Bu Aralar Hangi Oyunu Oynuyorsunuz?


Şuna başladım beni geçmişe götüren bir oyun oldu

Ara ara girmelik ve fazla kafa yormayan bir oyun
 

Şuna başladım beni geçmişe götüren bir oyun oldu

Ara ara girmelik ve fazla kafa yormayan bir oyun
Diğer bütün oyunlarını oynamıştım, arkham knight gözümden kaçmış burada bedava mesajını görünce haberim oldu baya güzel oyunmuş hikayesi falan feyizli oynamadıysan tavsiye ederim, bir de ben Nolan filmlerinden sonra batman'e aşırı ilgi duymaya başladım çok hoşuma gitmesinde onunda etkisi olabilir ama oyun mekanikleri de çok iyi zaten yüksek puan almış her yerden.
 
Şimdi bu steam hesaplarını satın almak pek mantıklı değil zira her an geri alınabiliyor daha önce kod ürettiyse ve kredi kartı bilgileriyle vs aynı şey origin hesabı içinde geçerli mi ? Yani iki aşamalı doğrulamayı kapatıp, maili değiştirince iş bitiyor mu ona göre bir origin hesabı satın alacağım da. Bilgin var mı ? Durup dururken dolandırılmayalım şimdi.
 
Şimdi bu steam hesaplarını satın almak pek mantıklı değil zira her an geri alınabiliyor daha önce kod ürettiyse ve kredi kartı bilgileriyle vs aynı şey origin hesabı içinde geçerli mi ? Yani iki aşamalı doğrulamayı kapatıp, maili değiştirince iş bitiyor mu ona göre bir origin hesabı satın alacağım da. Bilgin var mı ? Durup dururken dolandırılmayalım şimdi.
Steam'de geri almak çok basit mesela ben işime yarayacak bilgileri kaydettim lazım olur diye saklıyorum.Biri hesabımı çalsa bile geri almam max 1-2 gün sürer

Lol oynuyordum bir zamanlar orada çaldırmadım ama şehir dışında ki arkadaşıma oynasın diye vermiştim hesabımı.İp-şehir farklı olunca olağan dışı aktive tespit edildi diyip hesabımı kitlemişlerdi.Sonra mail yoluyla ulaşınca işte ilk aldığın şampiyon,ilk açtığın mail tarzı soruları yanıtlamıştım geri vermişlerdi hesabı

Ea'de büyük firma vardır muhakkak geri alma yolu.Hesabım orada yok o yüzden kesin bir şey diyemiyorum.Üzerine harcama yapsan bile asla kafan rahat etmez alma bence
 
Beyler hep beraber oynayabilecegimiz bi oyun oynasak güzel olmaz mi cs atariz ya da ne bileyim pubg cok populer hic oynamadım ama beraber oynarsak ben de aranıza katilmak isterim. Tek sorun şu an askerdeyim yilbasinda oynayabilirim 😃
 
Üst Alt