Koronavirüs Hakkında Önemli Bilgiler

Şüphelendiğiniz durumlarda 184'ü arayın!

Yeni Ford Fiesta Türkiye'ye Gelmek Üzere


Segmentinde tek özel tasarlanan B&O(Bang&Olufsen) Play Ses Sistemi 10 hoparlörlü tüm aracı kapsayan 675 Watt güç ile, her yolculuğu size özel bir konser alanına çeviriyor. (BMW'de bile 5 serisinden aşağı modeller de sunulmuyor bu marka.)

Açılabilir Panoramik Cam Tavanı, dünyaya farklı bir açıdan bakmanızı sağlıyor. Kapalı konumdayken yansıtıcı panelleriyle güneş ışınlarının sizi rahatsız etmesini engelliyor.

AppLink, AppleCarPlay özellikli segmentinin en büyük dokunmatik ekranı 8'' geliyor. Ford SYNC 3 özelliği sayesinde telefonu bağlayıp, mesajları sesli okutmak veya sesli mesaj yazdırmak gibi ekstra bir çok özellik var.

Mondeo'da olduğu gibi Fiesta'ya da, Vignale paket geliyor. Bu donanım seviyesi segmentinde ilk olacak. Mercedes'in Designo paketi gibi bir donanım seviyesi.

1.0 140hp turbo benzinli motorun 5 kapı versiyona da gelmesi bekleniyor.

120hp/300nm 1.5TDCI dizel ünite gelecek ve segmentinin en güçlü dizel motoruna sahip olacak.

Dizel/otomatik kombinasyon gelecek ve şanzıman çift kavrama Powershift 6 ileri olacak.

Yeni şase ve yeni süspansiyon Elektronik Tork Vektör Kontrolü adını verdikleri sistem ile segmentinin en iyi yol tutuş ve sürüş dinamiklerini sunan bu araç eski kasaya oranla %10 daha iyi yol tutuş ve %8 daha iyi fren mesafesi gibi artı özellikler ile geliyor.

Yeni çarpışma önleme sistemi aracın önündeki nesneleri 130 metre algılayabilir ve sürücü tepki vermezse, kaza önlemek için araba otomatik fren yapar. Aktif Park Yardımcısı, Kör Nokta Bilgisi, Çapraz Trafik Uyarısı (sınıfında tek) ve Şerit Sabitleme Asistanı da dahil olmak üzere arabadaki 15 yeni sürücü yardım özelliğinden bazılarıdır.

0.287 cd sürtünme katsayısı ile çoğu C-D segment araçların önünde yer alması da ayrı dikkat çekici bir olay.












Ayrıca active diye ayrı bir mini B SUV tarzında donanımlı versiyon da satışa sunulacak.




2013'e kadar Dünya'nın en çok satan B segmenti olan İngiltere'de hala en çok satan B segment bu araç, bu kasa ile beraber satış rekorları kırar tekrar. Rakiplerinin yanına yaklaşamayacağı özellikler gelmiş.
 
kasa fena değil ama alman arabalarını tercih ederim
Fiesta zaten amerikan Ford değil ki.

Fiesta/Focus/C-Max/B-Max gibi modeller Avrupa ve Alman modeller.

Fiesta İspanya'da üretiliyor mesela.

Alman arabası normal binekte sadece VAG grup var. VW-Skoda-Seat

Opel yıllardır Alman değil, yıllarca GM bünyesinde Amerikan'dı, Fransız oldu Peugeot satın aldı şimdi.

Mondeo Amerikan Ford Fusion ile aynı araç Avrupa pazarında Mondeo diye satılıyor.

Amerikan Ford'lar, Mustang-Edge-F serileri ve bir kaç model daha.
 
Fiesta zaten amerikan Ford değil ki.

Fiesta/Focus/C-Max/B-Max gibi modeller Avrupa ve Alman modeller.

Fiesta İspanya'da üretiliyor mesela.

Alman arabası normal binekte sadece VAG grup var. VW-Skoda-Seat

Opel yıllardır Alman değil, yıllarca GM bünyesinde Amerikan'dı, Fransız oldu Peugeot satın aldı şimdi.

Mondeo Amerikan Ford Fusion ile aynı araç Avrupa pazarında Mondeo diye satılıyor.

Amerikan Ford'lar, Mustang-Edge-F serileri ve bir kaç model daha.
nası yaw ford amerika değil mi
 
nası yaw ford amerika değil mi
Az önce dediğim gibi Ford ABD markası evet ancak Avrupa için yaptığı üretimler var ve ABD kültüründen uzak araçlar. Fiesta ve Focus ABD oto kültürüyle alakası olmayan tamamen Alman şartlarına uygun Alman tarzı araçlar.

Kaldı ki Fiesta İspanya Ford fabrikasında üretiliyor yıllardır. Fiesta İspanyolca da Parti anlamına geliyor zaten.
 
Az önce dediğim gibi Ford ABD markası evet ancak Avrupa için yaptığı üretimler var ve ABD kültüründen uzak araçlar. Fiesta ve Focus ABD oto kültürüyle alakası olmayan tamamen Alman şartlarına uygun Alman tarzı araçlar.

