Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok - Sayfa 11 | GSCimbom - En İyi Galatasaray Taraftar Portalı ve Forumu

Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok


Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



--- alinti ---



linderoth skadad-igen



”det är inget allvarligt, jag kan spela om tre veckor”

tobias linderoth, 30, är skadad igen.



i morgon opereras han för en meniskskada.



– det är inget allvarligt. jag kan spela om tre veckor, säger han.



landslagsmittfältaren gjorde comeback med spel från start i går kväll när galatasaray utklassade maccabi netanya i kvalet till europa league.



linderoth spelade 57 minuter och var mycket nöjd med återkomsten.



men i morse kom bakslaget.



– jag hade lite värk i vänster knä när jag klev av matchen igår, men jag trodde bara att det var efter en smäll i en närkamp, säger linderoth till sportbladet.



”en liten chock”

för säkerhets skull ville galatasarays läkare att linderoth skulle undersökas närmare i dag.



i morse avslöjade röntgenundersökningen en meniskskada i vänster knä.



– det var en liten chock. jag trodde inte det var något, säger linderoth.



i morgon väntar operation i istanbul.



men linderoth är inte alltför deppig.



flera turkiska nätsajter uppger dock att han riskerar att vara borta i upp till två månader.



detta tillbakavisar dock linderoth själv.



– jag ska kunna jogga om en vecka, tio dagar. jag siktar på att vara tillbaka i spel om tre veckor. den här typen av skada är det många som har åkt på.



men hur många smällar orkar du med egentligen?



– haha, jag förstår att du frågar. det var lite jobbigt först. men med tanke på hur bra det kändes i matchen i går så är faktiskt inte det här så farligt. jag känner att jag är tillbaka för fullt och går allt som det ska så kommer jag inte missa speciellt många matcher, säger tobias linderoth.



michael wagner







isvecin en buyuk ve guvenilir gazetelerinden birisi tobias ile röpostaj yapmis.basligi linderoh yine sakatlandi..



kisa tercume..son oynanan netanya macinda ilk 11 de basladi..macin 57. dakakikasinda degistirildi..cikarken ufak bi agri hissetmis ama ikili mucadeleden gelen bir agri oldugu dusunmus..ama bizim doktorlar yinede konrol röntgen cekip bakmak istemisler..ve sol dizinde meniskus yirtigi oldugunu velirlemisler..bugun ameliat olacagini yazmilar..linderothun kendisi ile konusmuslar ve diyorki;turk medyasinin abarttigi gibi 2 ay sahalardan uzak kalmiyacam..1 hafta, on gun sonra kosulara baslayabilirim, amacim 3 hafta sonra takimda yerimi almak..cok fazla mac kaciracagimi sanmiyorum cunku fizik olarak cok iyi durumdayim vede mactan sonrada simdide cok bir agri hissetmedim o bölgede..



https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/article5616792.ab



--- alinti ---



Galatasaray sözlükte urfi nick'li yazar yazmış. Bilmiyorum ne kadar doğru? Sadece 3 hafta uzak kalacaksa tolere edilebilir diye düşünüyorum.
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



--- alinti ---



linderoth skadad-igen



”det är inget allvarligt, jag kan spela om tre veckor”

tobias linderoth, 30, är skadad igen.



i morgon opereras han för en meniskskada.



– det är inget allvarligt. jag kan spela om tre veckor, säger han.



landslagsmittfältaren gjorde comeback med spel från start i går kväll när galatasaray utklassade maccabi netanya i kvalet till europa league.



linderoth spelade 57 minuter och var mycket nöjd med återkomsten.



men i morse kom bakslaget.



– jag hade lite värk i vänster knä när jag klev av matchen igår, men jag trodde bara att det var efter en smäll i en närkamp, säger linderoth till sportbladet.



”en liten chock”

för säkerhets skull ville galatasarays läkare att linderoth skulle undersökas närmare i dag.



i morse avslöjade röntgenundersökningen en meniskskada i vänster knä.



– det var en liten chock. jag trodde inte det var något, säger linderoth.



i morgon väntar operation i istanbul.



men linderoth är inte alltför deppig.



flera turkiska nätsajter uppger dock att han riskerar att vara borta i upp till två månader.



detta tillbakavisar dock linderoth själv.



– jag ska kunna jogga om en vecka, tio dagar. jag siktar på att vara tillbaka i spel om tre veckor. den här typen av skada är det många som har åkt på.



men hur många smällar orkar du med egentligen?



