Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Vagif Cavadov






Kişisel bilgileri



Doğum Tarihi 25 Mayıs 1989

Doğum Yeri Bakü, Azerbaycan

Boyu 1.83 m

Mevkii Forvet

Transfermarkt değeri 250.000 €



Kulüp bilgileri



Bulunduğu kulüp Volga Nizhny Novgorod

Numarası 70



Altyapı kariyeri CSKA Moskova



Futbolcu hakkında bilgi



Vagif Cavadov Rusya'nın Volga Nizhny Novgorod ve Azerbaycan Milli Futbol Takımı'nın forvet oyuncusu.

1989 yılında Bakü'de doğmuştur. 2004-cü yıldan itibaren CSKA Moskova'nın alt yapısında forma giymiştir. 2007 yılında Azerbaycan'a dönen Vagif, Karabağ Ağdam kulübü ile sözleşme imzalamıştır. Karabağ forması ile 77 maça çıkan Vagif, 20 gol atmıştır. 2009 yılında Azerbaycan'da yılın en iyi futbolcusu seçilen Cavadov, aynı zamanda Azerbaycan Milli Takımı'nın en önemli futbolcularından birine çevrilmiştir. Vagif'in bu çıkışı bir çok Avrupa kulüplerinin dikkatini çekmiş ve 2010 yılı ara transfer döneminde Hollanda'nın, Twente takımı ile 3,5 + 1 yıllık sözleşme imzaladı. Fakat Vagif, Twente'de fazla şans bulamadı ve yedek kulübesi'ne mahkum kaldı. Tekrar, Azerbaycan'a dönen Cavadov, kiralık olarak Bakü takımına gönderildi. Burada o 23 maça çıkıp 4 gol attı. 2010-2011 sezon sonu Rusya Premier Ligi ekiplerinden Volga ile anlaşan Vagif, şu an Rusya'da forma giyiyor.



Özellikleri Uzaktan şutları etkilidir. Çok rahat adam geçebiliyor ve aynı zamanda hızlıdır. Mücadeleci futbolcudur. Forvet ve ileri sol tarafta görev yapabiliyor.



[video=youtube;jB1EOuHnx7c]https://www.youtube.com/watch?v=jB1EOuHnx7c[/video]
 
Cevap: Vagif Cavadov



Araştırmalarını ilgiyle okuyup saygı duyuyorum Anar... Sanırım Türk statüsünde oynayabiliyor... Sezon içinde takip etmeye devam edeceğini düşünüyorum.. Bizleride bilgilendirmeyi unutma...
 
Cevap: Vagif Cavadov



Araştırmalarını ilgiyle okuyup saygı duyuyorum Anar... Sanırım Türk statüsünde oynayabiliyor... Sezon içinde takip etmeye devam edeceğini düşünüyorum.. Bizleride bilgilendirmeyi unutma...


Teşekkür ederim. Evet Türk statüsünde oynayabilir. Vagif zaten bizim Azerbaycan Milli Futbol Takımı'nın banko oyuncusu. Dün oynan Kazakistan maçında da güzel bir gol attı. Yani sıkça takip edebildiğim futbolculardan...



[video=youtube;QbeoU2dFChE]https://www.youtube.com/watch?v=QbeoU2dFChE[/video]
 
Cevap: Vagif Cavadov



Anarım ellerine saglık:tiphat:İyi bir futbolcuya benziyor,Türk statüsünde oynayabiliyormu?
 
Cevap: Vagif Cavadov



Vagif'i yakından takip eden biri olarak söyleyebilirim ki Stancu'dan falan bin kat daha faydalı olur. Üstelik yerli statüsünde görev yapabilir...
 
Cevap: Vagif Cavadov



Anar reyiz rica etsem server Jeparov'uda araştırırmısın gerçi o genç değil ama tecrübeli bir oyuncu özbek bir oyuncu bunyodkor'da efsane oldu adam..


Benim için sorun değil. Tabii araştıra bilirim ama Djeparov için bir başlık açsam eleştirilere sebep olur. Adam 28 yaşında.
 
