Galatasaray, Burger King ile Sponsorluk Anlaşması İmzaladı | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Galatasaray, Burger King ile Sponsorluk Anlaşması İmzaladı


1580117184796.png

Galatasaray Spor Kulübü ile hızlı servis restoran zinciri devi TAB Gıda arasında sponsorluk anlaşması yaptı.

Kulübümüz, Türkiye’de hızlı servis restoran zinciri sektörünün lideri TAB Gıda, ile her iki tarafa da kazandıracak bir anlaşmaya imza attı. TAB Gıda Restoranları’nda özel olarak hazırlanan Galatasaray menülerini tercih eden taraftarlar, kazan-kazan temelli iş modeliyle ek bir tutar ödemeden takımlarına destek olacak.

Restoranlarında Galatasaray taraftarlarına yönelik kazan-kazan temelli bir iş modeli geliştiren TAB Gıda, taraftarlarımızın yedikçe kulübümüze kazandıracağı bir köprü görevi üstlenecek. İş birliği anlaşması, Başkanımız Mustafa Cengiz, Yönetim Kurulu Muhasip Üyemiz Dorukhan Acar ile TFI TAB Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Kurdoğlu ve TAB Gıda CEO'su Caner Dikici'nin katıldığı törende imzalandı.

2019-2020 sezonunun ikinci yarısıyla birlikte başlayan iş birliği, 5 yıl boyunca devam edecek. Anlaşma kapsamında 1.200’den fazla restoranla Türkiye'nin dört bir yanına yayılmış olan TAB Gıda Markaları'nın en sevilen menüleri, 27 Ocak 2020 tarihinden itibaren “Galatasaray Menüsü” olarak restoranlarda taraftarlarımızla buluşacak. Menüler ayrıca paket servis olarak da sipariş edilebilecek.

İmza töreni öncesinde konuşan Başkanımız Mustafa Cengiz, Galatasaray'ın bütçesine oldukça katkıda bulunacak bir anlaşmaya imza attıklarını belirterek şu ifadeleri kullandı:

"Bizim rakip kulüplerimiz, TAB Gıda ile anlaşma imzaladığında, arkadaşlarımız taraftarlarımızın bazı tepkilerini ilettiler. Halbuki biz o sırada TAB Gıda ile görüşme halindeydik."

"Burger King, kendileriyle yaptığımız 2-3 haftalık görüşmeler sonucunda en iyi olanaklarla bizlerle iş birliğine imza attı. Ben burada Sayın Erhan Kurdoğlu'na ve TAB Gıda Yetkilileri'ne gösterdikleri anlayış için teşekkür ediyorum. Bu anlaşma ile Galatasaray sponsorluk açısından çok ciddi bir kaynak oluşturdu. Bu yaratılan kaynak, önümüzdeki yıl faaliyet raporlarında görülecek. Beklentimiz bayağı yüksek."

"TAB Gıda Türkiye'nin kaynağında yetişen ve dünya çapında bir marka haline gelen bir firma. Galatasaray nasıl bir dünya markası ise TAB Gıda da dünya markası. Türkiye'deki bütün markaların dünya markası haline geleceğine inanıyoruz. Bu anlaşmanın teknik detayına çok girmek istemiyorum. 5 yıllık ve çok sağlıklı bir anlaşma."

Anlaşmanın detayları hakkında da bilgi veren başkanımız, "Ekstra bir harcama yok. Galatasaray menüsü tercih ettiğinizde o menünün içinden Galatasaray'a 1,6 TL gelir var. Yılda yüz binlere ulaştığımız vakit ortaya farklı bir tablo çıkacak." diyerek sözlerini noktaladı.

Galatasaray Yönetim Kurulu Muhasip Üyesi Doğukan Acar ise, "Biz Galatasaray olarak sosyal medyada 30 milyon takipçisi olan, ayda 100 milyondan fazla dijital etkileşim alan bir markayız. Yılda sadece Galatasaray SK hesaplarına 1,2 milyar etkileşim alıyor. Galatasaray'ın büyüklüğü dijital tarafta Avrupa'nın ilk 5'inde. Genç taraftar oranımız da her araştırmaya göre yüzde 50'nin üzerinde gözüküyor. TAB Gıda, Türkiye'nin en büyük zincir restoranlarından birisi. 6 ayrı marka, 1200 tane fiziksel dükkânı olan bir yapı ile gelir paylaşımı anlaşması yapıyoruz. Bu anlaşmanın bir üst limiti yok. Taraftarımıza ekstra bir maliyeti yok. Prensip olarak markamızı, taraftar kitlemizle buluşturmak ve buradan yaratılan bir ekonomi sağlamak istiyoruz. Bu anlamda tam bir iş birliği anlaşması ve mutabakat esasıyla ilerliyoruz. "

Futbol ekonomisinin gelişiminde spor kulüplerinin sağladığı ek gelirlerin önemine dikkat çeken TFI TAB Gıda Yatırımları Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Kurdoğlu "Artık taraftarlar da kulüplerine destek olma ve rekabet ortamında ekonomik avantaj sağlama konusunda daha bilinçli. Türk insanı taraftarı olduğu kulübe gönülden bağlı ve her fırsatta destek olmak istiyor. TAB Gıda olarak, Galatasaray’ın da dahil olduğu yeni iş birliği modeliyle, Galatasaray taraftarlarına çok kolay şekilde, ek bir bedel ödemeden kulüplerine destek olabilecekleri bir fırsat sunuyoruz. İş birliğimiz tek başına sponsorluk değil. Hayata geçirdiğimiz model ile kazan-kazan temelli yepyeni bir model sunuyoruz. Ünlü “ızgara ateşimizi” basketboldan sonra futbola da taşımaktan ve taraftarlığın dinamik dünyasının içinde olmaktan mutluyuz. Buradan tüm Galatasaraylı taraftarlara 'Takımına kazandırmanın en lezzetli yolu' çağrısı yapıyoruz" ifadelerini kullandı.

galatasaray.org
 
Bütün takımlara sponsor oluyorlar da sponsorluğun içeriği ne? Formada falan mı olacaklar? Yoksa taraftar menüleri gibi bir şey mi çıkaracaklar? Bence ikinci seçenek olur gibime geliyor.
 
İsim sponsoru şunlar olsa keşke 5 seneligine falan göğüs de olabilir bizimkiler gitti doğru dürüst şubesi olmayan Pizzaciyla anlaştı ...
 
Bütün takımlara sponsor oluyorlar da sponsorluğun içeriği ne? Formada falan mı olacaklar? Yoksa taraftar menüleri gibi bir şey mi çıkaracaklar? Bence ikinci seçenek olur gibime geliyor.
Azizin Yandex ile yaptığı anlaşmaya benziyor gibi.
Bizim menü tüketildikce kazanacağız.
Umarım kârlı bir anlaşma olur ancak pek öyle görünmüyor.


__________________________________
Bu rezil futbol da emeği olan herkes bir an evvel defolsun!
 
Azizin Yandex ile yaptığı anlaşmaya benziyor gibi.
Bizim menü tüketildikce kazanacağız.
Umarım kârlı bir anlaşma olur ancak pek öyle görünmüyor.


__________________________________
Bu rezil futbol da emeği olan herkes bir an evvel defolsun!

Sıcak para verilmedikten sonra boş zararlı olan biz çıkıyoruz ismimizi veriyorsak adam akıllı rakam almalıyız ama nerdeee.
 
Üst Alt