STSL 13/14 H:26 | Gaziantepspor 0-3 Fenerbahçe | MS | 24 Mart

Her türlü pisliği yap.Hırsızlık yap,şike yap ondan sonra ATA nın huzuruna çık.Ben bu yavşakların yerinede olsam kiliseye gider papaz efendiden günah çıkarttırırdım.Ülkede hukuk olmadığı için yapacak çok şeyde yok.İpten kazıktan kurtulmuş Lavuklar sanki cl de şampiyon olmuşlarda ATA nın huzuruna çıkıyorlar.Bunlarda utanmada kalmamış.
 
Fenerbahçe'de bugün özellikle kaleci Mert'i beğendim. Tamam Fenerbahçe rahat bi oyun ve net bi skorla kazandı ama Antep'in 3 şutunda gerek çevikliği, gerek yer tutmasıyla Mert seneye kaleyi Volkandan alır diye düşünüyorum.



Fenerbahçe şampiyon olmayı bu sene çok istedi. Büyük bi aksilik olmazsa da başaracak gibi görünüyor.


Burası Galatasaray forumu? Yanlış geldin..
 
Bir hafta sonra medyayı kastederek arenada alkışlanma durumunu ortaya atarlar derken bakıyorum bazı kişiler yırtık dondan çıkar gibi bundan bahsetmeye çalışmış.Bir Galatasaray lının bunu söylerken kılı kırk yarması lazım.
 
Her türlü pisliği yap.Hırsızlık yap,şike yap ondan sonra ATA nın huzuruna çık.Ben bu yavşakların yerinede olsam kiliseye gider papaz efendiden günah çıkarttırırdım.Ülkede hukuk olmadığı için yapacak çok şeyde yok.İpten kazıktan kurtulmuş Lavuklar sanki cl de şampiyon olmuşlarda ATA nın huzuruna çıkıyorlar.Bunlarda utanmada kalmamış.


Ya suç onlarda değilki akıl yok işte.. Bilmiyolar ki nasıl göründüklerini. Düşünsene fenerbahçe büyüklüğü başka bir büyüklüktür diyen ve bunu tarif edemeyen herhangi bir başarı, kupa gösteremeyen zavallı egosunda boğulmuş (o ego ilede herkes dalga geçiyo biliyosun) insan müsvetteleri.

Benim taraftarla normalde işim olmaz fanatikliğim takım bazındadır. Herkes bir takım tutar ve destekler buna asla laf etmem ama aziz yıldırım gibi birinin peşinden giden insanların gerçekten akıl seviyesi çok aşırı düşüktür bence
 
Adamlar 15 oyuncuyla sezonu bitirdi. Bizim ilk sezon gibi. Seneye çökerler. Kasaya para girmiyor adamların yıllardır



Gesendet von meinem GT-I9195 mit Tapatalk


para mara gerek yok..



Adamlar para yokken Emenike,Sow,Krasic gibi adamlar almis,"para yok" derken Fenerbahce her zaman para var. Aziz verir o olmasa Ali Koc verir o olmasa ferit sahenk verir yani her yerinden sponsor var
 
Ya suç onlarda değilki akıl yok işte.. Bilmiyolar ki nasıl göründüklerini. Düşünsene fenerbahçe büyüklüğü başka bir büyüklüktür diyen ve bunu tarif edemeyen herhangi bir başarı, kupa gösteremeyen zavallı egosunda boğulmuş (o ego ilede herkes dalga geçiyo biliyosun) insan müsvetteleri.

Benim taraftarla normalde işim olmaz fanatikliğim takım bazındadır. Herkes bir takım tutar ve destekler buna asla laf etmem ama aziz yıldırım gibi birinin peşinden giden insanların gerçekten akıl seviyesi çok aşırı düşüktür bence
Bu yavşaklar zaten geri zekalı olduklarından dolayı feneri tutuyorlar.
 
Arkadaslar bende fazla yazmam ama burayi baya bildigin kus doldurmus. Gereken yapilsin, hepsi tespit edilip sutlansin eziklerin..
 
