Bluedio Kulaklık Konusu ?

@Melih Peker abi kulaklığı hala kullanıyor musun? Batarya süresinde azalma veya kulaklıkta bir sıkıntı filan oldu mu?

Benim kulak içi kulaklık bozuldu böyle bir alternatif düşünüyorum.
Büyük kafa üstü kulaklığı çok sık kullanmadım boyundan asmalı kulak içi kulaklığı her gün kullanıyorum açıkçası batarya süresi ile ilgili bir şey farketmedim ama mesela akşam iş yerinde bıraktım zaman sabah şarjı bitmiş oluyor herhalde sürekli aktif oluyor onu çözemedim


iPhone cihazımdan Gscimbom mobil uygulaması ile gönderildi
 
Beyler powerbeats 3 kullanan var mı?
Haftada Dört Gün BodyBuilding yapıyorum.Spor yaparken kulaklık kullanıyorum çok da terliyorum.Şu kulaklığı aldım belkide Hayatımda harcadığım en doğru yere giden para olabilir.1000-1500 tl kulaklıkları cebinden çıkarır atar müthiş bişey tavsiye ederim.

 
Haftada Dört Gün BodyBuilding yapıyorum.Spor yaparken kulaklık kullanıyorum çok da terliyorum.Şu kulaklığı aldım belkide Hayatımda harcadığım en doğru yere giden para olabilir.1000-1500 tl kulaklıkları cebinden çıkarır atar müthiş bişey tavsiye ederim.

Dün kulaklık araştırırken buna da denk geldim baya övülüyor. Melih reyzin önerdiği kulaklığında yorumları baya iyi. İkisinden birinde karar kılacağım.
 
Üst Alt