Kaldı ki Fiesta İspanya Ford fabrikasında üretiliyor yıllardır. Fiesta İspanyolca da Parti anlamına geliyor zaten.
ispanyolca biliyoruz kardesss

a mi me gusta bailar
 
Mazda ve Toyota bu arkadaşlar gibi güzel tasarımlar çıkarsa daha fazla satar. Sırf motorla olmuyor artık. Ford motorlarını da düzeltmiş sanırım tır gibi olan 1.6 motorlar gelmeyecek artık. 140 hp uçar

HTC 10
 
Mazda ve Toyota bu arkadaşlar gibi güzel tasarımlar çıkarsa daha fazla satar. Sırf motorla olmuyor artık. Ford motorlarını da düzeltmiş sanırım tır gibi olan 1.6 motorlar gelmeyecek artık. 140 hp uçar

HTC 10
Toyota ve güzel tasarım bayağı iyi bir ironi olmuş piyasanın en çirkin araba dizayn larını üreten bir firma toyata.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
çok tipsiz yaa ..

bunlar son iki kasada iyice bozdular , eski kasa ford fiesta şu vişne rengi olan bile daha güzel duruyor.

i20, i30 falan ilerlerken fiesta, focus tasarımda iyice geri gitti.
 
Az önce dediğim gibi Ford ABD markası evet ancak Avrupa için yaptığı üretimler var ve ABD kültüründen uzak araçlar. Fiesta ve Focus ABD oto kültürüyle alakası olmayan tamamen Alman şartlarına uygun Alman tarzı araçlar.

Kaldı ki Fiesta İspanya Ford fabrikasında üretiliyor yıllardır. Fiesta İspanyolca da Parti anlamına geliyor zaten.
Üretiminin nerede yapıldığının önemi yok. Fiat'ın üretim fabrikaları da var mesela TR'de. En basitinden Iphone ve bilimum birçok telefon Çin'de üretiliyor. Bunlar arabanın menşeini değiştirmez. Yani isterseler Tazmanya'da montajlasınlar. VW Group bünyesinde Audi, Skoda, SEAT, Porsche, Lamborghini, Bentley, Ducati... gibi markalar var. İtalyanlarının gururu, motosiklet dünyasında apayrı bir yerde olan Ducati'ye de Alman mı diyeceğiz o zaman.
 
Son düzenleme:
çok tipsiz yaa ..

bunlar son iki kasada iyice bozdular , eski kasa ford fiesta şu vişne rengi olan bile daha güzel duruyor.

i20, i30 falan ilerlerken fiesta, focus tasarımda iyice geri gitti.
Şuan piyasada ki mevcut makyajlı kasa gelebileceği en iyi yerde.

İ20 ne yahu, ön farına plastik beyaz parça kesip koymuşlar arkadan da aydınlatma vermişler, öğrenci projesi gibi olmuş. Malzeme kalitesi zaten yerlerde çarpışan arabaların plastiği ile aynı içi.

Ford ile Hyundai arasında ki fark Galatasaray ile Keçiörengücü gibi büyük.
 
Üretiminin nerede yapıldığının önemi yok. Fiat'ın üretim fabrikaları da var mesela TR'de. En basitinden Iphone ve bilimum birçok telefon Çin'de üretiliyor. Bunlar arabanın menşeini değiştirmez. Yani isterseler Tazmanya'da montajlasınlar. VW Group bünyesinde Audi, Skoda, SEAT, Porsche, Lamborghini, Bentley, Ducati... gibi markalar var. İtalyanlarının gururu, motosiklet dünyasında apayrı bir yerde olan Ducati'ye de Alman mı diyeceğiz o zaman.
Önemi var işte bilmiyorsun demek ki.

WV'nin çoğu üretimi Alman olmasına rağmen Jetta'lar Meksima üretimi ve kalite olarak vasat araçlar.

Bugatii-Ducati-Lamborghini gibi araçlar ise birisi Fransız köken, diğerleri İtalyan kökene dayansalar da, VAG grup ağızlarına sıçtı artık yarı alman yaptı.

Lamborghini hiç bir zaman safkan bir Ferrari gibi olamayacak kısaca. Skoda Çek Cumhuriyeti markasıydı direkt alman artık çünkü VW'nin artıklarıyla yapılan bir marka. Seat keza yine öyle.
 
Şuan piyasada ki mevcut makyajlı kasa gelebileceği en iyi yerde.

İ20 ne yahu, ön farına plastik beyaz parça kesip koymuşlar arkadan da aydınlatma vermişler, öğrenci projesi gibi olmuş. Malzeme kalitesi zaten yerlerde çarpışan arabaların plastiği ile aynı içi.

Ford ile Hyundai arasında ki fark Galatasaray ile Keçiörengücü gibi büyük.
ikisi de bir folksfagen değil :p
 
ikisi de bir folksfagen değil :p
Volkswagen hiç bir zaman Ford mühendisliğine ve kalitesine ulaşamadı ve ulaşamaz da. Almanya'da halk arabası diye satılan bir marka. Sadece Türkiye'de abartılıyor Doğuş yüzünden.


Şimdi tip ve tasarım göreceli şeyler bunları çıkarınca;

Yol tutui, sürüş dinamikleri, sürüş zevki, dayanıklılık, sorunsuzluk, ucuz ve bol yedek parça vs... gibi konularda Ford paramparça eder her model de VW'yi.

Kaldı ki daha Ford'un Mustang-GT-F serisi ve Edge gibi araçlarını katmıyorum işin içine.
 
Üst Alt