video: Twitter
 
Sağdaki koruma tam sopalık. Sen kimsin hıyar herif bağırıp çağırıyon, şu öküzlerin karşısına sağlam bi herif çıkmıyor ki ağzını yüzünü eline versin.
 
Bende motosikletle istanbul içinde trafiğe çıkıyorum. Kafamda kamera yok , keza aynı olayların daha da vahimi benim başıma da geliyor her motorcu gibi.

Şimdi ben kalkıp kamerayla hepsini ifşa etmeye çalışsam öyle bir vaktim yok , buna değmez zaten.

İstanbul trafiğinde motosiklet kullanıyorsan sinyalsiz ani dönüşlere , üstüne kırmalara malesef alışacaksın. Yoksa kullanmayacaksın motosikleti.

Zaten tehlikeli , zaten riskli bir olay motosikleti İstanbul sınırlarında kullanmak.

Motosikletçiler daha dikkatli olmak zorunda , bağırıp çağırmanın hatalı sürücüleri uyarmanın bi alemi yok. Hiçbir işe yaramıyor. 1 hafta boyunca sinyal vermeyen , üstüme kıran bütün araç şöforleriyle kavga ettim de noldu ? Trafik mi düzeldi hayır.

Ülkede hukuk yok , insanların birbirine saygısı yok , insan canının değeri hiç yok. Adam kamerayla aziz başkana yakalanmış :asd:
 
Yalniz bu motorcular da kafaya kamerayi geçirip biri bir hata yapsın da internete koyalım diye dolaşıyorlar. Sonra karşıdaki sert çıkınca abi abi diye viyakliyorlar. Hayır bi de ülke mal dolu, biri çekip vurur ondan sonra yutubdan ölümlerini izleriz. Kameradan ne tur bir cesaret aliyorlarsa artık.
 
benim aileden dogru tanidigim bir velete de almislar motor
daha 14 yasindaymis
polis bir bok yapmiyor ki
istedikleri gibi insanlarin canini tehlikeye atabiliyorlar
 
Motorcuları kimse savunamaz. Emniyet şeridini kullanirlar, araçların aralarından geçerler, sonra da bik bik oterler. Geçen biri aralardan geçerken sağ aynamı kırdı, hiç durma filan da yok basıp kaçtı gitti. Biz de motorlu biri görünce aman sıkıştırmayalım diye kendimizi yirtiyoruz.
 
Yav bu motorcuların hepsi geri vites :D

Biri de geri vites yapmasın şu videolarda

G7-L01 cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
Keske bunu sen yazmasaydin. Tepki gostermekte haklidir degildir bunu tartismiyorum

hele motorculari genel koruma niyetim hic yok

ama bari bir konuda yola cikmissin , neden U donus yapiyorsun , biraz kalipli ol gittigi yere kadar de

adam sence haksiz , iki kisi inince hakli mi oluyor ki susup neredeyse ozur diliyorsun
 
Üst Alt