max verstappen - Sayfa 2 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

max verstappen


Bir saniye doğru mu anladım

Şimdi bu adam hep ikinci oluyor, hayranları onu buna rağmen tartışmasız en iyisi olarak görüyor, bunun için lobiler karanlık eller falan suçlanıyor, ama tarihinin en iyi sezonunda yine de ikinci mi oluyor

Ne bu adam Fenerbahçe mi
 
Bir saniye doğru mu anladım

Şimdi bu adam hep ikinci oluyor, hayranları onu buna rağmen tartışmasız en iyisi olarak görüyor, bunun için lobiler karanlık eller falan suçlanıyor, ama tarihinin en iyi sezonunda yine de ikinci mi oluyor

Ne bu adam Fenerbahçe mi
Anlamadigin belli. Bu adam hep ikinci olmuyor. Nasil galatasaray dograniyorsa bugunde verstappen dograndi. Demissin ki niye izliyorsunuz madem?

Ben sana soruyorum: Galatasaray gerek fatih hocanin tutarsiz secimleri gerekte bu federasyonun dogramasi yuzunden bu durumda? Sen neden izlemeye devam ediyorsun futbolu?
 
podyumu terketmiş. açıkça fiayı protesto etmiş. şimdi f1 android uygulamasından gördüm. hemen açıp izledim youtubeda. gerçekten kupayı alıp çıkıyor. düşük profilli yancı taksici bottas ve takım arkadaşı olan hamilton kutlama yapıyor. verstappen ise arkadan sessizce çıkış yapıyor. midem bulandı fln diye yalan atmış bir de.

açıkca fiayı protesto ettiği belli. bir sonraki yarışta FIA buna kayıtsız kalmaz. ilk fırsatta cezayı yapıştırır. abu dabide azcık şansı vardı onu da federasyonu protesto ederek yok etti. o adamlar sana şampiyonluk falan yedirmez bu protestodan sonra.

gerçi umrunda olduğunu sanmıyorum. haksızlık yapıldığına inanıyorsa ki bence de haklı, bu şekilde onurlu duruş ya da ortaya karakter koyabilmek istatistiklerden daha önemlidir. bu protestosundan dolayı tebrik edilmeli. lewis de iyi yarıştı onun da 1.liği kutlu olsun. esteban da iyiydi.

günün rahatsız edici yanı, berbat bir pist yönetimi, berbat kararlar, kötü pist. berbat bir yarış ve malesef bottas gibi low profile taxi driverının podyumu alabilmesi f1 adına gerçekten utanç verici. benim için f1deki en büyük 1. sorun, f1 yönetiminin adaleti bir çok zaman sağlayamaması. 2. problem ise bottas gibi gereksiz düşük profilli bir insanın podyum alabilmesi. nice gençler var ama herif araba sayesinde alıyor.

fia artık araçları değil eskisi gibi pilotları ön planda tutmalı. yoksa böyle düşük profilli pilotlar izlemeye devam ederiz. f1 için iyi değil. norrrris, leclerc gasly gibi atik ve becerikli pilotları izlemek varken şu rezil düşük profile maruz kalıyoruz. bize de yazık
 
Anlamadigin belli. Bu adam hep ikinci olmuyor. Nasil galatasaray dograniyorsa bugunde verstappen dograndi. Demissin ki niye izliyorsunuz madem?

Ben sana soruyorum: Galatasaray gerek fatih hocanin tutarsiz secimleri gerekte bu federasyonun dogramasi yuzunden bu durumda? Sen neden izlemeye devam ediyorsun futbolu?
Verstappen F1 tarihinin en basarili takimi, tek Avrupa sampiyonu ve temsil ettigi kurumu & gecmisiyle bir gurur kaynagi mi

Galatasaray oyle de cunku :D
 
Verstappen F1 tarihinin en basarili takimi, tek Avrupa sampiyonu ve temsil ettigi kurumu & gecmisiyle bir gurur kaynagi mi

Galatasaray oyle de cunku :D

en başarılı Ferrari takımı pilot olarak da hala schumacher. kaldı ki bence hamilton istatistik olarak geçse bile schumiden iyi olamaz. sucinin arabalar taka idi. lewisin hiç kötü arabaları olmadı. pistin en iyi araçları hep lewisde oldu. hamiltonun 1. olduğu araba ile düşük profilli bottas bile yarış kazanıp podyum alıyor.

lewisin olayında mercedesin inanılmaz mühendislik harikası yatıyor. mercedes araçları düzlükte teknoloji harikası. aracın hızı arttıkça süspansiyon eğrilerek araç yere yaklaşıyor. kanatlar kuyruklar falan açı değiştiriyor. o araçla f2 pilotu da şampiyon olacağı için hamilton bana göre başarılı bir pilot olsa da sumiyi geçemez. olay istatistikten daha fazlası.

