İtalyan Basını: "Muslera'nın menajeri Napoli ile görüştü"


Gidecek ki zaten ya ocak ayında ya da bu sene sonu kesinlikle gidecek. Salak mı benim garibim Muslera'm? Elbet gidecek
 
buyrun sneijder düşmanları yeni hedefiniz belli saldırın. itibarsızlaştırma çalışmalarına başlayın beynini sevdiklerim
 
Çok para alıyor, takımın dengesini bozuyor, disiplinsiz tavırları var elleri küçük bilmem be denecek ve de gönderilecektir.
 
takımı karıştırıyor ,eski performansı yok saçlarına artık jöle sürmüyor, muslera sonuçta galatasaraydan büyük değil,geçen yıl kaç tane gol yedi.

size söyleyecek bişey bırakmadım beyinsiz itibarsızlaştırma tayfası
 
Gitsin aga böyle bir camiaya müstahaktır. Seneye anlı şanlı bir 11. lik aldığımızda muhasebeci tayfanın aklı başına gelir belki.
 
Gitsin kurtarsın kendini.Yemin ediyorum Şuan aziz bizim başkanlıga geçecek deseler saniye düşünmeden kabul ederim.Herif en azından bir kaç iyi bişey yapayımda ayıp olmasın fazla der.Allah belanı versin Dursun senin.
 
Gitsin aga böyle bir camiaya müstahaktır. Seneye anlı şanlı bir 11. lik aldığımızda muhasebeci tayfanın aklı başına gelir belki.
Sanmıyorum, adamlar nasıl bir organizma anlamak mümkün değil. İçlerinde aynı gün içinde dönen var, Sneijder ve para konusunda tokat yemelerine rağmen hala daha adama sallayan var, gazete haberlerini resmi bilgi olarak lanse edip ertesi gün şapa oturan var, kendi yedikleri haltları, sneijdersporlusunuz, hainsiniz, takımı sabote ediyorsunuz ve daha fazlası, bu ithamlarda bulunup, başkalarına yapamama tavsiyesinde bulunan bile var yav. Muslera içinde illaki bir yol bulurlar olmadı en kötü kendileri duyumcu olur, bol bol resmi olmayan resmi bilgi geçerler.

Bu Ateş üfleyerek sönmez
 
Üst Alt