Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Sercan ile Görüşmelere Başlanıldığı Borsaya Bildirildi


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cevap: Kulübümüz Sercan Transferini KAP'a bildirdi



İlk mesajı ben attım galiba beyler, şu an 23 Nisan konuşmasında heyecanlanan çocuklar gibiyim. Sonuç olarak hayırlı olsun bence en iyi yerli forveti aldık.
 
Cevap: Kulübümüz Sercan Transferini KAP'a bildirdi



Gooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllll
 
Cevap: Kulübümüz Sercan Transferini KAP'a bildirdi



ehh artık 24 saatten az kala da boşa bildirim yapmazlar umarım...
 
Cevap: Kulübümüz Sercan Transferini KAP'a bildirdi



Bu sefer Sercan'ı alamazsak dahada alamayız, umarım yarın aldığımızı açıklarız
 
Cevap: Sercan ile Görüşmelere Başlanıldığı Borsaya Bildirildi



Bu saatten sonra bu transfer bitmistir, hayirli olmasi dilegi ile.
 
Cevap: Sercan ile Görüşmelere Başlanıldığı Borsaya Bildirildi



yes

cok ama cok onemli bir transfer olur

taslari yerine oturtacak
 
Cevap: Sercan ile Görüşmelere Başlanıldığı Borsaya Bildirildi



umarım alabiliriz hiç sercana burun kıvırmayın arkadaşlar sercan-volkan bu adamlar bursa gibi anadolu takımını sırtlayıp sampıyon yaptı. bursanın sampıyon olabılecegını kim hayal edebilirdi? bunlar cok yeteneklı oyuncular fatıh terım ın elınde kendını bulurlar. en cok sevındıgım transfer bu sezon sercan transferi oldu dıyebilirim. ustelık kıralıkta degil bonservisle alıyoruz. yeni hakan sukur'umuz olacak ınanıyorum ona... daha cok genc zamanla baros'a yol gözükür sercan banko oynar. volkan sen'ide almalıydık biz trabzon 29luk engini bize kakalayıp 23lük volkanı alarak iyi iş yaptı.
 
Cevap: Sercan ile Görüşmelere Başlanıldığı Borsaya Bildirildi



Gelme lan! Bitiriciliğin pesde 75 in üzerine çıkacaksa gel ama .... Şu an 35 40 larda sanki
 
Cevap: Sercan ile Görüşmelere Başlanıldığı Borsaya Bildirildi



Umarım bonservisi ile alırız.Hayırlı olur inşAllah.
 
Cevap: Sercan ile Görüşmelere Başlanıldığı Borsaya Bildirildi



ulan sonunda beee dilimde tüy bitti söyleye söyleye...heycandan kullanıcı adında:budur budur yazdım :D neyse kendimdeyim şimdi
 
Cevap: Sercan ile Görüşmelere Başlanıldığı Borsaya Bildirildi



sevinsem mi üzülsemmi bi günü bi gününü tutmuyo bu cocugun :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt