abd'de eşcinsel evliliğin yasal olması - Sayfa 3 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

abd'de eşcinsel evliliğin yasal olması


Seçim yapamayacak yaşta olan çocuğun eşcinsel bir çifte evlatlık olarak verilmesi büyük haksızlıktır bana göre. Doğal olmayan bir hayata mahkum edilmemesi gerekir. Biraz daha açacak olursam; straight olan/olacak bir insanın eşcinsel ebeveyne sahip olması bana sıkıntılı geliyor.

Su akar yatağını bulurmuş.Eşcinsel olacak çocuk straight ailede de olur.
 
maalesef akp döneminde gerçekleşmemiştir.
'Eeey amerika,eeey obama sizden öğrenecek değiliz gayliği.haddini bil haddini.bunlar benim gay kardeşlerimi zorla evlendiriyorlarr !! '
 
'bana gore', so : subjektif fikir

in that case, burada sozunu ettigin haksizlik, objektif olarak haksizlik degil, sadece senin dayanak noktalarindan tureyen dunya gorusunde haksizlik, innit?



her sey dogal, aka 'doganin parcasi'

doga = degisim/hareked



cocuk str8 olabilir, escinsel de olabilir. nitekim, str8 ebeveynlerin yaninda yetisen tonla escinsel cocuk var, paralel sekilde escinsel ebeveynlerin yaninda yetisen tonla str8 cocuk ,neden olmasin

kissadan hisse; ortada zihinsel ve kulturel sartlanmisliklardan ote herhangi bir problem oldugu soylenemez ,diye dusunmekteyim

Özellikle normal kelimesini kullanmak istemedim, zira hassas bir konu... Madem tam yerine oturmadı, o zaman doğal kelimesini normal kelimesi ile değiştireyim. ''Kime göre normal, kime göre anormal ?'' diye soracak olursan, cevabım basit; doğaya göre tabi ki. İnsanoğlunun anatomik yapısına bakıldığında normal olanın eşcinsellik olmadığı aşikar, dolayısıyla eşcinsellik anormal olan.

Kimine göre genetik, kimine göre ruhsal bozukluk, kimine göre şeytanın işi, kimine göreyse tercih... Sebebini bilmemekle birlikte böyle insanların varolduğunu kabul ediyor ve onlara saygı gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum... Ama ne zaman ki iş bireysellikten çıkar ve 3. şahısları ilgilendiren bir noktaya taşınır, orada da itirazlar haklı olarak başlar.

Subjektif, objektif konusuna gelecek olursam, evet haklısın subjektif bir fikir benimkisi, lakin sosyal konularda objektif olunabileceğini düşünmüyorum.Sosyal herhangi bir konuda bbjektiflik iddiasında olan bir şahsın bu iddiasını ispatlayamayacak olması zaten başlı başına yeterli.
 
Son düzenleme:
Eşcinsellik bir hastalık mıdır yoksa gensel bir sapma mıdır yoksa bir tercih meselesi midir? Bu ve buna benzer bir sürü soru var ve iyice irdelenmesi gerekiyor. Bence hiçbir platform üzerinde yeterince düşünmeden iyi kötü çıkarsama yapıp hareket ediyor. Misal en basit bir antitez olarak; pedofili olmak hastalık diye nitelendiriliyorsa eşcinsel olmak neden hastalık olarak kabul görmüyor, neden dışlanılması ya da (modern yollarla) yapay seleksiyon programına alınmasına müsaade edilmiyor?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Amerikada bile yeni yasallaşmış şeyi Türkiyede beklemek gereksiz. Beyhude çabalarlan taleplerde bulunmayınız, eylemler yapmayınız kabulleniniz

halbuki zor bir şey değil..

başında "adam" varsa avrupa'dan bile önce kadınlara seçme ve seçilme hakkı verirsin.. ki çok kolay öncü olmasını da becerdik o konuda..

ama sonradan gelen madamlar sayesinde tek yaptığımız 150 yıl geriden izlemek.. doğru..
 
halbuki zor bir şey değil..

başında "adam" varsa avrupa'dan bile önce kadınlara seçme ve seçilme hakkı verirsin.. ki çok kolay öncü olmasını da becerdik o konuda..

ama sonradan gelen madamlar sayesinde tek yaptığımız 150 yıl geriden izlemek.. doğru..
Bu tip mevzularda baştan ziyade kıç önemli. Bunu topluma kabul ettirmek bizde bi 2300yılını bulabilir takribi
 
