K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...


Merhaba Arkadaşlar;



13-14-15 Mayıs tarihlerinde işyerinden arkadaşlarımız ve eşlerimiz ile Kıbrısta olacağız.

Oscar Otelde kalacağız.

Kıbrısa daha önce gitmiş arkadaşlarımızdan ve orata olanlardan :) nereler gezilmeli, nerene ne yenir,vb... gibi önerileri bekliyorum.



Ertuğrul duy sesimi:asd:
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



kumarhane.jpg




:asd:
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



Girne hariç gezilecek bir yer yok ben 1 yıl kaldım öğrenci olmasa orada insan kafayı yer.Güney Kıbrıs'a git pasaportun varsa
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



Komple Girne'yi gezin Halit Abi:) Mavi Köşk var yakınlarında, özellikle orasını tavsiye ederim. Lefkoşa merkez'de Girne Kapı var. Sadece çarşısı, pazarı falan var. Kilise'den dönme camileri gezilebilir, bir de Büyük Han var. Magosa merkezde ise yine kiliseden dönme Lala Mustafa Paşa Cami, Namık Kemal zindanı vs var. Hepsi aynı bölgede zaten. Bir de Kapalı Maraş bölgesi var. Askeri bağınız yoksa giremezsiniz ama uzaktan görebilirsiniz. Yıkık dökük binalar, güzelim sahil iki taraf arasındaki anlaşmazlık yüzünden ölü gibi yatıyor. Yıllardır o bölgede hayat yok. Magosa'ya 8 kilometre mesafede Salamis harabeleri var. Orası gezilebilir. Genelde tarihi yerler var buralarda. Girne de sahil, kumar, kordon ne ararsan var Abi:) Bir de denize girilebilir şu anda, tedarikli gelin:D
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



ertuğrul önerilerin için teşekkür.

hava sıcak mı denize gerçekten girebilir miyiz?



birde biz araba kiraladık ama bakalım trafikte problem yaşayacak mıyız.



ipone ile navigasyon kullanarak gitmek istediğimiz yerleri bulabilir miyiz?



öğlenleri nerede yemek yiyebiliriz? önerilerini bekliyorum.
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



Mersin'de denize giriyorum 1 aydır, Kıbrıs'a mutlaka mayonu götürmelisin.

Ayrıca Girne'den başka gezecek yer yok. Madem kalabalıksınız,

aslında taksi çok pahalı ama araba kiralama yöntemine de gidebilirsiniz,

tabi trafiğin Türkiye'nin tam tersi olduğunu bilmekte fayda var.



Boşyere biyere gidip yemek yemeyin akşamları, kumarhaneye gidin, bol bol jeton alın onu oynarkende istediğinizi sınırsızca yiyip için :)
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



ertuğrul önerilerin için teşekkür.

hava sıcak mı denize gerçekten girebilir miyiz?



birde biz araba kiraladık ama bakalım trafikte problem yaşayacak mıyız.



ipone ile navigasyon kullanarak gitmek istediğimiz yerleri bulabilir miyiz?



öğlenleri nerede yemek yiyebiliriz? önerilerini bekliyorum.



Denize girebilirsiniz, sorun olmaz:)



Sol direksiyon bir araç kiralarsınız muhtemelen, sıkıntı yaşamazsınız heralde.



Navigasyon çalışıyor olması lazım, emin değilim:eek:



Yemek için bir yer bulunur mutlaka Abi:) Kesin bir şey söylemeyeyim ben. Ama Şeftali Kebabı'nı deneyin, meşhurdur:)



Magosa merkezde şu ikisinden başka bir şey yok:



Lala Mustafa Paşa Cami



n718479003_907212_65.jpg




Bahsettiğim Kapalı Maraş bölgesi



n718479003_907210_9481.jpg
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



Kilise olarak kalsa, icinde Muslumanlar dua etse Allah kabul etmiyor mu
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...






Halit Bey ben 8,5 senedir Kıbrısta'yım. Girner'de kalıyorum. İşyerim de burada. Bu arkadaşın size gösterdiği yerler dışında gezilebilecek fazla bir yer yok. Hatta hiç yok. Kalacağınız otel, Girne merkezde sayılır. O otelin araba kiralam şirketi de var. Oradan kiralayacağınız bir araba ile arkadaşın gösterdiği yerleri rahatça gezebilirsiniz. Zaten başı sonu 200-250 km olan bir ülke sonuçta.



