Nederlandse Deel van GSC (Dutch Topic) | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Nederlandse Deel van GSC (Dutch Topic)


Een plek voor de Nederlandse Turken onder ons. ;)



Hier kunnen we in het Nederlands discussies voeren en ook zij die niet zo goed de taal beheersen zijn welkom!
 
Dit was het enige wat nog ontbrak :)



Alleen is het niet zo verstandig als ik hier teveel nederlands ga schrijven ;)



Want één van de redenen waarom ik hier al zo lang schrijf is om mijn Turks te verbeteren door met anderen in het Turks te discussieren :) Als ik Nederlands blijf praten is het niet zo goed voor mij.



Maar wel leuk voor diegene die er behoefte aan hebben natuurlijk.
 
Ik heb ook wel gemerkt dat mijn Turks sterk verbeterd is sinds ik me aangemeld heb. Helaas maak ik nog wel af en toe grammaticale fouten :( maar dat zal met de tijd ook wel opgelost worden.

Wel leuk dat ik niet de enige ben uit Nederland op dit forum.
 
Dankjewel, ben Hollanda sınırında oturuyorum, ara sıra gidiyoruz Hollanda'ya. Aga ne dil bu ya. Çok komik geliyor.



Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Ik wist niet eens dat ik een account had op deze forum, ben er een paar maanden geleden erachter gekomen. :eek::cool:



Het is inderdaad een handige plek om mijn Turks te verbeteren, al moet ik eerlijk zeggen zeggen dat de hoeveelheid onwetenden wel heel erg hoog is. :D Qua voetbalverstand is het verschil niet al te groot met de Nederlandstalige voetbalforums.
 
Het fijne vind ik juist dat ze hier naar mijn mening meer verstand hebben van voetbal dan de Turken die op Voetbalzone zitten bijvoorbeeld. Afgezien van een paar uitzonderingen snappen die er helemaal niks van.
 
Klopt.



Dat is waarschijnlijk zo omdat er bijna alleen maar turkse pubers op Voetbalzone zijn, terwijl je hier veel oudere, volwassen mensen tegenkomt.
 
Bu arada birsey daha demek istiyorum. Siz bayagi sanslisiniz, cünkü cogunuz hem Felemenkce, Almanca ve Ingilizce'yi cok üst seviyede biliyor.
 
Het fijne vind ik juist dat ze hier naar mijn mening meer verstand hebben van voetbal dan de Turken die op Voetbalzone zitten bijvoorbeeld. Afgezien van een paar uitzonderingen snappen die er helemaal niks van.



precies, wat me bijvoorbeeld opvalt is dat hier men op Fatih Terim vaker kritiek kan geven zonder aangevallen te worden. Op voetbalzone ziet men nog steeds Mancini als mislukkeling vergeleken met Terim.



Werd zelfs voor een gloryhunter uitgemaakt, toen ik zei dat Fatih Terim vaak fout zit met zijn tacktiek
 
şunu çevirebilir misiniz arkadaşlar

var böyle dönemler ve hiçbir şey inşaat ama hızlı bir şekilde çok ANKET baş bilmeniz gerekir barcelona futbol kalitesinde bir modeldir
 
Üst Alt