Sarı kırmızılı kulübün Mağazacılık A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Sarıöz, Galatasaray'ın GS Store'daki hedeflerini anlattı. Hakan Sarıöz'ün açıklamaları şöyle:
"Haziran 2023-Aralık 2023 döneminde geçen yılın aynı dönemine göre Euro bazında yüzde 119'luk bir büyüme sağlayarak 33.7 milyon Euro (1.06 milyar TL) satışla Galatasaray tarihinin en yüksek mağazacılık ciro rakamını ve artış oranını yakaladığımızı daha önce ilan etmiştik."
"Haziran 2023-Haziran 2024 sezonluk hedefimizi ise yaklaşık 50 milyon Euro (2 milyar TL) olarak revize ettik"
"Aylık ortalama 165 milyon TL ciro yaratıyoruz. Yüzde 128 oranında büyüme sağlayarak 3.5 milyon adete yakın bir ürünü taraftarımızla buluşturmayı hedefliyoruz."
"Başkanımız Dursun Özbek'in vizyonu doğrultusunda gelecek sezon hedefi ise 3.5 milyar TL. Hedefimiz 24. şampiyonluğumuzu taraftarımızla birlikte ve yeni ürünlerimizle kutlayabilmek"
[NTV Spor]
"Haziran 2023-Aralık 2023 döneminde geçen yılın aynı dönemine göre Euro bazında yüzde 119'luk bir büyüme sağlayarak 33.7 milyon Euro (1.06 milyar TL) satışla Galatasaray tarihinin en yüksek mağazacılık ciro rakamını ve artış oranını yakaladığımızı daha önce ilan etmiştik."
"Haziran 2023-Haziran 2024 sezonluk hedefimizi ise yaklaşık 50 milyon Euro (2 milyar TL) olarak revize ettik"
"Aylık ortalama 165 milyon TL ciro yaratıyoruz. Yüzde 128 oranında büyüme sağlayarak 3.5 milyon adete yakın bir ürünü taraftarımızla buluşturmayı hedefliyoruz."
"Başkanımız Dursun Özbek'in vizyonu doğrultusunda gelecek sezon hedefi ise 3.5 milyar TL. Hedefimiz 24. şampiyonluğumuzu taraftarımızla birlikte ve yeni ürünlerimizle kutlayabilmek"
Yeni Ürünler ve Puma İş Birliği
Galatasaray, Puma ile yapacağı iş birliği ile sadece formaları değil, tüm futbol takımı ürün ekosistemini satışa sunacak. Bu anlaşma kulüp ve mağazacılık açısından büyük bir başarı olarak nitelendiriliyor. Yeni dönemde fark yaratacaklarını belirten Sarıöz, taraftarlara daha erişilebilir fiyatlar sunacaklarını ifade etti.Gurbetçilere Özel Mağazalar ve Uluslararası Genişleme
Galatasaray, dünyanın dört bir yanındaki taraftarlara ulaşabilmek için yurt dışında mağazalar açmayı planlıyor. Almanya, Belçika, Avusturya ve Hollanda’da yeni mağazalarla taraftarlara daha kolay erişim imkanı sağlanacak. Bu proje, kulübe mali olarak da ciddi katkılar sağlayacak.Reaksiyon Odaklı Hızlı Üretim
GS Store, reaksiyon odaklı hızlı üretim anlayışıyla dikkat çekiyor. Her yeni transfer için hızla ürünlerini mağazalarda satışa sunan kulüp, taraftarların taleplerine anında cevap veriyor. Forma satışlarında ciddi başarı elde eden Galatasaray, Avrupa standartlarını aşmayı hedefliyor.[NTV Spor]