Olaya farklı açılardan da bakmak lazım. Olası zarardan kurtulmuş oluyor kulüp. Örneğin 10m zarar vereceğine 1m kar etmek demek 11m kulübün kasasında kalıyor demektir. Ayrıca dünya aleme GS taraftarının birlikteliğini gücünü gösteriyorsun ki Cengiz Başkan bunun UEFA da bile etki ettiğini defalarca söyledi. Ayrıca taraftarın kulübe olan bu bağlılığını, coşkusunu, birlikteliğini gören şirketlerin sponsorluk istekleri artacak ve önümüzdeki dönemlerde sponsorluk ve reklam taban gelirlerinin artışını sağlayacaktır. Yellow friday etkinliğinde yaşadığım gururun tarifini anlatamam. Ülkemizin en büyük sivil toplum örgütünün bir parçası olarak hem taraftarımızla hem de kendimle gurur duydum. Diğer kulüp taraftarlarının kıskançlığını ve taktirini hissetmek ayrı bir haz verdi. Kısacası storeden ürün almak ve bunu organize bir şekilde gerçekleştirmek maddi ve manevi olarak Galatasarayımıza büyük güç verecektir.