Özellikle normal kelimesini kullanmak istemedim, zira hassas bir konu...

hic degil, bilakis, esaret altindaki zihinler tarafindan problem haline getirilen basit bir konu

Madem tam yerine oturmadı, o zaman doğal kelimesini normal kelimesi ile değiştireyim. ''Kime göre normal, kime göre anormal ?'' diye soracak olursan, cevabım basit; doğaya göre tabi ki. İnsanoğlunun anatomik yapısına bakıldığında normal olanın eşcinsellik olmadığı aşikar, dolayısıyla eşcinsellik anormal olan.

normal = norm, yani yapilandirilmis ve cogunluga mal olmus halde olan

haliyle 'dogaya gore' dersen, bir anlami olmaz, zira cogunluk olan da azinlik olan da doganin donusum halinde olan harici nitelikleridir, dogadan bagimsiz degiller. insanoglunun anatomisi de sabit bir sey degil, dogaya dair her sey gibi dinamik kosullara dayali evrim ve devrim halinde.

Kimine göre genetik, kimine göre ruhsal bozukluk, kimine göre şeytanın işi, kimine göreyse tercih... Sebebini bilmemekle birlikte böyle insanların varolduğunu kabul ediyor ve onlara saygı gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum... Ama ne zaman ki iş bireysellikten çıkar ve 3. şahısları ilgilendiren bir noktaya taşınır, orada da itirazlar haklı olarak başlar.

itiraz edilen nedir?

soyle bir sual yonelteyim; 100 nufuslu bir adadasin, nufusun 80%'i escinsel, sana da dediler ki; 3. sahislari ilgilendiren bu noktada senin heteroseksuelligine hakli olarak itiraz ediyoruz. bu durumda takinacagin tavir ne olur?

Subjektif, objektif konusuna gelecek olursam, evet haklısın subjektif bir fikir benimkisi, lakin sosyal konularda objektif olunabileceğini düşünmüyorum.

yaniliyorsun

subjektif egilim temelde dayanaklara bilincsiz tutunmadir, yani egotizmdir. egotizmin kokeni cehalettir. cehalet ne kadar alcalir, objektiflik o kadar yukselir.

Sosyal herhangi bir konuda bbjektiflik iddiasında olan bir şahsın bu iddiasını ispatlayamayacak olması zaten başlı başına yeterli.

nesnelligin temeli ve gayesi bilim oldugu uzere ispata muhtac bir iddia degil. nitekim subjektif egimler tarihte her donem ummetcilige ve ayrimciliga yol vermis, ama saglam etik ve epistemoloji sadece dogru (objektif) felsefe ile kesfedilmis.

The Dialectics of Objectivity | Guy Axtell - Academia.edu
 
hic degil, bilakis, esaret altindaki zihinler tarafindan problem haline getirilen basit bir konu



normal = norm, yani yapilandirilmis ve cogunluga mal olmus halde olan

haliyle 'dogaya gore' dersen, bir anlami olmaz, zira cogunluk olan da azinlik olan da doganin donusum halinde olan harici nitelikleridir, dogadan bagimsiz degiller. insanoglunun anatomisi de sabit bir sey degil, dogaya dair her sey gibi dinamik kosullara dayali evrim ve devrim halinde.



itiraz edilen nedir?

soyle bir sual yonelteyim; 100 nufuslu bir adadasin, nufusun 80%'i escinsel, sana da dediler ki; 3. sahislari ilgilendiren bu noktada senin heteroseksuelligine hakli olarak itiraz ediyoruz. bu durumda takinacagin tavir ne olur?



yaniliyorsun

subjektif egilim temelde dayanaklara bilincsiz tutunmadir, yani egotizmdir. egotizmin kokeni cehalettir. cehalet ne kadar alcalir, objektiflik o kadar yukselir.



nesnelligin temeli ve gayesi bilim oldugu uzere ispata muhtac bir iddia degil. nitekim subjektif egimler tarihte her donem ummetcilige ve ayrimciliga yol vermis, ama saglam etik ve epistemoloji sadece dogru (objektif) felsefe ile kesfedilmis.

The Dialectics of Objectivity | Guy Axtell - Academia.edu

@Mehmet Arslaner is a good lad too but I am gonna have to agree with sato on this :asd22:
 
Son düzenleme:
Üst Alt