Mavi Köşk bulunduğunuz yere 35-40 km falandır. Güzelyurt civarında. Sora sora bulunur. Kolay gidilebilir. Bir asker rehberlik yaparak bilgi veriyor. Askeriyeye ait bir yer.



Resimlerde gösterilmeyen bir yer var. Saint Hillerion kalesi. Girne'nin tamamını, yaklaşık olarak neredeyse Güzelyurt sırtlarına kadar size gösterebilecek bir manzaraya sahiptir. Girne'nin tepesinde yaklaşık 10 dakika uzaklıkta. Bu kaleye çıktığınızda en alt resimdeki gibi bir manzarayla karşılaşabilirsiniz. Hava berrak olursa inanılmaz bir resim ortaya çıkıyor. Toroslar falan rahatça görülür. Tavsiye ederim. Yorucudur. Dik merdivenlere tırmanma gerektirir. En tepeye çıkmadan inmeyin :)



Aynı şekilde Bufavento kalesi de çok uzak değil. En fazla 20 dakika. Fakat ben oraya gitmedim.



O KKTC bayrağı olan fotoğrafı zaten havaalanından gelirken (Eğer 5 parmak dağları istikametini kullanmazsanız, Lefkoşa içinden Girne'ye gelirseniz ) göreceksiniz. Eğer 5 parmak istikametinden otele gelirseniz de Bufavento Kalesi yakınından geçeceksiniz ki bu istikamet sizin otele daha yakın. Sizi sanırım otel servisleri alacaktır.



Bellapais manastırı kalacağınız otelden gözükecektir sanırım. Otele yaklaşık 10 dakika. Akşam yemeği için Kybele Restaurant'da yer ayırtabilirsiniz. Manzara eşliğinde yemek yenilebilir. Daha önceden arayın. 14 Mayıs akşamı çok yoğun olabilir. Fakat yemek kalitesi olarak Ambiance, Adress Restaurant'ta gidilebilir. Deniz kenarında bulunur bu 2 Restaurant. Otele 20 dakika. Fakat bu aralar çevirme çok olmaya başladı. Alkol kullanıyorsanız dikkatli olun. :) Cezası 1300 tl.



Girne kalesi görülebilir. Zaten orada teknelerin olduğu Girne Limanı'nın görüntüsü kale üzerinden çekildi. Orasını gezebilirsiniz. Mesela 13 Mayıs akşamı o limandaki cafelerde oturup bir şeyler içebilirsiniz.



Karpaz dedikleri yer KKTC'nin haritadaki en sivri burnu. Orada hiç bir şey yok. Sadece haritada nerede olduğunu bilemk gibi saçma bir duygudan başka birşey değil. Ayrıca hem sadece gidiş 2,5 saat falan ve yollar çok virajlı.



Resimlerdeki ışıklı bir kale gibi birşey var. Orası Lefkoşa'daki Girne Kapısı denen yer. O gibi yerlerden Türkiye'de her ilde hatta ilçede var. Pek mühim bişey değil. Lefkoşa merkezde. Kime sorsanız gösterirler. Fakat oranın yakınında bir yer var. Rum tarafını görebiliyorsunuz. Bir tel örgü var. Arkası Avrupa Birliği. Yani o da öyle ilginç bişey. Göreceğiniz altı üstü iki apartman ve bir yol. Ama Avrupa işte. Yani aynı şehirde hem Avrupa Birliği, hem tanınmamış bir ülke var. Görünüşte ilginç değil ama konu tuhaf işte :)



İyi tatiller diliyorum sizlere.
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



Rıza Bey zaman ayırıp bu kadar detaylı yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ediyorum.

Sizin verdiğiniz bilgiler eşliğinde tatilimizi şekillendireceğiz.



Yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



Unutmadan İstanbul-Kıbrıs Ucak yolculuğu kaç saat sürüyor?



Uçağımız Sabiha Gökşenden 21:30 da kalkacak. Saat kaç gibi ineriz onu öğrenmek istiyorum.
 
Cevap: K.K.T.C Gezisi için Önerileriniz...



Bas bas paraları teksas holdem'a,bi daha mı gelecen dünyaya Halit agaaaa
 
Üst Alt