# Alexandre Song Billong


Aslan Alex Song'u bitirdi



Arsenal'in Kamerunlu yıldızıyla 3 yıllık anlaşma sağlayan Galatasaray, İngiliz kulübüne de bonservis bedeli olarak 4.5 milyon Euro ödeyecek. Müthiş transferin birkaç gün içinde resmen açıklanması bekleniyor.







Orta sahayı savaşçı oyuncularla güçlendirmek isteyen Galatasaray, müthiş bir bomba patlatmak üzere. Arsenal’in temel taşlarından Alexandre Song, adım adım Cim Bom’a yaklaşıyor. İngiliz kulübüyle 4.5 milyon Euro bonservis bedeli karşılığında anlaşma sağlayan yönetim, Song’a 3 yıllık imza attıracak. Genç yıldız, ilk yıl için 2, ikinci yıl için 2.250, 3. yıl için de 2.5 milyon Euro alacak. Song’un Nijeryalı menacerinin yüzde 10’dan fazla pay istemesi şu anda transferin önündeki tek engel. Ancak bu durumun da kısa sürede çözülmesi bekleniyor. İsmi açıklanmayan Galatasaraylı bir işadamının 4.5 milyon Euro’luk bonservis bedelini kendi cebinden vereceği bildirildi. Dünya Kupası’nda son maçlar öncesi gruptan çıkma şansını tamamen yitiren Kamerun’un yıldızı Song, Galatasaray ve Trabzonspor’un eski oyuncusu Rigobert Song’un kuzeni. Tecrübeli futbolcunun transferde önemli rol üstlendiği, Rijkaard faktörünün de Alex Song’un kararını etkilediği ifade edildi.



Yalçın DÜMER



Alexandre Song kimdir?

Tam Adı: Alexandre Dimitri Song Billong

Doğum Tarihi: 09.09.1987

Doğum Yeri: Douala

Ülkesi: Kamerun

Yaşı: 22

Boyu: 1.85

Kilo: 76

Mevkii: Orta Saha-Stoper

Kulübü: Arsenal

Geçen sezon: 38 maç, 1 gol, 2 asist

Oynadığı takımlar: Bastia, Charlton Athletic

Milli Takım: 19 maç

Genel Kariyeri: 159 maç, 7 gol, 7 asist
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



hayır bugun cok konusuldu bu haber fakat bu adam detaylara gırmıs yalan olsa bu kadar sallar mı acaba..onu gectm sole bı durum war arkdslar 4.5m euro ya nası baglamıslar...acaba arda nın gelecek sene satılması kosulyla fln olabılır mı?



İsmi açıklanmayan Galatasaraylı bir işadamının 4.5 milyon Euro’luk bonservis bedelini kendi cebinden vereceği bildirildi.(enteresan)
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



hayır bugun cok konusuldu bu haber fakat bu adam detaylara gırmıs yalan olsa bu kadar sallar mı acaba..onu gectm sole bı durum war arkdslar 4.5m euro ya nası baglamıslar...acaba arda nın gelecek sene satılması kosulyla fln olabılır mı?



İsmi açıklanmayan Galatasaraylı bir işadamının 4.5 milyon Euro’luk bonservis bedelini kendi cebinden vereceği bildirildi.(enteresan)



Yalçın Dümer çok fazla sallar.. Haber yalan.. Song Mong gelmez..
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



4.5 a sana song mu verirler yaa..Stoch satıldı fenere 5.5 a ...Chelsea taraftarı makara yapar Arsenallilerle..:):)
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



burda bir üye yazmisti sanirsam...



"ERSİN KURT Nickli Üyeden Alıntı.

arkadaşlar hepinize inancınız için teşekkürederim dışardaydım bir telefon görüşmesi yaptım transferle ilgili menejer bazında bir sorun var ama aşılmayacak sorun değil arsenal ile uzun vadeli bazı projelere imza atılacağı söyleniyor ilerde iki kulüp arasında gidenler gelenler olursa kimse şaşırmasın çok detay yazmayacam bundan sonrasını zaman gösterecek eğer olmazsa bu transfer başkaları gibi yönetime değil özürdileriz kendimize yakışanı yaparız.



ama ben arkadaşıma güveniyorum ve bu transfer öyle uçuk paralarada olmayacak en azından bonservis bazında dönün arsenal hakkındaki ve diğer ingiliz kulüpleri için yazılan ekonomik haberleri araştırın ne göreceksiniz galatasaray yabancı kalitesine yakışır isimlerle temas halinde kimse merak etmesin en iyisini en uygun olan rakkama alıcaklar



saygılarımla."
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



Song'u Bırakalımda asıl vahim olan Fanatik gibi bir gazetenin Forumları takip ederek haber yapması. İşte türk basını budur. Bugun yarın Messi haberleri çıksa forumlarda onuda haber yapar bunlar.
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



burda bir üye yazmisti sanirsam...



"ERSİN KURT Nickli Üyeden Alıntı.

arkadaşlar hepinize inancınız için teşekkürederim dışardaydım bir telefon görüşmesi yaptım transferle ilgili menejer bazında bir sorun var ama aşılmayacak sorun değil arsenal ile uzun vadeli bazı projelere imza atılacağı söyleniyor ilerde iki kulüp arasında gidenler gelenler olursa kimse şaşırmasın çok detay yazmayacam bundan sonrasını zaman gösterecek eğer olmazsa bu transfer başkaları gibi yönetime değil özürdileriz kendimize yakışanı yaparız.



ama ben arkadaşıma güveniyorum ve bu transfer öyle uçuk paralarada olmayacak en azından bonservis bazında dönün arsenal hakkındaki ve diğer ingiliz kulüpleri için yazılan ekonomik haberleri araştırın ne göreceksiniz galatasaray yabancı kalitesine yakışır isimlerle temas halinde kimse merak etmesin en iyisini en uygun olan rakkama alıcaklar



saygılarımla."





ASlanyürekliler sitesinin admini Barış Cenk Akkaya'nın yazdığı bir mesaj bu.Song trasnfer dedikodusunu da o atmıştı zaten ortaya..
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



ya fanatik böyle siteleri bizim gibi takip ediyor yani içimizde böyle fanatik gazetesinde çalışanlar var ki selam ederim engin habercilik anlayışlarına

ya da harbiden anlaşmışız ki 4.5 milyon euroya anlaştıysak oha derim

florya yı arsenalli iş adamlarına mı yaptıracağız da bu kadar beleşe veriyorlar bu adamı ilginç
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



BCA sallamasyon haberle meşhur oldu. Yalçın Dümer Forumdan aldığı haberi gazeteye taşıdı. Türk gazeteciliğini oyunculukta tutunamayan son çare spor yazarlığına soyunan adamlara teslim edersen olacağı budur.
 
Cevap: Aslan Alex Song'u bitirdi



beyler bu song u niye bu kadar abartıyorsunuz anlamıyorum şuan ortasahaya herkesin tatmin olacağı normal bir isim gelse song la aynı derecede bi oyuncudur abartılacak bi adamda değil kötü bi adamda değl bana göre. hee arsenal den ucuza adam almak zordur diyorsanız onu bilemem ama çok para edecek adamda değil.
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt