Sağlıklı ve Dengeli Beslenme Önerileri

Ekli dosyayı görüntüle 29673


geyigi birakalim da
su zerzevatlar nasil yok edilir bunun recetesini sunalim
Yağ yakmaya yardımcı bir diyet eşliğinde her gün en az 15-20 dakika iki elimize ağırlık alıp side bend dediğimiz hareketi icra ediyoruz. 5-6 aylık bir süre sonunda baya ilerleme kaydedilmiş olur diye düşünmekteiym. Daha hızlı eritmek isteniyorsa günlük 1.5-2 saatliğine spor salonu aletleriyle çalışmak gerekir.
 
Yağ yakmaya yardımcı bir diyet eşliğinde her gün en az 15-20 dakika iki elimize ağırlık alıp side bend dediğimiz hareketi icra ediyoruz. 5-6 aylık bir süre sonunda baya ilerleme kaydedilmiş olur diye düşünmekteiym. Daha hızlı eritmek isteniyorsa günlük 1.5-2 saatlik spor salonu aletleriyle çalışmak gerekir.

eyw heis
 
Hafta içi her gün sabah hamur işi yiyorum. (Genellikle 2 açma veya simit)
Öğlen şirkette çorba, sulu yemek vs var. Akşamları ise 5-6 ay öncesine kadar sürekli paket gıda (tutku,hanımeller gibi), tuzlu pastalar , galeta vs. yiyordum sürekli. Şimdi akşamları ton balığı, tost veya nadiren omlet yiyorum. Son zamanlarda tartılmadım ama biraz daha iyi hissediyorum en azından.
Sabah hamur işini bırakabilsem iyi olacak ama alternatif olarak ne önerebilirsiniz ? Ekmek arası yesem daha iyi olur diyeceğim ama onda da yarım ekmek (beyaz) yiyorum. :asd:
 
4 gün iş yeriyle Fuerteventuraya gittim.
Uzun zaman sonra ilk defa insanların ne yediğini fark ettim.
Çöp torbası sanki herşeyi tıka basa yiyorlar. Oysa fit görünmek çok basit.
Yeme kardeşim ne gibi bir zevki olabilir ki çok yemenin.
Her şeyden azar azar yiyin.
Bir tabak dolusu makarna yiyince son kaşık ilk kaşıktan lezzetli olmuyor ki.
100 gram et 500 gram etle aynı tadı veriyor.

Nasıl anlatsam ki size ben de ağzım açık insanları izledim sonra Fatih bu yaşta bu vücuda sahipsin ben su içsem şişiyorum demeleri yokmu.
Dünyayı yedin davar demek istiyorum ama kalp kırmak bana yakışmaz.

Bak öğlen ısırdığım Hanuta daha yarım duruyor yarın yerim yada atarım.



Gscimbom Mobile
 
ağır diyete hop diye atlayıp 1 hafta sonra bırakıyorsan ilk etapta şeker, saglıksız ve ambalajlı ürünlerden uzak durmanız yeterli
 
çeyrek ekmek kadar bile ekmek yemiyorum ben normalde ama 2 hafta da bi pizza krizim tutuyor tabi.onun da hepsini yemiyorum,yarısını dolaba koyuyorum,ertesi gün ısıtıyorum yiyorum
 
çeyrek ekmek kadar bile ekmek yemiyorum ben normalde ama 2 hafta da bi pizza krizim tutuyor tabi.onun da hepsini yemiyorum,yarısını dolaba koyuyorum,ertesi gün ısıtıyorum yiyorum
Böyle kaçamaklar yapıyorsan ertesi güne hiç bırakma aynı gün ye tamamını, ertesi gün bol su iç (3 lt'den az olmasın) ve tamamen protein tabanlı besin al, hiçbir şekilde şeker ve basit karbonhidrata bulaşma... Bunu yaparsan kaçamak yaptığın gün kilo olarak geri dönmez.

Lakin bunu sık yapmaman lazım, ayda bir kaç kere yap sadece.
 
Böyle kaçamaklar yapıyorsan ertesi güne hiç bırakma aynı gün ye tamamını, ertesi gün bol su iç (3 lt'den az olmasın) ve tamamen protein tabanlı besin al, hiçbir şekilde şeker ve basit karbonhidrata bulaşma... Bunu yaparsan kaçamak yaptığın gün kilo olarak geri dönmez.

Lakin bunu sık yapmaman lazım, ayda bir kaç kere yap sadece.
yiyorum,iyi besleniyorum ama agustostan beri hergün spor yapıyorum abi( günde 30 mekik,şınav,koşu vs),kilo almadım 3 aydır.3 kilo da verdim ekstradan.kilo sorunum da yok öyle
 
Buna kemer diyorlar işte. Bendeki de sesli söylemeye utandığım görüntü bu. Halka oluşmuş. Gitmiyor. Başka da hiçbir sorun yok!
Başardım. Bahsi geçen halkalar gitti. Beyaz ekmeği tamamen çıkardım hayatımdan. Kahvaltıda çok az buğday ekmeği yiyorum. Diğer öğünlerde yok.

Ayrıca çapraz mekik çektim her gün. Eller boyun arkasında birleştiriliyor. Sağ dirsek sol dize; sol dirsek sağ dize doğru çekiyorsun. İyice ısındıktan sonra yapın. Esnek olun. Yoksa her yeriniz tutulur. Slim fit gömlekler gelsin bakalım.
 
Başardım. Bahsi geçen halkalar gitti. Beyaz ekmeği tamamen çıkardım hayatımdan. Kahvaltıda çok az buğday ekmeği yiyorum. Diğer öğünlerde yok.

Ayrıca çapraz mekik çektim her gün. Eller boyun arkasında birleştiriliyor. Sağ dirsek sol dize; sol dirsek sağ dize doğru çekiyorsun. İyice ısındıktan sonra yapın. Esnek olun. Yoksa her yeriniz tutulur. Slim fit gömlekler gelsin bakalım.
zahir moc
 
Üst Alt