bir kere o rekor zaten kırılacak, lewisin rekoru da başkası kıracak bu sonsuz bi döngü. zaten suminin amacı istatistik kasmak değildi. daha az şeyler ile daha çoğunu başarmak ve rekabet etmekti. adam rekabetçiydi yani. bu da lewis ile suminin arasındaki en büyük ve en önemli fark. sumi istatistik istese taka ferrari yerine ülkesinin ve dönemin en iyi takımına gidip fersah fersah mercedes ile şampiyon olurdu. ama öyle olsaydı da arkasından denilecek laf mercedes ile kazanılan 10 ya da 12 şampiyonluk. çocuk oyuncağı denilecekti. çünkü o mercedese gitmiş olsa ferrari palazlanamayacak ve mercedes bugünkünden daha feci şekilde ezici olacaktı hem de sumi liderliğinde. ama bu onun rekabetçi ruhuna ters idi. güçlü mercedes ile kazanılacak 4 şampiyonluk> zayıf ve taka ferrari ile kazanılacak 1 şampiyonluk fikrini daha özümsemişti. önceki takımları da öyleydi. esasında sürdüğü ilk ferrariler felaketti. 2-3 sene şampiyonluğu kıl payı kaçırdılar. o araçlar berbattı. 2000-2004 arasındaki efsane ferrari araçlarının tasarlanmasında kendisinin büyük emeği var. mekanikerlerle beraber sabahladığı olmuş garajda.

en sevdiğim pilot alonso olmasına rağmen en saygı duyduğum sumidir. alonso mükemmel yarışçı le mans 24 saat yarışlarından tut dakar yarışlarına kadar her türlü yarışta yarışıyor alonso. ama ben sumi kadar işine bağlılık, hırs, sadakat, azim ve başarıya açlığı hiç bir insanda görmedim. kıskanılacak karaktere ve meziyetlere sahipti. pistteki tarzı da günümüzde verstappene benziyor. ama verstappenden daha da zorbaydı. allah şifa versin
 
Crashtappen. Anca kaza yapsin
bu sanıldığı gibi kötü bir şey değil. schumacher de yapıyordu. f1 cahilleri leclerc için de sürekli kaza yaptığı için kötü olduğunu dile getiriyor. kaza yapma sebepleri altındaki aracın sınırlarını zorlamaları. yani aracını en sınır noktada kullanıyorlar. leclerc ileride dünya şampiyonluğu alması tahmin edilen hızlı bi pilot

ama hamiltonun altındaki aracın sınırlarını zorlamasına gerek yok. standardında sürmesi zaten yetiyor. en basit örneğini arabistandaki sıralama turunda gördük. stappen kazanmak için arabasını sınırda kullanmak zorundaydı ve bu şekilde önde gidiyordu. sonra da duvara çarptı.

alonso da dün spin attı. sıralama turunda leclerc de kaza yaptı. bu pilotlar sınırda araçlarını kullanırlar bu yüzden de iyi şeyler başarabiliyor bu tarzdaki pilotlar. alonsonun renaultla ferrariyi devirmesi ve vettel zamanında bi kaç puanla 2 dünya şampiyonluğunu daha kaçırması da alonsonun aracını daima %100ü ile kullanmasından dolayı oldu.

altındaki çok güçlü aracı kimisi %80 ile kullanabilir. kabiliyeti o kadardır. ama daha zayıf bi aracı %90ı ile kullanan daha başarılı bir pilot daha çok yükselir. renaultun şampiyonluğu da böyle idi hatırlayanlar bilir.
 
bu sanıldığı gibi kötü bir şey değil. schumacher de yapıyordu. f1 cahilleri leclerc için de sürekli kaza yaptığı için kötü olduğunu dile getiriyor. kaza yapma sebepleri altındaki aracın sınırlarını zorlamaları. yani aracını en sınır noktada kullanıyorlar. leclerc ileride dünya şampiyonluğu alması tahmin edilen hızlı bi pilot

ama hamiltonun altındaki aracın sınırlarını zorlamasına gerek yok. standardında sürmesi zaten yetiyor. en basit örneğini arabistandaki sıralama turunda gördük. stappen kazanmak için arabasını sınırda kullanmak zorundaydı ve bu şekilde önde gidiyordu. sonra da duvara çarptı.

alonso da dün spin attı. sıralama turunda leclerc de kaza yaptı. bu pilotlar sınırda araçlarını kullanırlar bu yüzden de iyi şeyler başarabiliyor bu tarzdaki pilotlar. alonsonun renaultla ferrariyi devirmesi ve vettel zamanında bi kaç puanla 2 dünya şampiyonluğunu daha kaçırması da alonsonun aracını daima %100ü ile kullanmasından dolayı oldu.

altındaki çok güçlü aracı kimisi %80 ile kullanabilir. kabiliyeti o kadardır. ama daha zayıf bi aracı %90ı ile kullanan daha başarılı bir pilot daha çok yükselir. renaultun şampiyonluğu da böyle idi hatırlayanlar bilir.
Ya Allah Askina sakasina bir sey yazdim. Bu gereklimiydi simdi xd

Yanliz son yarista bunu bekliyorum:


(Dün verstappen bunu denedi beceremedi)
 
Ya Allah Askina sakasina bir sey yazdim. Bu gereklimiydi simdi xd

Yanliz son yarista bunu bekliyorum:


(Dün verstappen bunu denedi beceremedi)
burda schumacher suçlu olduğunu kabul etmişti

One week after the race, Schumacher and Coulthard had a one-and-a-half-hour private meeting. They emerged shaking hands vowing to join up to combat for clearer guidelines when lapping and overtaking. Schumacher later said, “It’s clear he [Coulthard] did nothing wrong at Spa.” In 2003, David Coulthard admitted for the first time the crash at Spa was his fault. “The reality is that I lifted to let him pass me, but I lifted in heavy spray on the racing line. You should never do that. I would never do that now,” Coulthard said
 
Üst Alt