kitap alıntıları | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu
biz kendimizden iyi olanlara nadir olarak bel bağlarız. daha çok onların toplumundan kaçarız. tersine, çoğu zaman kendimize benzeyen ve zayıf yanımızı paylaşan kimselere açarız içimizi. demek ki kendimizi düzeltmeyi ya da iyileştirmeyi istemeyiz.

albert camus- düşüş

tasarlamak gerçek bir şeydir; açığa vurulmuş düşler, denenmiş demektir. bir hayal bir kere düşünülmeye görsün, öbür gerçeklerin arasındaki yerini alır ve bir daha asla yıkılmaz ama kolaylıkla saldırıya uğrayabilir.

john steinbeck- inci ( the pearl)

"... Some of the team meetings, especially in the early days, were absolutely unforgettable. Terim would stand in front of the tactics board, take out a piece of chalk and draw 11 circles. Each circle represented a player but it got to the point that there were so many notes and scribbles, you couldn't tell which circles were the defenders, which the midfielders and which the strikers. Total chaos: only the goalkeeper wasn't in doubt."

Andrea Pirlo, I Think Therefore I Play

"... Some of the team meetings, especially in the early days, were absolutely unforgettable. Terim would stand in front of the tactics board, take out a piece of chalk and draw 11 circles. Each circle represented a player but it got to the point that there were so many notes and scribbles, you couldn't tell which circles were the defenders, which the midfielders and which the strikers. Total chaos: only the goalkeeper wasn't in doubt."

zuhahaha bunu yazmak için gelmiştim. :puhaha:

Pirlonun kafasi futbola basmiyor

"Her şey bir sis bulutu içinde yitip gidiyordu. Geçmiş silinmekle kalmıyor, silindiği de unutuluyor, sonunda yalan gerçek olup çıkıyordu. "

1984-George Orwell

İnsanoğlu insanoğlununun cehennemidir. Bizi öldürecek belki yüzlerce hastalık, yüzlerce vaziyet vardır. Fakat başkasının yerini hiçbiri alamaz.

saatleri ayarlama enstitüsü ahmed hamdi tanpinar

Üst Alt