Doğan grubu çok seslilik üzerinden kamuoyu psikolojisi oluşturmak için nerde ne kadar medya organı varsa hepsini toplamış ve onlarca yıl aynı manşetlerle ortaya çıkıp milletde '' Bakın hepside aynı şeyi söylüyor, o zaman doğru olan budur '' algısı yaratma üzerine basın anlayışında bulunarak yayın hayatına devam etti.
Ama özellikle milyarlik vergi kaçırma davası ve 2011 yılından sonra yazdığı herşeyin tersi gerçek hayatta olmaya başlayınca medya grubunun değeri de erimeye başlayıp, bir zamanlar 5 milyara dayanan grubun değeri 3 milyar dolardan, 1 milyar dolara kadar eridi. Satışa çıkardığında da batan geminin malı muamelesi görerek 800 milyon küsüre ancak alıcı bulabildi.
Yeni sahibi de zamanında eski sahibinin tarafından toplanan gereksiz fazlalıklardan kurtulup hafiflemeye çalışıyor...