Ya şuan forumda bulunan kuşlara sesleniyorum, Ne görmek istiyonuz sizi tebrik ediyoruz dersek egonuz tatmin mi olacak. Peki tebrik ettik diyelim siz içinizden ulan bu seneyide şike pislik medya federasyon hükümet vs. şeyler olmasa yine bükemezdik bileklerini şampiyon olamazdık bizden bir bok olmaz diyip üzülmeyecekmisiniz.. Gerçekten bunu merak ediyorum hangi kuşun içi rahat temiz bir şampiyonluk aldık diyebilir..

He şöyle bir gerçek var onlar der abi derler yapcak bişey yok derler maalesef

sadece gülüyorum :)
 
Tanıdığım bazı arkadaşlarım var fenerli farkındalar olayların çok bişey demiyolar ama hiçyoktan azizi sevmezler çünkü adamlar temiz başarı istiyor. Bak bu fener hakkıyla şampiyon olsun gelsin güzelce kutlasın sesim çıkmaz. Ama sevinirken bile sırf Galatasaray a küfür.. Ne zaman Real Madrid ile maç yapacaksınız peki hiç düşündünüz mü ?? Galatasaray Real madrid resmen şampiyonlar ligi klasiği oldu be her sene bi şekilde real ile maç yapıyoruz insanlar aha yine Gala vs Real diye yazıp çiziyolar Türkiye hariç diyorum. Eee sizi ne zaman yazdılar hiç düşündünüz mü hakkınızda ne yazdılar şike şike şike .. Neden peki çünkü inandırmışlar adamları cemaat bilmem ne bize operasyon zart zurt :) Ulan Aziz yıldırım ile uğraşsa tayyip yada cemaat adamın cezası kesilmiş şuan içerde olurdu dava sonucunda dışarda olduğu süreyide geçiremezdi.. Demekki neymiş kimse uğraşmıyomuş demekki kendi kıçını kurtarmak için feneri kullanıyomuş ama nerde bunları görecek göz onlarda..

Şimdi şöyle düşünün bu olaylar Galatasaray da olsa taraftar kendi eli ile teslim ederdi suçluları kanuna..
 
Ne konusuyorsunuz siz bea:

FB - Bursa : 1-0 | Konya-GS: 0-2

GS-FB : 4-1

FB- Antalya: 3-0 | Sivas-GS: 1-2

Bjk-FB: 3-1 | GS- Pasa: 3-0

FB- Rize : 4-0 | Elazig- GS: 0-1

Akhisar- FB: 2-1 | GS-Gencler: 3-1

FB- Karabük: 2-1 | TS- GS: 0-2

Kayseri- FB : 1-1 | GS-Erciyes: 3-2

Böylece puanlar 73-73 oluyor. Ikili averajda da öne geciyoruz.

City de 4 haftada 8 puani kapatan Mancini bu kez 8 haftada 11 puan kapatacak. Son Erciyes macinda 90 arti 4 de Sneijderin golüyle sampiyon olacaz.


Sesli güldüm:yikes:
 
Ne konusuyorsunuz siz bea:

FB - Bursa : 1-0 | Konya-GS: 0-2

GS-FB : 4-1

FB- Antalya: 3-0 | Sivas-GS: 1-2

Bjk-FB: 3-1 | GS- Pasa: 3-0

FB- Rize : 4-0 | Elazig- GS: 0-1

Akhisar- FB: 2-1 | GS-Gencler: 3-1

FB- Karabük: 2-1 | TS- GS: 0-2

Kayseri- FB : 1-1 | GS-Erciyes: 3-2

Böylece puanlar 73-73 oluyor. Ikili averajda da öne geciyoruz.

City de 4 haftada 8 puani kapatan Mancini bu kez 8 haftada 11 puan kapatacak. Son Erciyes macinda 90 arti 4 de Sneijderin golüyle sampiyon olacaz.
kamera nerde?
 
Ulan şu eziklerin şampiyon olmasına izin verdik ya ben ona yanıyorum.Arkadaş hani tecrübesiz bir kadro olsak anlayacağım ama son 2 senenin şampiyonu olarak bu şampiyonluğu şikecilere kaptırmak enayilik.Yazık çok yazık...Bizi kaosa sürükleyen düşmanlarımıza esir olduk resmen...
 
Üst Alt