Formula 1 Takip Başlığı | Verstappen 136-101 Perez - Sayfa 415 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Formula 1 Takip Başlığı | Verstappen 136-101 Perez


Hangi Takımı Destekliyorsunuz


  • Kullanılan toplam oy
    40
  • Anket kapatılmış .
Geçen sene SF-23 lastikleri ilk turdan itibaren yiyordu bu seneki SF-24 resmen lastikleri okşuyor aracın tüm lastikleri çalıştırmasıda büyük avantaj getiriyor şampiyonluk ihtimali varsa bu sayede olacak güncellemeleri doğru getirdiğimiz taktirde tamamen işin içindeyiz Imola ve Miami beklemek lazım gidişat olumlu gözüküyor.

GKkZ1V4XMAAGORf
 
2 hafta sonra Çin'de yarış olacak covid nedeniyle bayadır yapılamıyordu tekrardan takvime geri döndü hem yavaş virajlar hem uzun düzlükler var muhtemelen DRS ile 3. sektörde çok fazla geçiş göreceğiz güzel yarış olacak.

Japonya'nın aksine burada Ferrari güçlü olacaktır.

GKkUSrGbIAAviuW
Biraz da Red Bull ekseninde yorum yapsana. Adamlar domine ediyor, biraz da onlarin hakkini ver yahu :D
Bir de gordugum guncellemelere cok bel baglamissin, sanki tek umudun oymus gibi anliyorum yazdiklarindan. Peki Ferrari guncelleme yaparken Red Bull yapmayacak mi??
 
leclercde biraz icardi vibe aldım. ne zaman hakaret edilse hemen cevabını veriyor.

yapmayın bu çocukların hepsi yetenekli.

ama tabi verstappen için ayrı bir parantez gerekir. verstappen mercedese giderse Mercedes'i tutarız:D
 
1-2 gune @Umut Işık analizlerine baslar, Ferrari nasil kazanir, ne guncelleme yapar, telemetri verilerine gore Red Bull ile nasil hic farki yok vs vs

Takiliyorum da bi Red Bull analizi yapiver ama lutfen.
Daha sezon başı Redbull uçar kaçar diğer takımlar yarış kazanamaz tur yer deniyordu gördük ki kazanabiliyor öyle abartı bir farkta yok yarış temposunda bile Ferrari daha yakın diğer takımlarda geçen sezona göre daha yakın oldukları gözüküyor.

Redbull Japonya'ya büyük güncelleme paketi getirdi zaten normal şartlarda bile favori oldukları bir pistti sezonun kalanında Ferrari'nin Redbull'a göre 1 tane ekstradan büyük güncelleme hakkı olacak.

An itibarıyla %60 Redbull %40 Ferrari gözüküyor sezon uzun dayanıklılık sorunu yaşamayan güncellemelerden tam verim alan tüm her şeyi bir araya getiren kim olursa o takım şampiyon olacak.
 
Daha sezon başı Redbull uçar kaçar diğer takımlar yarış kazanamaz tur yer deniyordu gördük ki kazanabiliyor öyle abartı bir farkta yok yarış temposunda bile Ferrari daha yakın diğer takımlarda geçen sezona göre daha yakın oldukları gözüküyor.

Redbull Japonya'ya büyük güncelleme paketi getirdi zaten normal şartlarda bile favori oldukları bir pistti sezonun kalanında Ferrari'nin Redbull'a göre 1 tane ekstradan büyük güncelleme hakkı olacak.

An itibarıyla %60 Redbull %40 Ferrari gözüküyor sezon uzun dayanıklılık sorunu yaşamayan güncellemelerden tam verim alan tüm her şeyi bir araya getiren kim olursa o takım şampiyon olacak.
Ferrari'yi desteklediğin için onlar adına yorumların fazla pozitif sanki. Kazanılan yarışta Verstappen'in araç arızası nedeniyle yarış dışı kaldığını belirtmekte fayda var. Onun dışındaki yarışları çok rahat kazandı Vers. Sorun yaşanmasaydı o yarışı da kazanacaktı bence. Ferrari'nin bahsettiğin ölçüde bir şansı olacağını pek düşünmüyorum.
 
Ferrari'yi desteklediğin için onlar adına yorumların fazla pozitif sanki. Kazanılan yarışta Verstappen'in araç arızası nedeniyle yarış dışı kaldığını belirtmekte fayda var. Onun dışındaki yarışları çok rahat kazandı Vers. Sorun yaşanmasaydı o yarışı da kazanacaktı bence. Ferrari'nin bahsettiğin ölçüde bir şansı olacağını pek düşünmüyorum.
Ben de bu noktadayim. Red Bull ile Ferrari arasinda cok fark olmayabilir ama bi Verstappen Red Bull'u var, bi Perez Red Bull'u var. Ikisi cok farkli. Perez Red Bull'u ile Ferrari kafa kafaya oynayabilir.

Su asamada Verstappen'i gecmeleri icin mucizevi oranda iyi derece getirecek guncellemeler lazim.
 
Ben de bu noktadayim. Red Bull ile Ferrari arasinda cok fark olmayabilir ama bi Verstappen Red Bull'u var, bi Perez Red Bull'u var. Ikisi cok farkli. Perez Red Bull'u ile Ferrari kafa kafaya oynayabilir.

Su asamada Verstappen'i gecmeleri icin mucizevi oranda iyi derece getirecek guncellemeler lazim.
Evet. Vers'in Red Bull'u sanki Perez'den farklı bir araba gibi en azından yarışlarda böyle bir hissiyat oluşturuyor. Bir de bildiğimiz Ferrari bir yerde yine saçmalayabilirler. Yine Leclerc'te hataya meyilli bir isim.
 
Ferrari'yi desteklediğin için onlar adına yorumların fazla pozitif sanki. Kazanılan yarışta Verstappen'in araç arızası nedeniyle yarış dışı kaldığını belirtmekte fayda var. Onun dışındaki yarışları çok rahat kazandı Vers. Sorun yaşanmasaydı o yarışı da kazanacaktı bence. Ferrari'nin bahsettiğin ölçüde bir şansı olacağını pek düşünmüyorum.
Ferrari desteklemek ile olaya hiçbir zaman pozitif bakmadım tabi ki takımımın kazanmasını bir taraftarı olarak isterim her zaman istedim sürücü odaklı hiç olmadı herkes geçicidir takım kalıcıdır.

Sene başında da Redbull favori dedim halende %60 ihtimal favori olmaya devam edecekler gelişim sürecini her takım adına görmek gerekiyor ama öyle geçen seneki gibi domine edebilecekleri bir sezon olmayacak 1 yarış değil birçok yarış kaybedecekler Mclaren, Ferrari bunlara uyan pistler var Japonya direk Redbull'un aracı için kusursuz bir pist hiçbir zaafı yok buna rağmen gelen güncellemelerle beraber tur başına fark çok azdı.

Avusturalya'da Verstappen yarış dışı kalmasa yine muhtemelen 2 ya da 3 bitirecekti çünkü Ferrari'ye daha çok uyan bir pist ve Ferrari'nin bu sene lastik kullanımı Redbull'dan daha iyi gözüküyor çok daha az aşınma var belki geçen seneki kadar Ferrari pole alamayacak ama ilk 3-4'den başladığı yarışları yarış temposu sayesinde kazanacak.

Pozitiflik nereden gelir önünde bir süreç vardır süzersin bakarsın geçen senenin başında düz yolda bile zar zor giden en ufak rüzgarda hem ön her arkadan kayarken senenin sonunda uçan kaçan Redbull'a karşı yarış kazanmayı başardı üstüne podyuma çıkmaya başladı muhtemelen geçen sene hard lastik çalıştıramama sorunu yaşamasa son 8 yarışta en azından 4 ya da 5 galibiyeti olacaktı o lastiği çalıştırmamasının birçok nedeni var bunlardan biride arka süspansiyon tasarımındaki sıkıntıydı o bölgeye güncelleme getirilemiyordu.

Redbull geçen seneki RB-19 tasarımından uzaklaşmak zorunda kaldı çünkü diğer takımlar tasarımı kopyalayıp geliştireceği için ister istemez fark çok azalacaktı onlarda riske girip farklı yöne gittiler aracı farklılaştırdılar zaten bunu yapmasalar muhtemelen Ferrari rahat bir şampiyonluk yaşayacağı sezon olurmuş yeni araca geçmenin getireceği avantaj ve dezavantajlar olacak şu an için geçen seneden ileri adım atmışlar ama sezonun kalanında gelişim sürecini tüm takımlar için görmek gerekiyor.
 
Ferrari desteklemek ile olaya hiçbir zaman pozitif bakmadım tabi ki takımımın kazanmasını bir taraftarı olarak isterim her zaman istedim sürücü odaklı hiç olmadı herkes geçicidir takım kalıcıdır.

Sene başında da Redbull favori dedim halende %60 ihtimal favori olmaya devam edecekler gelişim sürecini her takım adına görmek gerekiyor ama öyle geçen seneki gibi domine edebilecekleri bir sezon olmayacak 1 yarış değil birçok yarış kaybedecekler Mclaren, Ferrari bunlara uyan pistler var Japonya direk Redbull'un aracı için kusursuz bir pist hiçbir zaafı yok buna rağmen gelen güncellemelerle beraber tur başına fark çok azdı.

Avusturalya'da Verstappen yarış dışı kalmasa yine muhtemelen 2 ya da 3 bitirecekti çünkü Ferrari'ye daha çok uyan bir pist ve Ferrari'nin bu sene lastik kullanımı Redbull'dan daha iyi gözüküyor çok daha az aşınma var belki geçen seneki kadar Ferrari pole alamayacak ama ilk 3-4'den başladığı yarışları yarış temposu sayesinde kazanacak.

Pozitiflik nereden gelir önünde bir süreç vardır süzersin bakarsın geçen senenin başında düz yolda bile zar zor giden en ufak rüzgarda hem ön her arkadan kayarken senenin sonunda uçan kaçan Redbull'a karşı yarış kazanmayı başardı üstüne podyuma çıkmaya başladı muhtemelen geçen sene hard lastik çalıştıramama sorunu yaşamasa son 8 yarışta en azından 4 ya da 5 galibiyeti olacaktı o lastiği çalıştırmamasının birçok nedeni var bunlardan biride arka süspansiyon tasarımındaki hatalardı.

Redbull geçen seneki RB-19 tasarımından uzaklaşmak zorunda kaldı çünkü diğer takımlar tasarımı kopyalayıp geliştireceği için ister istemez fark çok azalacaktı onlarda riske girip farklı yöne gittiler aracı farklılaştırdılar zaten bunu yapmasalar muhtemelen Ferrari rahat bir şampiyonluk yaşayacağı sezon olurmuş yeni araca geçmenin getireceği avantaj ve dezavantajlar olacak.
Ferrari'ye fazla güveniyorsun. O sorun yaşanmasaydı Max o yarışı da kazanırdı. Ferrari ve Leclerc'in hataya çok meyilli geliyor bana.
 
Üst Alt