GSC Haber - Galatasaray Mağazacılıkta Yeni Rekorlara Koşuyor | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

GSC Haber Galatasaray Mağazacılıkta Yeni Rekorlara Koşuyor


Sarı kırmızılı kulübün Mağazacılık A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Sarıöz, Galatasaray'ın GS Store'daki hedeflerini anlattı. Hakan Sarıöz'ün açıklamaları şöyle:

"Haziran 2023-Aralık 2023 döneminde geçen yılın aynı dönemine göre Euro bazında yüzde 119'luk bir büyüme sağlayarak 33.7 milyon Euro (1.06 milyar TL) satışla Galatasaray tarihinin en yüksek mağazacılık ciro rakamını ve artış oranını yakaladığımızı daha önce ilan etmiştik."

"Haziran 2023-Haziran 2024 sezonluk hedefimizi ise yaklaşık 50 milyon Euro (2 milyar TL) olarak revize ettik"

"Aylık ortalama 165 milyon TL ciro yaratıyoruz. Yüzde 128 oranında büyüme sağlayarak 3.5 milyon adete yakın bir ürünü taraftarımızla buluşturmayı hedefliyoruz."

"Başkanımız Dursun Özbek'in vizyonu doğrultusunda gelecek sezon hedefi ise 3.5 milyar TL. Hedefimiz 24. şampiyonluğumuzu taraftarımızla birlikte ve yeni ürünlerimizle kutlayabilmek"

Yeni Ürünler ve Puma İş Birliği

Galatasaray, Puma ile yapacağı iş birliği ile sadece formaları değil, tüm futbol takımı ürün ekosistemini satışa sunacak. Bu anlaşma kulüp ve mağazacılık açısından büyük bir başarı olarak nitelendiriliyor. Yeni dönemde fark yaratacaklarını belirten Sarıöz, taraftarlara daha erişilebilir fiyatlar sunacaklarını ifade etti.

Gurbetçilere Özel Mağazalar ve Uluslararası Genişleme

Galatasaray, dünyanın dört bir yanındaki taraftarlara ulaşabilmek için yurt dışında mağazalar açmayı planlıyor. Almanya, Belçika, Avusturya ve Hollanda’da yeni mağazalarla taraftarlara daha kolay erişim imkanı sağlanacak. Bu proje, kulübe mali olarak da ciddi katkılar sağlayacak.

Reaksiyon Odaklı Hızlı Üretim

GS Store, reaksiyon odaklı hızlı üretim anlayışıyla dikkat çekiyor. Her yeni transfer için hızla ürünlerini mağazalarda satışa sunan kulüp, taraftarların taleplerine anında cevap veriyor. Forma satışlarında ciddi başarı elde eden Galatasaray, Avrupa standartlarını aşmayı hedefliyor.

[NTV Spor]
 
Geçen seneden bu yana Icardi başta olmak üzere yıldızlarımızla ilgili adam akıllı ürünler üretip-ürettirip satışa koysak, epey güzel olurdu.
 
bu rezalet yönetim rekor mu kiriyor cidden?

sirf 100 yil formasi olayi bile basli basina istifa nedeni

milleti kandirmaktan vazgecsinler
 
Biraz daha işbilen adamlar yönetseydi minimum şu paranın iki katını kazandırdık diye düşünüyorum.

Özellikle 100.yıl formalarının peynir ekmek gibi satılacağı apaçık ortadaydı. Geçen sene mesela sırf Icardi üzerinden gerçekleşecek ürün yelpazesi ile minimum %30-40 falan daha fazla para kazanabilirdik. Milletin Icardi diye ölüp bittiği dönemlerde özel t-shirt bile çıkartamadılar kaç ayda. Sırf çocuklara özel ürünlerden bile deli gibi para kazanabilirdik. Yazık gerçekten.

Bu rakamlarla göz boyamalarına gerek yok, net bir şekilde kötü yönettiler mağazacılık tarafını geçen seneden beri.
 
ben çok zayıf olduğumuzu düşünüyorum - kur durumu vs yüzünden gelir artmıştır doğal olarak ama bunu başarı ve rekor olarak tanımlamak kendi açımdan güç (genede mutlaka güzel gelir sağlanmıştır ona laf yok ama daha fazla olabilir düşüncesindeyim.)

PUMA haricinde belli başlı bilinen markalar ile futbol dışında da ürün üretmek - bunları daha rahat pazarlamak (yani sen üretmekle uğraşmıyorsun , anlaştığın marka uğraşıyor - sen sırf satıyorsun. sana külfeti yok) ya da ne bileyim ürün kalitesi ve tasarım çizgisi bence çok zayıf.

yurtdışında şubeler önemli ama- o doğru hareket olur.
 
bu rezalet yönetim rekor mu kiriyor cidden?

sirf 100 yil formasi olayi bile basli basina istifa nedeni

milleti kandirmaktan vazgecsinler
Basic tshirt üzerine bir logo yapıştırmışlar 900 liradan satılıyor. Şu şartlarda kırılmama ihtimali yok. Mont denk geldim 5 bin diyor.
Forma dışı ürünlerde kazanç fena, forma konusunda da üreticinin bokluğu. Zaten sözleşme yenilemememizin başlıca nedenlerinden birisi de tedarik ve formanın katalog formalarını itelemeleri.
 
Üst Alt