Cevap: Vagif Cavadov



Vagif'i yakından takip eden biri olarak söyleyebilirim ki Stancu'dan falan bin kat daha faydalı olur. Üstelik yerli statüsünde görev yapabilir...


az önce fm database'sinde vagıf'a baktım ama göremedim hatta rusya databasesinden açtım ama yine yoktu cska da azeri oyuncu görünmüyor bi önceki takımı neresiydi vagıf'ın bide oraya bakim bulabilirsen atarım buraya daha net bilgi sahibi oluruz oyuncu hakkında..
 
Cevap: Vagif Cavadov



Benim için sorun değil. Tabii araştıra bilirim ama Djeparov için bir başlık açsam eleştirilere sebep olur. Adam 28 yaşında.


evet tahmin edebiliyorum nasıl eleştiriler olabileceğini haklısın. 28 yaşında olması ama kötü oyuncu yapmıyor arshavin de 28'inden sonra keşfedildi bazı oyuncular geç farkedilebiliyor..



zaten ben türk statüsünde diye öneriyorum alternatif olarak iyi giderdi açıkcası alper potukla filan uğraşıcağımıza alabilirdik tecrübelide..
 
Cevap: Vagif Cavadov



az önce fm database'sinde vagıf'a baktım ama göremedim hatta rusya databasesinden açtım ama yine yoktu cska da azeri oyuncu görünmüyor bi önceki takımı neresiydi vagıf'ın bide oraya bakim bulabilirsen atarım buraya daha net bilgi sahibi oluruz oyuncu hakkında..


Vagif CSKA'nın alt yapısında yetişmiş. Şu an Volga Nizhny Novgorod takımında oynuyor. Geçtiğimiz sezon Bakü'de forma giyiyordu.
 
Cevap: Vagif Cavadov



stancu'yu alacağına 20 tane vagif cavadov alırsın. zaten yabancı sınırsız olmuş al şunun gibi 2 tane oyuncu koy paf takıma (sanırım paf takımda en fazla 2 yabancı bulundurulabiliyor) geleceğe yatırım olsun. mehmet akyüz bile bu adamdan fazla ediyor bonservis olarak üstelik yaşıda genç neden araştırmazlar anlamam. bir tek okan derici ile kaldık bu sene çok yazık.



not: yanlışım varsa düzeltin bu sene okan derici dışında geleceğe yatırım niteliğinde transfer yaptık mı ?
 
Cevap: Vagif Cavadov



evet tahmin edebiliyorum nasıl eleştiriler olabileceğini haklısın. 28 yaşında olması ama kötü oyuncu yapmıyor arshavin de 28'inden sonra keşfedildi bazı oyuncular geç farkedilebiliyor..



zaten ben türk statüsünde diye öneriyorum alternatif olarak iyi giderdi açıkcası alper potukla filan uğraşıcağımıza alabilirdik tecrübelide..


Kötü futbolcu olduğu için demedim. Ama biliyorsun forumda bazen 25 yaşı geçmiş adama bile ölü muamelesi yapıyorlar. Yoksa tabii ki iyi olurdu bencede...
 
Cevap: Vagif Cavadov



Kötü futbolcu olduğu için demedim. Ama biliyorsun forumda bazen 25 yaşı geçmiş adama bile ölü muamelesi yapıyorlar. Yoksa tabii ki iyi olurdu bencede...


yok sana kötü diyosun demedim zaten genel olarak söyledim onu Anar reyiz yanlış anlama, konusunu açmamak daha iyi haklısın çok tepki olur forumda ama şunu söylebilirim ki Türkiye'de bu çapta bir türk orta saha bulamazsın anadolu kulüplerinde filan..
 
Cevap: Vagif Cavadov



stancu geleceğe yönelik transfer değil miydi?romanya'nın en iyi genç oyuncusunu aldık sabredemediniz onlara mı sabredeceksiniz ?
 
Üst Alt