Altyapı seçmeleri


Arkadaşlar son dönemlerde altyapıya önemli isimler katıyoruz ve tüm takımımız artık bir Hollanda ekolüne girdi



Benim merak ettiğim Galatasaray altyapı seçmeleri hiç görmedim bu aralar bi seçme felan yokmu gitmek istiyorum..



Bilginiz varsa lütfen yardımcı olunuz..



Saygılar..
 
Cevap: Altyapı seçmeleri ??



Bir yerde oynadin mi daha once, cunku 15 yasinda eger acayip yetenekli degilsen zor Galatasaray altyapisina girmen
 
Cevap: Altyapı seçmeleri ??



Umudunu kırmak istemem ama çok çok iyi bir kulupte oynamadıysan daha önce, çok zor girmen.



Galatasaray'la maç yapacak düzeyde bir takımın alt yapısına gidersin, çok iyi oynarsın elbet dikkatini çekersin bizimkilerin. Hayri'nin de dediği gibi. Çok çok yetenekli olmadığın sürece işin zor.



Umarım 5-10 sene sonra bu mesajımı alıntı yapıp ''N'oldu lan Okan'' dersin. :D
 
Cevap: Altyapı seçmeleri ??



Umudunu kırmak istemem ama çok çok iyi bir kulupte oynamadıysan daha önce, çok zor girmen.



Galatasaray'la maç yapacak düzeyde bir takımın alt yapısına gidersin, çok iyi oynarsın elbet dikkatini çekersin bizimkilerin. Hayri'nin de dediği gibi. Çok çok yetenekli olmadığın sürece işin zor.



Umarım 5-10 sene sonra bu mesajımı alıntı yapıp ''N'oldu lan Okan'' dersin. :D



Bende bu yolu deneyeceğim.Şahsen bende 94lüyüm.:D
 
Cevap: Altyapı seçmeleri ??



Umudunu kırmak istemem ama çok çok iyi bir kulupte oynamadıysan daha önce, çok zor girmen.



Galatasaray'la maç yapacak düzeyde bir takımın alt yapısına gidersin, çok iyi oynarsın elbet dikkatini çekersin bizimkilerin. Hayri'nin de dediği gibi. Çok çok yetenekli olmadığın sürece işin zor.



Umarım 5-10 sene sonra bu mesajımı alıntı yapıp ''N'oldu lan Okan'' dersin. :D



Olsun canım düşünmeniz önemli ama ben taktım bu işe kafayı bi şansımı denemek istiyorum.. (Tabi varsa :eek: )
 
Cevap: Altyapı seçmeleri ??



Yaş o kadar problem değil. Ben 18 yaşındayım ama U-17 ile idmana çıkıcam aralıkta. Federasyon'nun yeni uygulamaları varmış her yaş katogorisine uygun. Göze batanları kulüplere yönlendiriyorlar. Onlardan yararlanabilirsin.
 
Cevap: Altyapı seçmeleri ??



Atakan ve Adil size unlu topcu Hayri abinizden tavsiyeler:

- Galatasaray diye sartlandirirsaniz kendinizi tutarsiniz. Buyuk ihtimalle 2010 yazindaki secmelerde 1995'ten baslar secmeler

- Cok istekliyseniz yapacaginiz seyler: a) gidip amator kumede oynamak, kesin bir takim bulursunuz ve iyiyseniz oradan yukselirsiniz. b) veya Istanbul'daki lig takimlarinin altyapilarini zorlarsiniz, ha Besiktas olur I BSB olur onu gectim 3. ligden bir takim olur ama orda pisip Galatasaray'a gecebilirsiniz (iyiyseniz tabi)



Onun icin yapmaniz gereken (ciddi oldugunuzu varsayarak) ailenizle oturup bunu planlamak ve varsa bu islerin icinde tanidiginiz onlara da danisarak baslamak
 
Cevap: Altyapı seçmeleri ??



Dikkat et olur da bir kaza olup alt yapıya girersen ben ileri de Lincoln gibi olmak istiyorum dersin felan daha başlamadan jübile edersin benden sana abi tavsiyesi.
 

ip kamera canlı yayın | Tv Hosting | Trabzon Haber | Barkodlu Satış Programı | Samsun Haber | İsviçre Haber

Üst Alt