Counter-Strike: Global Offensive

Yusuf Kara

Moderator
Yönetici
Moderatör
Katılım
4 Tem 2012
Mesajlar
20,773
Tepkime Puanı
11,809
Puanları
438
Yaş
24
Konum
high hopes
Şu oyunu bağlantılı oynamak için internetcafede sıra beklerdik :D
Her okul cikisi 8 9 kisiyle isgal ederdik internet kafeyi :/

Ilkokulda cok oynadim ama en iyi oynadigim zamanlar 2014 2015teydi dershane cikisi sabahliyorduk arkadaslarla universitede oynamadim hic
Gecen gun bir iki el atayim dedim bildigin kolsuz olmusum :(
 

Tanju Karayel

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
21,517
Tepkime Puanı
681
Puanları
353
Daha zevkli olması için forumdan min. 10 kişi olursa kendi aramızda oynarız ama çoğunluk sağlanmıyor ki :(
 

Şevket Atakan

Adventurer
GalataSarayı Efendileri
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
6,426
Tepkime Puanı
960
Puanları
288
Konum
Gotham
Dün misafirler baya geç saate kadar oturduklarından katılım sağlayamadım.

Steamden beni eklerseniz : imam hatipler kapatılsın
 

Tanju Karayel

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
21,517
Tepkime Puanı
681
Puanları
353
Bende dun feci problem oldu. Bugun haledebilirsem
Katilirim
Muhtemelen bu akşam olmaz Musap, zaten çok nadir bir araya gelip oynayabiliyoruz. Ama sayıyı çoğaltıp kendi aramızda 2 takım yaparsak güzel olur. Katılım olursa gün ve saat belirleyip hatta düzenli olarak bile oynayabiliriz.
 

Tanju Karayel

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
21,517
Tepkime Puanı
681
Puanları
353
Ha iyi oynayabiliriz yani takım halinde ben seni legendary eagle falan sanıyordum.
Abi şöyle 10-12 kişi toplayabilirsek 2 takım haline kendi aramızda oynayabiliyoru değil mi?

Öyle bir sayıya ulaşırsak misal her cumartesi yada 2 haftada bir cumartesi akşamları düzenli olarak oynayabiliriz gibi :D
 

Şevket Atakan

Adventurer
GalataSarayı Efendileri
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
6,426
Tepkime Puanı
960
Puanları
288
Konum
Gotham
5 e 5 güzel maçlar olur. Önemli olan herkesi aynı anda online yakalayabilmek
 

Mehmet Arslaner

Tablet Kılıfları Uzmanı
GalataSarayı Efendileri
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
22,746
Tepkime Puanı
11,272
Puanları
438
Abi şöyle 10-12 kişi toplayabilirsek 2 takım haline kendi aramızda oynayabiliyoru değil mi?

Öyle bir sayıya ulaşırsak misal her cumartesi yada 2 haftada bir cumartesi akşamları düzenli olarak oynayabiliriz gibi :D
Tabi tabi olur. En iyi internet bağlantısı olan ve en iyi bilgisayarı olan host olur, daha önce yaptık defalarca. İlla 10 kiş olmasına gerek yok, 8 kiş olsa da olur 4v4 yaparız, veya 1 er adet bot atarız.
 

Mehmet Arslaner

Tablet Kılıfları Uzmanı
GalataSarayı Efendileri
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
22,746
Tepkime Puanı
11,272
Puanları
438
Halı saha mantığıyla gün-saat vermek mantıklı olabilir aslında. Neticede az buz değil 2 saat falan ayırıyoruz, ona göre millet program yapar bu şekilde olunca kimisi 1 saat falan boş boş bekliyor, insanın oyun oynama şevki gidiyor bir de kıymetli haftasonu zamanı p.ç oluyor.
 

Tanju Karayel

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
21,517
Tepkime Puanı
681
Puanları
353
Halı saha mantığıyla gün-saat vermek mantıklı olabilir aslında. Neticede az buz değil 2 saat falan ayırıyoruz, ona göre millet program yapar bu şekilde olunca kimisi 1 saat falan boş boş bekliyor, insanın oyun oynama şevki gidiyor bir de kıymetli haftasonu zamanı p.ç oluyor.
Aynen abi. Şimdi oynamak isteyenler konuya ismini yazar şöyle 10-12 kişi olursak yedekli olarak, sonra da gün ve saat belirleriz herkes kendini ona göre ayarlar. En az 8 kişi ile de başlarız oynamaya.
 

Mehmet Arslaner

Tablet Kılıfları Uzmanı
GalataSarayı Efendileri
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
22,746
Tepkime Puanı
11,272
Puanları
438
Yarın maça kadar zaman öldürülebilir diye düşünmekten kendimi alamadığımı ifade etmeliyim.
 
Üst Alt