– haha, jag förstår att du frågar. det var lite jobbigt först. men med tanke på hur bra det kändes i matchen i går så är faktiskt inte det här så farligt. jag känner att jag är tillbaka för fullt och går allt som det ska så kommer jag inte missa speciellt många matcher, säger tobias linderoth.



michael wagner







isvecin en buyuk ve guvenilir gazetelerinden birisi tobias ile röpostaj yapmis.basligi linderoh yine sakatlandi..



kisa tercume..son oynanan netanya macinda ilk 11 de basladi..macin 57. dakakikasinda degistirildi..cikarken ufak bi agri hissetmis ama ikili mucadeleden gelen bir agri oldugu dusunmus..ama bizim doktorlar yinede konrol röntgen cekip bakmak istemisler..ve sol dizinde meniskus yirtigi oldugunu velirlemisler..bugun ameliat olacagini yazmilar..linderothun kendisi ile konusmuslar ve diyorki;turk medyasinin abarttigi gibi 2 ay sahalardan uzak kalmiyacam..1 hafta, on gun sonra kosulara baslayabilirim, amacim 3 hafta sonra takimda yerimi almak..cok fazla mac kaciracagimi sanmiyorum cunku fizik olarak cok iyi durumdayim vede mactan sonrada simdide cok bir agri hissetmedim o bölgede..



https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/article5616792.ab



--- alinti ---



Galatasaray sözlükte urfi nick'li yazar yazmış. Bilmiyorum ne kadar doğru? Sadece 3 hafta uzak kalacaksa tolere edilebilir diye düşünüyorum.



3 haftaysa cok sevindim :).
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



Linderoth'un gönderilmesi lazım. Hala tutulması hata olur; ders çıkartmamak olur.
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



ne hasta bekler sabahı

ne taze ölüyü mezar

ne de şeytan bir günahı

seni beklediğim kadar



"geçti istemem gelmeni

yokluğunda buldum seni

bırak vehmimde gölgeni

gelme artık neye yarar?’’



Lindeye gelsin bu şiir..
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



ne hasta bekler sabahı

ne taze ölüyü mezar

ne de şeytan bir günahı

seni beklediğim kadar



"geçti istemem gelmeni

yokluğunda buldum seni

bırak vehmimde gölgeni

gelme artık neye yarar?’’



Lindeye gelsin bu şiir..



Hocam süper gönderme kutlarım seni :D durum daha iyi anlatılamaz
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



O değilde blog'da söylediğim gibi, Cuma günü kendi açımdan feci doluydu. O yüzden hiç tv, pc 'ye bakamadım. Cumartesi saat 12 gibi pc'ye baktığımda ''Linderoth ameliyat oldu | 1 Ay yok'' başlığını görünce ''eski konuları hortlatmayın, artık sağlam bir Linderoth var!'' diyecektim ki iyi ki dememişim. Kanımca benim gibi düşünen 1471049170 kişi vardır. :)
 
Cevap: Linderoth ameliyat olacak !



bu adamınki şanszlık falan değil bence. hasta ve her defasında nüksediyor bence. ama geldiğinden beri sempati duyduğum bi tipti. kendide ço üzülüyodur mutlaka ama yapcak bişi yok. inamatolardan barussolardan sonra sevinmiştim çok ama......oldum.

2-3 haftaya dönebilir diyolar, hasan:D:D
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



--- alinti ---



linderoth skadad-igen



”det är inget allvarligt, jag kan spela om tre veckor”

tobias linderoth, 30, är skadad igen.



i morgon opereras han för en meniskskada.



– det är inget allvarligt. jag kan spela om tre veckor, säger han.



landslagsmittfältaren gjorde comeback med spel från start i går kväll när galatasaray utklassade maccabi netanya i kvalet till europa league.



linderoth spelade 57 minuter och var mycket nöjd med återkomsten.



men i morse kom bakslaget.



– jag hade lite värk i vänster knä när jag klev av matchen igår, men jag trodde bara att det var efter en smäll i en närkamp, säger linderoth till sportbladet.



”en liten chock”

för säkerhets skull ville galatasarays läkare att linderoth skulle undersökas närmare i dag.



i morse avslöjade röntgenundersökningen en meniskskada i vänster knä.



– det var en liten chock. jag trodde inte det var något, säger linderoth.



i morgon väntar operation i istanbul.



men linderoth är inte alltför deppig.



flera turkiska nätsajter uppger dock att han riskerar att vara borta i upp till två månader.



detta tillbakavisar dock linderoth själv.



– jag ska kunna jogga om en vecka, tio dagar. jag siktar på att vara tillbaka i spel om tre veckor. den här typen av skada är det många som har åkt på.



men hur många smällar orkar du med egentligen?



– haha, jag förstår att du frågar. det var lite jobbigt först. men med tanke på hur bra det kändes i matchen i går så är faktiskt inte det här så farligt. jag känner att jag är tillbaka för fullt och går allt som det ska så kommer jag inte missa speciellt många matcher, säger tobias linderoth.



michael wagner







isvecin en buyuk ve guvenilir gazetelerinden birisi tobias ile röpostaj yapmis.basligi linderoh yine sakatlandi..



kisa tercume..son oynanan netanya macinda ilk 11 de basladi..macin 57. dakakikasinda degistirildi..cikarken ufak bi agri hissetmis ama ikili mucadeleden gelen bir agri oldugu dusunmus..ama bizim doktorlar yinede konrol röntgen cekip bakmak istemisler..ve sol dizinde meniskus yirtigi oldugunu velirlemisler..bugun ameliat olacagini yazmilar..linderothun kendisi ile konusmuslar ve diyorki;turk medyasinin abarttigi gibi 2 ay sahalardan uzak kalmiyacam..1 hafta, on gun sonra kosulara baslayabilirim, amacim 3 hafta sonra takimda yerimi almak..cok fazla mac kaciracagimi sanmiyorum cunku fizik olarak cok iyi durumdayim vede mactan sonrada simdide cok bir agri hissetmedim o bölgede..



https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/article5616792.ab



--- alinti ---



Galatasaray sözlükte urfi nick'li yazar yazmış. Bilmiyorum ne kadar doğru? Sadece 3 hafta uzak kalacaksa tolere edilebilir diye düşünüyorum.



linderoth en sevdiğim oyunculardan biri. inş. hemen sahalara döner.
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



bu sene bedava oynamayı kabul ediyorsa takımda kalsın yoksa hemen beleşede olsa bir takıma verilsin.o da olmadı kadro dışı bırakılsın zaten hep sakat.işimize yaramıyor.biz lisanslı ürünleri bu adam yattığı yerden para kazansın diye mi alıyoruz?yetti artık.
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



Dün dizinden ameliyat olan Linderoth'un futbola dönmesinin zor olduğu iddia edildi.



Tam iyileşti derken yeniden sakatlanan ve sol dizinde menüsküs yırtığı tespit edilen Tobias Linderoth, dün ameliyat oldu. Başarılı bir operasyon geçirdiği ifade edilmesine karşın sürekli yeni bir sakatlık yaşayan İsveçli'nin, futbola dönmesinin zor olduğu iddia edildi. Geçtiğimiz sezonu da sakatlıklar nedeni ile oynamadan tamamlayan Linderoth'un sözleşmesinin

yönetim tarafından feshedilmesi de gündemde.

Fotomaç
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



bu adam tekrar sakatlanır dedigimde milletin bana küfür etmedigi kalmıstı.30 yasında bukadar ameliyat geçirmiş bir futbolcunun toparlanması mümkün degil
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



Dün dizinden ameliyat olan Linderoth'un futbola dönmesinin zor olduğu iddia edildi.



Tam iyileşti derken yeniden sakatlanan ve sol dizinde menüsküs yırtığı tespit edilen Tobias Linderoth, dün ameliyat oldu. Başarılı bir operasyon geçirdiği ifade edilmesine karşın sürekli yeni bir sakatlık yaşayan İsveçli'nin, futbola dönmesinin zor olduğu iddia edildi. Geçtiğimiz sezonu da sakatlıklar nedeni ile oynamadan tamamlayan Linderoth'un sözleşmesinin

yönetim tarafından feshedilmesi de gündemde.

Fotomaç



iddia edildi, belirtildi, gündemde, ifade edildi vs.vs.vs.vs.... ama kimin iddia ettiği , ifade ettiği belli diğil :D eee, adama boşuna fotomaç demiyolar.
 
Cevap: Linderoth ameliyat oldu! | 1 Ay Yok



evet bana kapak yaptı demek istedim. Birdaha hiç maça çıkmaz sanıyordum ama 2 maça çıktı .Oda güzel
 
Üst Alt